Itiksen Saana (?) -kebabpaikka. Varoitus!
Älkää ikinä menkö kyseiseen paikkaan syömään kebabia. Kävimme tänään aleostosten lomassa, ja oli aivan hirveetä huijausta.
Pita kebabissa oli ensin vartaasta otettua lihaa, mutta sinne alle oli piilotettu jotain kamalaa kaupan kebab" makkaraa" :(
Onko kukaan käynyt kyseisessä paikassa, ja onko niillä aina ihan tapanakin tuollainen?? Ikinä en ole vastaavaan huijaamiseen törmännyt.
Kommentit (71)
Kuulostaa tonyhalmemaiselta sekopäältä.
...mieheni ei ole keskiverto ja siksi häntä rakastankin, nyt jo viidettätoista vuotta. Hän on huippuälykäs ja lahjakas ja se on pois hänen sosiaalisuudestaan. Hänen huumorinsa on osuvaa ja terävää, mutta hän näkee asioissa aina kauas, pelottavan kauas. Hän on huippulooginen, päättelykyky omaa luokkaansa. Työelämässä erikoisasiantuntijatehtävissä.
Hän ei pysty olemaan sosiaalinen, se on hänen aukkonsa. Minä ja kolme lastamme olemme hänen kaikkensa. No ei ihan, on hänellä 3-4 hyvää kaveria, jotka ovat olleet sitä jo vuosien takaa. Olemme asuneet samassa taloyhtiössä kohta viisi vuotta eikä hän tunnista vieläkään kuin pari kolme naapuria ulkonäöltä.
Minun ei tarvitse pelätä mitään. Hän on huippuluotettava, hoitaa kaikki tehtävänsä ja roolinsa loistavasti. Hoitaa kympillä kotiin kaiken mihin sitoutuu. Saan osakseni valtavaa rakkautta, kunnioitusta ja ihailua. Kolme lastamme ovat myös aivan erityisessä asemassa, kun heillä on tuollainen isä. Mieheni on outojen kesken aina korrekti ja kohtelias, pidetty ihminen. Hänen kanssaan on ihana mennä mihin vain, häntä ei tarvitse hävetä: komea, hyväkäytöksinen, sivistynyt, älykäs, huomaavainen. Tiedän, että minua kadehditaan, eikä syyttä.
En olisi ikinä uskonut jossain kebab-keskustelussa joutuvani kertomaan tällaisia asioita ;-)
Vierailija:
jossa nainen sai kurkkuunsa klamydia tartunnan.
selvisi että pitseriasta saatu.
eli runkattu pitsaan... kuka väittää ettää kuuman pitsan päälle,ne voi sen tehä iha ennenku laittavat pitsan sinne uuniin!!!
todisteita on,niin mitä vittua valitatte!!!!
Kyllä se niin on että Suomessa kaivataan kiireesti sukupuolitaudesita valistusta.
Kyllä se tauti on tarttunut ihan muualta ;)
Kerroin työkavereille tän ja nyt kaikki nauraa täällä kippurassa!!
en ikinä ottas miestä joka on umpimielinen ja ennakkoluuloinen. Onko teillä sosiaalista elämää? Käykä teillä vieraita? Matkusteletteko ulkomailla? Missä?
Lukeeko hän kirjoja ? Luetko sinä? Mitä luette?
Minulla on suomalainen mies joka on sosiaalinen, kunnon mies. En kestäs jos mies ois epäsosiaalinen, se on erittäin suuren itsekkyyden merkki.
te olette sille tärkeitä koska mitään muuta hänellä ei ole koskaan ollutkaan.
...hänellä on vakituinen ja arvostettu työ, hän ei ole väkivaltainen, alkoholia hän juo vain nautiskellakseen...
Umpimielinenkään hän ei ole. Hän mitä ihanin ja avoin-minulle ja muutamalle läheisimmälleen. Hän ei halua avautua vieraammille. Ystävämme vierailevat meillä ja me heillä. Pidämme sellaisia joukkotapaamisia tiettyjen juhlien yhteydessä, koska kaikilla on jo lapsia ja valtavasti muutakin ohjelmaa.
Matkustelemme. Nyt, kun on lapsia, niin lasten kanssa eli kohteet valitaan sen mukaan, että kaikille löytyy ohjelmaa (uima-altaat/-rannat pitää olla lapsille, luontokohteita tai historiaa/taidetta aikuisille). Etelä-Eurooppa, pohjois-Afrikka... Mieheni lukee maailman historia-kirjasarjaa, opiskelee kieliä (nyt italiaa), pelaa shakkia...joku viinikirjakin tuossa näyttää olevan työn alla.
Itse opiskelen nyt lääketiedettä enkä ehdi juuri muuta lukea. Miksi kyselet?
Vierailija:
en ikinä ottas miestä joka on umpimielinen ja ennakkoluuloinen. Onko teillä sosiaalista elämää? Käykä teillä vieraita? Matkusteletteko ulkomailla? Missä?
Lukeeko hän kirjoja ? Luetko sinä? Mitä luette?Minulla on suomalainen mies joka on sosiaalinen, kunnon mies. En kestäs jos mies ois epäsosiaalinen, se on erittäin suuren itsekkyyden merkki.
Sen, että miehellä ei ole sosiaalisia taitoja, ei tarvitse tarkoittaa sitä, että hän saisi suhtautua toisiin ihmisiin miten tahansa. Jotenkin viesteistäsi paistaa läpi se, että te molemmat olette rasisteja. Pidätte itseänne parempina kuin kebabpaikkojen työntekijät tai firman intialaiset työntekijät.
Miksi kirjoitat, että sinun ei tarvitse pelätä mitään? Onko joku väittänyt, että sinulla on jotakin pelkäämistä?
Se, että miehesi on huippuälykäs, ei saa olla tekosyy sille, että hän halveksii muita ihmisiä. Sosiaalisia taitojakin voi kehittää.
t. Asperger-lapsen äiti
...mutta sen kerran ku se sun äijäs hermostuu, lahtaa kerralla koko perheen! Kuulostaa just sellaselta mieheltä, jonka vierestä en haluais herätä.
...minäkään en huolisi niitä teidän ylisosiaalisia siellä ja täällä liehuvia, ummet ja lammet höpöttäviä ukkojanne ;-) Saan päänsäryn sellaisista.
En huolisi myöskään sohvalla lösöäviä formulaa tuijottavia kaljasieniä. Oksu tulee pelkästä ajatuksesta.
Keskinkertainen amistyyppi vain ei istu mulle tai toisaalta mikään kammioonsa eksynyt tutkijakaan, joka ei väikkärinsä teolta enää muista lastensa lukumäärää tai vaimonsa tyttönimeä.
En kelpuutaisi myöskään vaimonsa haukkujia enkä hakkaajia. En lue ihmisen käytökseksi semmoisia.
2n mies kuulostaa ihan hyvälle tapaukselle. Kyllä se perheensä tappaja voi löytyä teidänkin ukoistanne. Sitäpaitsi fiksut ihmiset kyllä tietävät, etteivät islamistit ihan hupia levittäydy ympäri Suomen, niitähän on pienissäkin kylissä, jonain päivänä tekin sen huomaatte ja katsotaan, vieläkö olette samaa mieltä=)
paitti tunnen kyllä yhden miehen joka on ihan samalainen..
Kyllä taidat nyt pikkasen liitoitella?
On hyvä muistaa myös että pelkkä matkustelukaan ei tee kenestäkään mitään kulttuuriasiantuntijaa jos perusasenne on negatiivinen.
kyllä noihin kebab ukkoihin mahtuu kuules jos jonkilaista kriminaaliakin, tänne roudataan sukulaisia " töihin" ja bisnes on muuta kuin se ruoanmyynti.
..toi kakkonen on kyllä ihan huippu! Mä näin samanlaisen perheen pari viikkoa sit Thaimaassa. Ne oli kerrassaan huvittavia....
...olemme asuneet yhdessä 12 vuotta ja naimisissa olemme olleet jo 11 vuotta. Lapsia meillä on kolme, kaksi koululaista ja yksi pikkuinen. Väitän tuntevani hänet hyvin. Kuulostaa ehkä liian hyvältä ollakseen totta?
Vierailija:
kannetaan takahuoneesta ruokailijan eteen ja se alkaa lappamaan sitä suuhun, esim. HI-virus elää 20min isäntänsä ulkopuolella.
Ei tosiaankaan missään pitsassa...
pitäisi olla kateellinen miehestäsi?
Minun ihannemieheni ei ainakaan suhtaudu toisiin ihmisiin halveksivasti, ei esim. siten, että toisen ihmisen ihonväri tai synnyinpaikka automaattisesti ratkaisisivat suhtautumisen. En ole tippaakaan kateellinen tuollasesta miehestä!
taitaa kakkonen olla sittenkin jotain mielen päälläsi. Tällaiseksi keskustelut helposti menevät, kun koetaan piilottaa todellisia mielipiteitä tai ajatuksia. Vedetään kateuskortti esiin, kun ei osata muutakaan.
Miten sitten kun olette ulkomailla lomamatkalla, onkos teillä lihapullapurkit ja hernesoppapurkit siellä mukana, kun ettehän te voi ulkomaalaisten laittamaa ruokia syödä?
Miten ne siellä sitten laittaa erilain, kuin Suomessa?
Satutätejä täällä paljon
Täällä on joku kielipuolipotilas liikenteessä. Puhuu vielä perustasoista =DDDDDDDDD
Kakkonen taisi osua kultasuoneen kertoessaan, millaisia tyyppejä ei kelpuuttaisi. Nyt mönkii esiin jo kaikki apukoululaisetkin...
Näkyykö testissä, että lähde: Pizza?