Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yksi kuppi murukahvia aiheuttaa hirveän närästyksen?

Vierailija
05.10.2023 |

Juon harvoin kahvia, mutta nyt tuli juotua mukillinen nespressoa, ja sen jälkeen oli kaksi päivää kestänyt hirveä närästys. Voiko johtua ihan vain tuosta kahvista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa jos joku tietäisi.

Vierailija
2/7 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. kahvi aiheuttaa helposti närästystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pikakahvi yleensä ole rasvaisempaa kuin suodatinkahvi? Se osa kahvissa luonnostaan olevasta rasvasta kun tarttuu suodatipaperiin. 

Vierailija
4/7 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästyksen syy on todennäköisesti jokin muu. Olen juonut pikakahvia vuosikymmeniä, eikä ole koskaan ollut närästystä.

Vierailija
5/7 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Närästyksen syy on todennäköisesti jokin muu. Olen juonut pikakahvia vuosikymmeniä, eikä ole koskaan ollut närästystä.

Se että sinä et saa asiasta x närästystä ei kuitenkaan kerro yhtään mitään asian x närästävyydestä yleisesti, se kertoo vain sinusta.

Vierailija
6/7 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä.

Vierailija
7/7 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin juoda ongelmitta 2-3 isoa mukia kotona keitettyä todella vahvaa nordqvistin tummapaahtoista kahvia johon lisään toki reilusti kuumaa maitoa. Ei nyt ihan cafe au lait mutta sinnepäin.

Siten kun otan duunissa kupillisen kapselikahvia johon lisään lirauksen maitoa niin että väri on suunnilleen sama, saan vetää illalla närästyslääkkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän