Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hermostuu aina kun yritän laihduttaa

Vierailija
05.10.2023 |

Minulla olisi sellainen 5-7 kiloa pudotettavaa. Olen nyt muutaman kerran puhunut laihduttamisesta miehelle, mutta hänelle se on kuin punainen vaate. Hän sanoo pitävänsä minusta juuri tällaisena. En ole mitenkään iso, mutta perä Voisi olla vähän pienempi, samoin tissit.
Mies itse on hyvinkin tarkka painostaan ja pitää itsensä hyvässä kunnossa. Miksi miehiä häiritsee jos nainen haluaa laihtua?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää että olet kuin p-r.siille ammuttu karhu aina kun laihdutat

Tämä. Laihduta siis ap jos laihdutat, mutta älä tee siitä koko perheen laihdutusta ja yritä käyttäytyä normaalisti.

Kukaan ei jaksa katsoa sellaista mammaa, joka jauhaa ensin vuoden "kuinka lihava olen, kuinka ruma olen ja kuinka NYT pitää laihduttaa!!" ja sitten kun se homma alkaa, niin mamma on ihan perseestä koko ajan. Vähennä ja järkevöitä siis omia syömisiäsi, liiku keskenäsi ja anna perheen olla niin kuin he haluavat ilman mitään jatkuvaa räkyttämistä, jos joku syö naamasi edessä vaikka suklaalevyllisen. Sinulla on ap ongelma, ei muilla.

Vierailija
22/27 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, että nainen haluaa laihtua. Se häiritsee että siitä naisen laihduttamisesta tulee sitten koko elämän keskipiste mihin joutuu väkisinkin osallistumaan 24/7 tukihenkilönä, valmentajana, likaämpärinä johon puretaan turhautuminen ja nälkäkiukkku jne.. Sitten kun vielä kyse on juuri tyyliin viidestä kilosta mikä on ihan merkityksetön määrä ylipääräistä ja todennäköisesti terveellisempää kuin laihduttamisesta aiheutuva stressi ja mielipaha. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo liian laiha, mut ei mun tarvi enää ketään miestä miellyttää, kunhan itse nautin elämästä.

? Kysyikö joku sinulta asiaa?

Vierailija
24/27 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse, että nainen haluaa laihtua. Se häiritsee että siitä naisen laihduttamisesta tulee sitten koko elämän keskipiste mihin joutuu väkisinkin osallistumaan 24/7 tukihenkilönä, valmentajana, likaämpärinä johon puretaan turhautuminen ja nälkäkiukkku jne.. Sitten kun vielä kyse on juuri tyyliin viidestä kilosta mikä on ihan merkityksetön määrä ylipääräistä ja todennäköisesti terveellisempää kuin laihduttamisesta aiheutuva stressi ja mielipaha. Ei kiitos.

Juuri näin. Eli ap, opitko mitään? Pidä mölyt sisälläsi ja anna miehen elää elämäänsä ilman sinun räkytystä.

Vierailija
25/27 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes puhut miehelle laihduttamisesta. Senkun mene lenkille ja ole hiljaa.

Vierailija
26/27 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feederi! Lihottaako se sua vielä tahallaan? Näin yrittää, etteivät muut miehet haluaisi sinua ja hän olisi ainoa toivosi. Nyt pelkää, että kelpaat kohta muillekin ja löydät paremman ja jätät!

Vierailija
27/27 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni laihdutuksessa on aina koko hänen perhe kärsinyt ja kiloja ei ole låhtenyt kertaakaan paria enempää. Koko perhe on kuitenkin saanut aina kuulla ennen laihista ja sen aikana liikaa kaikkea rumaa tekstiä, märinää, asiatonta riehumista ja syyttelyä.

Ystäväni mies kertoi minulle asiasta ja en meinannut uskoa, mutta kun teini kertoi samaa, niin uskoin. Koska olin tuntenut ystäväni jo päiväkoti-ikäisestä, niin pidin hänelle jonkunlaisen puhuttelun ja kehotin tekemään mahdollisen laihdutuksen viisaasti ja mielellään jonkun ammattilaisen kanssa, jos kerran siihen ei itse kyennyt. Hän kuunteli ja muutti tapojansa, vaikka vaikeaa se olikin.