Seiska: "Lähipiirin' mukaan Chacilla on ollut salasuhde
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
lööppejä millä tehdään tarkotuksella rahaa koska te typerät lampaat luette ja puitte näitä asioita :DDDDDD huomenna ne julkaisee jutun missä sanotaan että oho ei sillä ollutkaan mitään suhdetta.
He tekivät pari tonnia sisustusrahaa ja te nuolette näppejänne kotona
Tuskinpa. Osalle jäisi oikaisusta huolimatta se käsitys, että mies on aisuri. Itse ainakaan miehenä en vapaaehtoisesti myisi mainettani parista tonnista.
Jukka saa siis "maistaa omaa lääkettään".
Jukka tapaili Chacia pitkään , ollessaan vielä ukkomies.
Ehkäpä ex-vaimo hieman hykertelee ???
Nuori nainen kyllästyi vanhaan alkkispappaan. Ei yllätä. Vai huumeitako se veti? En muista, mutta aina raffilta Jukka näyttää nykyisin.
Kuka poika on kyseessä? Julkkis?
En yhtään ihmettele ja se on varmasti ollut hänelle tarpeen. Olen säälinyt tyttöparkaa alusta lähtien kun hän haksahti pohjalaiseen kylähulluun ja pilasi lupaavan uransa sekä muutti Suomeen. Tässä tapauksessa salasuhde on enemmän kuin ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä ilmasto sovi oikein kenellekään.
Luonto on kauneimillaan nyt! Hienoja aurinkoisia syyspäiviä ja puut ovat upeissa ruskan väreissä. Vanha kunnon energinen chachi saisi mahtavaa matskua instaan leikkimällä lasten kanssa lehtikasoissa tai tanssimalla värikkään luonnon keskellä. Masentavaa matskua todellakin Chachin instassa nyt. Surullista, että elämää täynnä oleva kaunis ja nuori nainen päätyi törkymöykyn kanssa tänne pimeään pohjolaan.
Bazooka kirjoitti:
Olisin odottanut, että tämä menee toisinpäin. Eli Jukka jossain vaiheessa kyllästyy liittoon, ja hakee nuoremman naisen. Eli Chachi yllätti.
Mies, jolla on neljä pientä lasta kahden eri naisen kanssa, ei ole kuuminta hottia nuorten naisten keskuudessa.
Sai vain luvan oleilla kotimaassamme.
Vierailija kirjoitti:
Onks teil töitä tai omaa elämää?
Työvuoroni alkaa tänään klo 15. Eilen työvuoroni loppui klo 20.15.
Niin.
Mitähän mahtaakaan ex-rouva Hilden miettiä ko.lööpistä ?
Jukalla oli salasuhde heidän avioliittonsa ajan vaikka kuinka kauan.
Nyt tuntee Jukka "nahoissaan" miltä petettynä olo maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuuden nahistunut kuihtuneisuus saa aina väistyä nuoruuden kukkeuden tieltä. Sellainen on elämä.
Ja sitten ollaan me miehet, jotka olemme kaljuuntuneet jo teini-iässä.
Ei se ole välttämättä mikään ongelma, jos olet hyvä tyyppi ja kannat kaljusi ylpeästi. Ei edes tarvitse olla mikään Jason Statham tai Dwayne Johnson.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella että pikkulapsiperheen äidillä olisi aikaa. On vielä ollut petetty ja mainosti miten suomalainen rehellisyys vetosi.
Jos on totta niin nolo opetus kyllä.
Onhan sitä ollut juttuja aikaisemmin, että Jukka olisi pettänyt Chachia. Eikä suomalainen rehellisyys ole pitkään aikaan ulottunut parisuhteisiin, sen on Chachikin jo oppinut.
Itse en edes haksahtaisi kehenkään rauhattomaan säntäilijään ( vielä huume taustaa), vaikka kuinka olisi julkkis...
Noin telkkari esiintymisten perusteella hän on rasittava tyyppi.
HuH HuH
Mä nyt vähän ihmettelen, kun moni olettaa entisen vaimon nyt hykertelevän tyytyväisenä. Mulla itselläni on ero taustalla, eikä suinkaan naurata, eikä edes hymyilytä. Pitää olla pahansuopa ja ilkeä ihminen, jos nauttii entisten rakkaidensa epäonnesta. Mielestäni se olisi osoitus kieroutuneesta tunne- elämästä.
Vaan kai se monella kieroutuu. Itse toivoin saamastani huonosta kohtelusta huolimatta, että uusi suhde toisi onnea ja tasapainon entisen puolisoni elämään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Jukkakin ole Seiskan tietojen mukaan pettänyt Chachia, joten miksi Chachin pitäisi olla papalle yhtään uskollisempi?
https://www.seiska.fi/kotimaa/chachi-rakas-poissa-kotoa-nain-suomalaisn…
No on se noloa ko. hemmolle, jos on ollut itse se kingi, olla nyt tuolla puolella yhtälöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella että pikkulapsiperheen äidillä olisi aikaa. On vielä ollut petetty ja mainosti miten suomalainen rehellisyys vetosi.
Jos on totta niin nolo opetus kyllä.
Onhan sitä ollut juttuja aikaisemmin, että Jukka olisi pettänyt Chachia. Eikä suomalainen rehellisyys ole pitkään aikaan ulottunut parisuhteisiin, sen on Chachikin jo oppinut.
Onhan se mukava, että Chachi on saanut edes jotain lapsivapaata aikaa, vaikka Jukka ramppaa maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Suuren ikäeron suhteet ei vain toimi. Ihminen haluaa yleensä omanikäisensä kumppanin.
Se, että miehellä on pidempi tukka, ei tee hänestä nuorta tai nuorekasta.
Outo yleistys. Tosi moni ikäerosuhde toiminut. Ei kaikki ole stereotyyppisen ikäisensä tasolla.
Ja tuo rakastaja oletettu on nuorempi, ei samanikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kertooko juttu, onko Jukalla ja Chacilla kenties avoin suhde?
Ja muistettiinko Jukalle kertoa siitä, jos suhde oli avoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Jukkakin ole Seiskan tietojen mukaan pettänyt Chachia, joten miksi Chachin pitäisi olla papalle yhtään uskollisempi?
https://www.seiska.fi/kotimaa/chachi-rakas-poissa-kotoa-nain-suomalaisn…No on se noloa ko. hemmolle, jos on ollut itse se kingi, olla nyt tuolla puolella yhtälöä.
En kutsuisi pettäjää kingiksi. Huijari ja valehtelijahan pettäjä on.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/chachi-hilden-sai-suomen-kansalaisu…