Seiska: "Lähipiirin' mukaan Chacilla on ollut salasuhde
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Bazooka kirjoitti:
Olisin odottanut, että tämä menee toisinpäin. Eli Jukka jossain vaiheessa kyllästyy liittoon, ja hakee nuoremman naisen. Eli Chachi yllätti.
Mies, jolla on neljä pientä lasta kahden eri naisen kanssa, ei ole kuuminta hottia nuorten naisten keskuudessa.
Varsinkaan jos hän ei ole rahamies.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele ja se on varmasti ollut hänelle tarpeen. Olen säälinyt tyttöparkaa alusta lähtien kun hän haksahti pohjalaiseen kylähulluun ja pilasi lupaavan uransa sekä muutti Suomeen. Tässä tapauksessa salasuhde on enemmän kuin ymmärrettävää.
Salasuhde ihan ymmärrettävää? Pienet tyttäret, ja kutee jossain jonkun seksyn jätkän kanssa, ja jo pitemmän aikaakin? Melkoinen mamma. Ei eroaminen olisi vaihtoehto, jos ei ole hyvä olla? MIten oma suhde paranee kotona jos käy pettämässä? Ratkeaako homma tuolla menettelyllä? Muuttuko elämä paremmaksi?
Ei ole yhtään Jukkaa parempi. Ansaitsevat toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks teil töitä tai omaa elämää?
Työvuoroni alkaa tänään klo 15. Eilen työvuoroni loppui klo 20.15.
Ja mulle palstailu on ihan ikiomaa elämää, ei kenenkään muun. Työeläke juoksee koko ajan. Aikaa on. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Mitähän mahtaakaan ex-rouva Hilden miettiä ko.lööpistä ?Jukalla oli salasuhde heidän avioliittonsa ajan vaikka kuinka kauan.
Nyt tuntee Jukka "nahoissaan" miltä petettynä olo maistuu.
Tätä toivon vilpittömästi ihan jokaiselle pettäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Jukkakin ole Seiskan tietojen mukaan pettänyt Chachia, joten miksi Chachin pitäisi olla papalle yhtään uskollisempi?
https://www.seiska.fi/kotimaa/chachi-rakas-poissa-kotoa-nain-suomalaisn…No on se noloa ko. hemmolle, jos on ollut itse se kingi, olla nyt tuolla puolella yhtälöä.
En kutsuisi pettäjää kingiksi. Huijari ja valehtelijahan pettäjä on.
En tarkoittanut itsekään, että arvostan pettämistä, päinvastoin, vaan että jollakin voi olla omasta ja joidenkin mielestä sellainen kysytyn miehen status, että naisia riittäisi ja hän sitten aina valitsee jonkun, joka kiinnostaa. Jotkut voivat pitää sellaista miestä jonakin kinginä, tekijänä joka ottaa.
Ehkäpä se uusi mies onkin sitten itse Mikko Leppilampi
Hr.Huu kirjoitti:
Ehkäpä se uusi mies onkin sitten itse Mikko Leppilampi
Parikymppinen komistus?
Eikös Jukan ja Chachin suhde alkanut pettämisestä, vai muistanko nyt väärin? Ikäerokin on niin iso, ei kai kukaan olettanutkaan että suhde kestää?
Tuo Jukkahan on puolikeharin näköinen ja tekopirteä ja esittää aina jotain vauhkoroolia. Hyvä Chaci vaihtamalla varmasti paranee.
Elämäniloisten etelänmaalaistyttöjen toiveikkuus nitistyy Suomen pimeydessä nopeasti näiden rujojen mörrimöykkyjen kanssa, jotka ovat jo nuorina kuin vanhuksia.
Ehkä niillä on avoin suhde, kun tuntuu olevan molemminpuolista
https://www.seiska.fi/kotimaa/chachi-rakas-poissa-kotoa-nain-suomalaisn…
Vierailija kirjoitti:
Mä nyt vähän ihmettelen, kun moni olettaa entisen vaimon nyt hykertelevän tyytyväisenä. Mulla itselläni on ero taustalla, eikä suinkaan naurata, eikä edes hymyilytä. Pitää olla pahansuopa ja ilkeä ihminen, jos nauttii entisten rakkaidensa epäonnesta. Mielestäni se olisi osoitus kieroutuneesta tunne- elämästä.
Vaan kai se monella kieroutuu. Itse toivoin saamastani huonosta kohtelusta huolimatta, että uusi suhde toisi onnea ja tasapainon entisen puolisoni elämään.
Kuka sinä olet ketään arvostelemaan, en minä ainakaan toivo eksälleni yhtään mitään, eikä se mielestäni tee minusta kieroa.
Vierailija kirjoitti:
lööppejä millä tehdään tarkotuksella rahaa koska te typerät lampaat luette ja puitte näitä asioita :DDDDDD huomenna ne julkaisee jutun missä sanotaan että oho ei sillä ollutkaan mitään suhdetta.
He tekivät pari tonnia sisustusrahaa ja te nuolette näppejänne kotona
Se, että haukut muita ihmisiä lampaaksi, kertoo sinusta kaksi asiaa: 1. Olet heikosti koulutettu 2. Olet persu.
Kummatkin taitavat olla hieman yksinkertaisia.
He ovat näyttävä pariskunta ja launiit lapset.
Ihanaa perhekuvia heistä.
Mutta miks ihmeessä joka ainut kuva on niin överin riemukas, riehkastaan ja jatkuvaa naurun remakkaa.
Saa sen vaikutelman, että ovatkin kov7n remuavaa porukkaa.
Useimmiten perhekuvat heistä lähes sirkuksen omaista riehkasua.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten perhekuvat heistä lähes sirkuksen omaista riehkasua.
Kun elämä on yhtä feikkiä, ja nythän sille näyttääkin tulevan loppu. Jukka katsoo oikeudekseen pettää, mutta en ihan usko, että antaa vaimonsa luvan kanssa mennä.
Jodelissa kaivettu jo nimetkin esille
Mutta joo, J on Seiskan mukaan pettänyt C:tä. Kuinka monta kertaa, voidaan vaan arvata.
Mun käy sääliksi C:tä. Ura vessanpöntöstä alas, kylmä Pohjola, vanheneva has been -mies, ei tukiverkkoja. Ehkä ois parastakin et tulisi ero ja saisi nuoren, täyspäisen ja selvän miehen.
Minulle tulee mieleen kosto. Latinolla on niin paljon temperamenttia, että hakenut kiiltokuvapojan, joka kertoo julkisuuteen.
Ei sitä kukaan tänne pakolla rahdannut. Ja naimisissa oleva ukko; kuten palstalla on tapana luokitella, "red flag".
Ja koska ei olla tyytyväisiä, niin pienten lasten äiti lähtee myös hotelleihin yms. pettämisreissuille?
Tämä oli ennustettavissa, mitäs läksit.