IL: Pizza Backen on Suomen paras pakastepizza
Oletteko maistaneet noita? Itse luin eka kerran tuollaisesta vaihtoehdosta. Juttu meni ja menee siis hyvästä mainoksesta.
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/e708954e-9030-4239-9534-d74…
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan kympin pizzan, tilaan paikallisesta pizzeriasta kotiovelle ja kuljetuskin sisältyy hintaan.
Minulle kelpaa ne pizzamerkit mitä jo kaupoissa on, kyllä niissä on vaihtoehtoja riittävästi.
Tuo Backen kyllä voittaa maussa ne kympin pizzerian pitsat.
Ihan samalla tavalla kaikissa "artesaani"-pakastepitsoissa on esipaistettu pohja. Eroa tähän on se hinta, eli saksalainen versio maksaa sen n.4-5 euroa ja tämä maksaa 8. Painon perusteella aika samaa kategoriaa, eli muut 390-440g, Backen 460g.
Juuri söimme mozzarella pitsan. Ei mikään erikoinen. Samalla rahalla saa kolmen täytteen pitsan paistettuna. Siis aika kallis valmispitsaksi yhdellä täytteellä, vai onko edes täyte kun on vain juusto. Pohja oli ihan hyvä. Jää meiltä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä ovat, oikeastaa nämä on ainoat pakastepizzat joita enää ostan.
Lisää makuja toivon, esim frutti di mare.
Täällä myös eräs joka ennen pakon edessä saattoi ostaa pakastepitsan kerran vuodessa, nyt olen Pizza Backen- hullu!
Olen syönyt jo kymmeniä Backeneita syksystä alkaen. Ennen tilasin woltilla aika usein, nyt ostan lähikaupasta Backenin!
Laitoin heille koitossähköpostinkin ihaniata pitsoista, suosikkini salami- njuda joka melko tulinen, myös kinkku- ananas ihan, siinä ananaasta on tehty hillotettua!
Mekin maistelimme tuota, kun niin kovasti mainostettiin lehdessä. Ihan ok pohja, se oli siinä parasta, mutta täytteissä toivomisen varaa. Itse en tykkää milanolaistyylisistä pizzoista, minkätyylisiä nuo Backenit pitkälle ovat.
Tänään tuli testattua. En ymmärrä hypeä.
Kauhea pohja. Täysin mauton.
Erään n.11€: n kotipizzan söin paikanpäällä. Olihan pahanmakuista kinkkua päällä. Laadusta täytyy yleensä maksaa.
Tulipa kokeiltua pepperoni. Odotukset olivat uteliaan isot. Yllätyin positiivisesti. Pohja on, kuten monet ovat kertoneet, oikein hyvä. Maku lisukkeiden kanssa hyvä ja tasapainoinen, hyvä jälkimaku. Pakastepizzojen joukossa makuelämys parempi kuin esim grandiosat. Yleensä lisään valkosipulia, mutta tämä ei tarvitse sitä. Makuasioitahan nämä ovat. Silloin tällöin voin ostaa etenkin jos tulee tarjoukseen. Hintansa väärtti, tai no, parempi jos saisi 6,99€.
Tykkäsin tosi paljon mozzarellasta, mutta kinkku-ananas ei uponnut. Pohja on kyl tosi hyvä noissa. Hintakaan ei ole minusta paha, kun ottaa huomioon, että valmistetaan Suomessa pienempinä erinä.
Ei säväyttänyt millään lailla. Ja miksi ihmeessä juusto on ainakin pepperonissa siivuina????
Oli ensimmäinen ja viimeinen pizza tuolta lafkalta.
Hinta liian kova. Oliko parin kympin lätty?
Pääsin lopultakin kokeilemaan. Maku pepperoni. Pohja on hyvä ja maukas, jopa parempi kuin monessa kebab-pizzerioiden vakiolätkässä. Tomaattikastike OK, ei maistu teolliselle kuten pakastepizzoissa yleensä. Juusto sulaa meheväksi, ei ole kovin voimakas, mutta mukava mieto maku. Pepperoni tuoksui paistaessa hyvälle, mutta oli aika vaisua maultaan. Eli pizzan olennaisin osa oli hienoinen pettymys. Silti Backen oli on heittämällä paras pakastepizza mitä olen koskaan syönyt. Jos pepperoni vaihdettaisiin maistuvampaan, tämä voittaisi jopa halvimmat kebab-pizzeria tarjouspizzat. Yleensä en syö pakastepizzoja ollenkaan niiden kehnon laadun vuoksi. Mutta näitä voin ostaa uudestaankin. Hintaa on, mutta sille saa myös vastinetta.
Maistettu, mutta ei osteta toiste. Maku ok, pohja sitkeä. Ei ole hintansa arvoinen.
Ovat hyviä mutta kalliita. Pizzerian pizzat paljon parempia. Ostan halvempia pakastepitsoja, koska parasta halutessa maksan muutaman euron lisää ja tilaan kotiin ihan tuoreen vastapaistetun.
Köyhät ja tuilla elävät ovat varmaan maistaneet ja laiska white trash-väki. Normaalit ihmiset tekee pitsansa itse, eivätkä syö mitään pakaste-eineksiä tai valmiseineksiä.
6 euroa backenin hinnaksi niin alan ostamaan. Nyt liian lähellä pizzerian hintoja.
Teen ylensä omat pizzat tai käyn jossain Helsingin napolilaistyylisiä pizzoja tekevissä ravintoloissa, mutta Pizza Backen oli yllättävän hyvä. Voisin ostaa, jos tekisi mieli pizzaa ja haluasin syödä sellaisen nopeasti kotona.
Ovat ihan ok, mutta vielä vähän parempia ovat nämä napolilaiset Spaccanapolin pakastepizzat. Kotimainen tämäkin. Näissä on enemmän suolaa, niin maistuvat paremmalta. Eivät ainakaan vielä ole lähteneet tähän suolahysteriaan mukaan, kuten kaikki muut valmistajat.
Olivat aluksi raakoja, nykyään kevyesti esipaistettuja