Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että yhä harvempi ei etsi mitään "vakavampaa"?:( Haaveilen perheestä.

Vierailija
05.10.2023 |

Näin käy jatkuvasti, kun tutustun uuteen mukavaan mieheen, aina lopuksi sama virsi "olet todella ihana ihminen, mutta en halua tällä hetkellä mitään vakavaa", mutta silti nämä miehet jatkavat yhteydenpitoa kanssani, jotkut jopa hyvin ihastuneen oloisina. Sanovat miten olen niin ihana ja kaunis yms, hukuttavat kehuihin, mutta suhteeseen en kelpaa ilmeisesti sitten siitä huolimatta.

Masentaa, alan lähestyä kolmekymppiä ja haaveilen niin kovin omasta perheestä, kumppania ei vain löydy. Miksi tämä nykyajan tapailukulttuurin pitää olla tällaista :(

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ns. beta-nainen.

Vierailija
2/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen ymmärtänyt, että yhä useampi ei etsi mitään vakavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen ymmärtänyt, että yhä useampi ei etsi mitään vakavaa.

Heh, näin sen tarkoitin :D En ole vielä nukkunut yövuoron jälkeen, käyn hieman hitaalla :D

-Ap

Vierailija
4/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat seksiä ja läheisyyttä tarvittaessa, mutta toisaalta katsella muitakin vapaasti. Tälle on englanninkielessä termi "situationship", joita on monet "suhteet" nykyään. Valitettavasti. Ihmiset eivät halua enää sitoutua.

Vierailija
5/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki toinen työpaikka niin saat ainakin kolmasosan siitä rasituksesta mitä perhe tuo elämään.

Vierailija
6/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tajua että vanhenevat. Jossain vaiheessa etsivä ei löydä enää. Tuttava, yli 40-v mies, eronnut 2 kertaa ja muutenkaan kukaan ei kelpaa. No nyt on kaljuuntunut, lievästi ylipainoinen ja keskivartalolihava vänkääjä. Ihmettelee, kun kukaan ei ole kiinnostunut, vaikka hän on sentään sitä ja tätä..

Vierailija
7/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, missä ap miehiä tapailee. Tinder- kulttuurissa on kuitenkin sekin ongelma, että melkein heti pitäisi tietää, miten synkkaa. Halu jostain vakavammassa syntyy vasta kun ihmiseen ehtii tutustua, mutta nykyspekseillä vakavuudesta aletaan keskustella jo melkein ekassa viestissä. Siihen kun sitten vastaa vähän asenteella, että jos nyt edes tutustuttaisi ensin, niin se viestittely päättyy siihen. 

Vierailija
10/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus kolmenkympin molemmin puolin. Kukaan mies ei omien sanojensa mukaan etsi mitään vakavaa, eikä varsinkaan halua lapsia. Paitsi ehkä viikonloppuisät olisivat olleet lapsenvahtia vailla. Oma perheen perustaminen menikin sitten lähemmäs neljääkymppiä.

Vierailija
11/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, minua ei ainakaan kiinnosta etsiä mitään "vakavampaa", mutta teen asian myös toiselle osapuolelle selväksi. Tosin kun olen nainen, niin ulkopuolisille tänä tuntuu olevan jotenkin väärä ja hirveän outo ajattelutapa, miehelle ehkä pidetään normaalimpana.

Tähän ikään mennessä olen kuitenkin jo löytänyt omat kiinnostuksenkohteeni eikä ne ole Prisma, farmariauto ja hiekkalaatikkoleikit lasten kanssa. Ei se tarkoita, ettenkö voisi pitää hauskaa silloin tällöin.

Vierailija
12/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat seksiä ja läheisyyttä tarvittaessa, mutta toisaalta katsella muitakin vapaasti. Tälle on englanninkielessä termi "situationship", joita on monet "suhteet" nykyään. Valitettavasti. Ihmiset eivät halua enää sitoutua.

Ne miehet, joilla on paljon halukkaita ottajia, eivät halua sitoutua.

Vierailija
13/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa nekin, mutta niillä on varaa katsella. Ei tarvii ripustautua ekoilla treffeillä. 

Vierailija
14/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla lukee suoraan haluavatko.

https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=c9c3933a9eb6d7b2bcd2248…

Naapurimaasta:

https://date24.ee/ (google translaten avulla voi tehdä maksuttoman testin)

https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys (kuvat heti näkyvillä)

https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega (paljon keski-ikäisiä ja perheellisiä)

Vierailija
15/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee vaihe, jolloin heille ei enää ole ottajia. Lihavuutta ja sairautta. Vanhuus.

Vierailija
16/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin nimenomaan vakavaa. Ei mitään kiinnostusta yhden yön juttuihin tai deittailuun. Oma perhe on ollut aina toiveissa. Ainakin jollain tasolla. Nykyään on joutunut heittämään tuon toimeen mäkeen, kun "kukaan ei etsi mitään vakavaa". Tämä siis naisilta. Olen mies. Tietääkseni.

Vierailija
17/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
18/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat keskenkasvuisia hölmöjä. Ikuisia pellejä. Pelko ja haluttomuutta sitoutua. Keskenkasvuista

vähemmän älykästä toimia niin. 

Vierailija
19/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies alle 30 v. uskaltaa etsiä mitään vakavaa. Nuorilla miehillä on iso pelko siitä, että nainen nalkitsee heidät asuntolainan ja lasten avulla, lopettaa seksielämän yksipuolisesti, ja alkaa muutenkin kontrolloida ja pakottaa miestä elämään omien päämääriensä mukaisesti. Vaikka nainen siis vain haluaisi sitoutua ja seurustella yhden miehen kanssa. 

Nuoria miehiä ei kiinnosta sitoutuminen, perhe, ja muu vakavampi elämäntyyli. Se vaihe tulee myöhemmin, jos on tullakseen. Alle 30-v on kymmenen kertaa todennäköisemmin kiinnostunut konsolipelaamisesta kuin isyydestä.

Vierailija
20/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki toinen työpaikka niin saat ainakin kolmasosan siitä rasituksesta mitä perhe tuo elämään.

Ei itse valittu perhe-elämä todellakaan ole raskasta :D aika pumpulissa on pitänyt elää, että normaali perhe-elämä on jotain ääriraskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi