Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti poistaa mätsi jos toinen ei ole vastannut viestiin?

Vierailija
04.10.2023 |

Ev

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen osapuoli on ollut se, jonka tykkäyksestä mätsi tuli, antaisin vuorokauden, korkeintaan 2. Jos taas hän tykkäsi ensin ja sinä ehkä siitä parin päivän päästä, voi olla ettei hän ole juuri silloin linjoilla.  silloin antaisin toiselle ehkä aikaa, kunnes itse löytäisin aktiivisempaa seuraa. eihän siitä roikkuvatsa mätsistä varsinaisesti haittaakaan ole.

Vierailija
2/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Bob Tikkasen poistin kesällä 2019 matcheista n. 4 - 5 päivää sen jälkeen, kun olin laittanut hänelle aloiteviestin tinderissä, eikä vastausta kuulunut. Onneksi en odotellut yhtään pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15sekuntia

Vierailija
4/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt ainakin työpäivän ajan odottaa. Jotkut hätähousumiehet poistavat suunnilleen sekunnissa, jos vastausta ei heti kuulu. Montaa kertaa on käynyt niin, että mies on laittanut aamulla viestiä ja kun työpäivän jälkeen avaan tinderin ja ajattelen vastata siihen niin mies on jo poistanut mut matcheistaan.

Vierailija
5/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nyt ainakin työpäivän ajan odottaa. Jotkut hätähousumiehet poistavat suunnilleen sekunnissa, jos vastausta ei heti kuulu. Montaa kertaa on käynyt niin, että mies on laittanut aamulla viestiä ja kun työpäivän jälkeen avaan tinderin ja ajattelen vastata siihen niin mies on jo poistanut mut matcheistaan.

Ovatpa hätähousuja 😱

Vierailija
6/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä jaksaa poistaa. Turhaa vaivaa alkaa etsimään, sinnehän ne hautautuu keskustelujen pohjalle

Vierailija
7/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä jaksaa poistaa. Turhaa vaivaa alkaa etsimään, sinnehän ne hautautuu keskustelujen pohjalle

Mulle tulee ehkä vain 2 mätsiä kuukaudessa eli ei ole paljon etsimistä 😁Jos mies ei lähtetä viestiä muutamaan päivään niin poistan jollei ole jo itse häipynyt. Kuten usein tekevät 😬

Tyhjä on keskusteluosio.

Vierailija
8/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä odottelen max viikon, jos ollaan lähetelty muutama viesti ja sitte ei enää kuulu vastausta. Joskus on jäänyt useammaksikin viikoksi mätsi roikkumaan, mutta lopulta olen ollut itse se, joka sen poistaa. Jännä, että toinen osapuoli ei halua viestitellä (=ei ole kiinnostunut) mutta ei kuitenkaan sitten poista sitä osumaa!

Vierailija
9/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset poistavat 2 min sisällä.

Miehet odottavat jouluun

Vierailija
10/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Match ei tarkoita sitä että haluaisi ruveta keskustelemaan vaan sitä etä vois panna jos henkilö täysin kuvan kaltaisena olisi esim hotellin vuoteella.

Vierailija
11/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Match ei tarkoita sitä että haluaisi ruveta keskustelemaan vaan sitä etä vois panna jos henkilö täysin kuvan kaltaisena olisi esim hotellin vuoteella.

Tämä.

Vierailija
12/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ottavat tämänkin asian tosissaan. Huoh.

Vierailija
13/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten aloittaa keskustelun. Törppö.

14/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kuluttua. Voihan se olla, ettei sillä toisella ole Tinderissä ilmoitukset päällä ja hän katsoo Tinderiä harvakseltaan.

Vierailija
15/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ottavat tämänkin asian tosissaan. Huoh.

Maiset suorittaa Tinderiä kuten kaikkea muutakin elämässä.

Vierailija
16/16 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua että joku runkkari käy läpi monta kertaa mun profiilia ja vemputtaa kuville. Ja/tai kyttää miten päivitän profiilia, tai kuinka kaukana olen. Kun poistaa turhan matchin niin se mykkä ei voi enää kytätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme