Hoitajat!
Kuulutteko liittoon? Jos niin mihin?
Itse olen ajatellut eroavani liitosta, koska en koe saavani mitään hyötyä liiton maksuista (no heh, ilmainen kalenteri).
Kukaan ei tosissaan aja meidän etujamme, suurista puheista huolimatta.
Kannattaisiko erota vai jatkaa maksamista suu irvessä?
Kommentit (24)
enkä odota enää yhtään tupoa. Niitä olen odottanut jo ihan tarpeeksi ja joka kerta pettynyt niihin turhiin höpinöihin. En millään pysty uskomaan, että seuraavassakaan mitään saadaan aikaiseksi. Saadut muutoksetkin kun näkyvät vielä liittoon kuulumattomienkin palkoissa.
Tehyyn 15v ja mitään siitä liitosta ei kostu. Kiitos muistutuksesta, meneepähän noikin jäsenmaksut omaan käyttöön tästä lähtien.
ainut hyöty , jos jää työttömäks saa parempaa työttömyysrahaa ... siks kuulun
Itsekin olen kuulunut Tehyyn koko ammattiurani ajan ja tasan mitään iloa ei liitosta ole minulle ollut!
Varsinkin inhottaa tämä onneton asioidenhoito palkkauksen suhteen! Voi käpy sitäkin!
Nyt kun täälläkin alettiin asiasta puhua, niin johan laitan minäkin eropaperin menemään. Tehyn lehteä en lue, ja kalenterinkin ostan aina itse (paremman kuin se Tehyn). Eipä siis suuresti elämässä tuo ero tule näkymään. Täällä Helsingissä ei ole edes pelkoa työttömyydestä nyt eikä tulevaisuudessa.
Kiitos siis teille siitä, että saitte minutkin heräämään vihdoinkin tähän asiaan. Koko liitto on ollut sellainen mukana roikkuva tottumus. Nyt loppuu vanhempainvapaa, aloitan työt ja eroan liitosta! Jee!