Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*ELOKUISET 07 SYYSKUUHUN*

01.09.2008 |

oiskohan hyvä pitää vaikka kuukausipinoa?

jos olette erimieltä,tehdään joku kompromissi,tai tietysti katsellaan kirjoituksen määrästä riippuen.mutta aloitan nyt uuden pinon tälle kuukaudelle.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monahan se väsähtäneenä antoi karua kertomaa miehestään! Eli tuttua, niin kovin tuttua...!

Vitanova

Vierailija
42/44 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!

Jotenkin kiireen tuntu on ollut, vaikka vielä ei pitäisi edes kiire ollakaan. Ensi viikko on sen verran kiireinen, että tuskin alkuviikosta mitään kirjoittelen. Sivujen huonouden takia yritän nykyisin kirjoittaa jutut ensin muualle ja sitten kopioida tänne sivuille, ettei aina vaivalla kirjoitetut tuotokset häviäisi.

Meillä on taas juuri nyt ihan ok vaihe miehen kanssa, vaikka viime viikolla olikin ihan eri mietteet. Huonot päivät joskus kasautuvat kamalaksi keoksi. Nyt taas on ihan tasaista. Ihanaa on, että mieskin nyt taas etukäteen kyselee minun ohjelmaani, jotta tietää varautua, milloin pitää olla kotona. Jo tuo asia saa minut paremmalle mielelle. Minun menonikin ovat miehen mielestä siis tärkeitä. Meillä on kotona jatkuva kaaos. Minä itsekin sitä aiheutan, mutta myös nämä lapset. Ja koska en siivoa/järjestele koko ajan, niin kaaos on taattu. JA minä olen huono järjestelemään. Miestä se enemmän häiritseekin, mutta kuten muillakin, niin hän ei siivoa, pese pyykkejä ja astioita, käy kaupassa, vie kerhoon, tee tätä ja samalla tuota ja keskeytä kaikki sata kertaa jne samalla kun on lasten kanssa. Meillä on myös ihan liian vähän säilytystilaa. Nyt olen viemässä tämän vuoden vikalle kirppikselle tavaraa. Olen onneksi saanut vähän varastoa tyhjemmäksikin mm. lasten pienistä vaatteista, jee!! Käytiin vain kylässä tuossa tuttujen luona, joilla on melko uusi ISO talo. Ja sielläkin kuulemma ovat säilytystilat täynnä, kun mistään ei ole luovuttu, mutta jo parin huoneen vaatekaapit vastasivat meidän koko talon vaatesäilytystiloja (ja heillä on vaatekaappeja tuplasti tai triplasti enemmän).Ilmankos kaikelle ei ole siis paikkaa, kun meillä on sitä säilytystilaa vähän. Itse myös tarvitsisin työhuoneen, kun nuo tupperit tuppaavat valtaamaan aika ajoin mm. pyykkikoria (siis puhtaiden vaatteiden) tms, jotain muuta kätevää säilytyspaikkaa. ;) Kukas teistä leideistä tilaa minut seuraavaksi pitämään kutsut? Nani onkin jo uhrautunut.. ;)

Tuo oma aika on kyllä kullanarvoista. Jos tässä menisin ihan päivätöihin, tuskin se tuntuisi ihan omalta ajalta. Paitsi se ruokatunti, jos saisi syödä kahdella kädellä ilman keskeytyksiä. Ensi viikolla ehkä täytyy itsekin miettiä ihan tosissaan, että teekö tupperia työkseni vai menenkö päivätöihin. Se lasten hoitoon raahaminen aamuisin ei yhtään nappaa, eikä se, että näkisi sitten taas aika vähän noita lapsia. Ja illat olisivat taas ihan lyhyitä. Pitäiskin siis taas lotota..

Tuosta syömisestä. Meillä poika syö hyvin tavallista ruokaa ja viiliä jne. Puurot eivät kovin hyvin nappaa. Mutta oksennusrefleksi on myös herkässä. Jos menee väärään kurkkuun jotain, niin yskiessä helposti myös oksentaa jne. ihmeen vähän tuo isosisko siitä hämmentyy, vaikka tuo tapahtuisi ruokapöydässä.

Viime aikoina on ollut hauskaa nähdä, miten nämä kaksi lasta viihtyvät yhdessä ja keksivät hauskoja juttuja. Pikkuveli vain tietty menee vähän isosiskon harmiksi omia latujaan..

Nyt täytyy kai alkaa taas vähän järjestelyhommiin, tylsää.

Västis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meitä oo vaan tarkoitettu yhteen.heh.

meillä oli taas vuosisadan riidat tossa pari päivää,juuri kun kirjoitin tänne että mukavaa on ollut.niin taas lähti todellakin kärpäsestä varsinainen härkänen.että huh huh.se on onneksi sovittu,ja haudattu.

me ollaan miehen kanssa vaan niin kamalan temperamenttisia molemmat,että sitä kyllä sanoo niin pahasti toiselle suutuspäissään.onneksi tiedämme sen itse,mutta jos joku sivullinen kuulis,niin varmaan ajattelis että mitä noikin yhdessä tekevät,ja lapsiraukat.no pyrimme riitelemään "säädylliseen" aikaan.eli nimenomaan keskellä sydänyötä kun pitäisi mennä nukkumaan,että siine se yö sitten meneekin.silti olemme niin rakastuneita,että molemmilla on todellakin se fiilis että loppuelämä tässä yhdessä ollaan,ja naimisiinkin pitäisi joskus saada aikaiseksi mennä.

västiksen kysymykseen miten lapset viihtyvät keskenään.

esikoinen nauttii kun saa nuoremman nauramaan.omaan huoneeseen esikko ei antaisi taaperon mielellään mennä.ymmärränhän sen ettei ole kiva kun hänen tekemisiään sotketaan/hajotetaan.

kuitenkin olen sanonut että sinne saa joskus tulla,tai minä menen sinne taaperon kanssa yhdessä.tämä taapero kun sitten kiljuu kuin sika oven takana,ja minä en saa mitään tehtyä.

no edellispäivänä olinkin sitten kovin tyytyväinen kun huoneesta kuului pelkkiä ilon kiljahduksia ja pojille oli hauskaa keskenään....enkä sitten mennyt hommia häiritsemään vaan nautin kahvikupposen rauhassa netin äärellä.

olivatpa sitten löytäneet kunnon paksukärkisen spriiliukoisen tussin,millä taapero oli aloittanut vetelemään viivoja,mistä sitten esikoinen tosi fiksuna jatkanut saaden taaperon nauramaan.näin heillä oli TODELLA kivaa keskenään...

on sitten seinää ja patteria,laminaattilattiaa,lelulaatikkoa ja legoa tuossa tussissa kiitettävästi.ETTÄ HUH HUH! kova oli puhuttelu,ja viikonloppuna esikoinen "Pääsee" isännän kanssa paikkailemaan maalilla aikaan saannoksiaan.että tuli mieleenkään tuollainen...laminaatista onneksi lähti ikkunan pesuaineella kun oikein hinkkasi nuo viirut.mutta maaliseinästä ei kyllä voi kun maalata päälle.onneksi on noita maaleja (luojan kiitos jäljellä) huone kun on tietyn värinen vihreä.

että vaihetelevasti meillä nuo leikkivät keskenään.esikoinen kyllä muuttuu ihan myös 1v tasolle kun saa taaperon nauramaan,villiintyy ihan täysin =)mutta kiva on seurata kun käkättävät jossain sohvatyynyjen alla,tai konttailevat ympäri huushollia ja menevät piiloon toisiaan.

mukavaa viikonloppua kaikille,ja miesten kanssa kestämistä!

neitiniiskunen

Vierailija
44/44 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireistä kotiäidin elämää täälläkin. Meillä nuo pojat ovat niin sukkelia että eipä äitikään kovin usein koneelle ehdi. Ihan täysi tässä arjen pyörittämisessä kyllä on.

Miehen kanssa kaikki ihan ok. Yhteisen ajan puute vain vaivaa.. Tässä sitä eletään kaksi aikuista ihmistä rinnakkain tämän hullun myllyn keskellä.. Olisi ihanaa päästä joskus kahdestaan vaikka syömään tai elokuviin tai jotain.. Viikonloppu kylpylässä tai vaikka omalla mökillä kaksin olisi jo ihan luksusta!!!! Ehkäpä jonain päivänä.. Joskus sitä vaan pelkää ettei vallan kadota sitä omaa rakasta tämän arjen keskellä. Tuntuu vaan että nämä lapset imevät tällä hetkellä minusta kaiken energian.. Ihan kaiholla muistelee niitä aikoja vasta rakastuneena!!!

Nirsoilusta: Meillä edelleen tissi se ykkönen!! Ruuan pitäisi olla samaa mitä isommilla. Ymmärtää jo vaatia esim. jäätelöä kun näkee sitä toisilla. Tänäkin aamuna jäi puuro syömättä kun veljellä olikin jukurttia. Joinakin päivinä ruokaa menee enemmän toisinaan taas tuntuu tissillä elävän..

Yhdessä leikkimisestä: Varsinkin tuon 5vee veljen kanssa painivat ja kikattelevat jo kovasti. 6vee veikan kanssa vähän vähemmin mutta jonkin verran kuitenkin. Muutoinkin kirmaa isompien perässä kaiken aikaa. Vähän liiankin kovasti.. tuntuu olevan vähän väliä sotkemassa toisten leikkejä. .

En nyt muista mitä muuta piti kommentoida..

pönttö-örvelö