Minkä ikäisenä pidit Pamelaa meikittömien kuvien perusteella?
Hän onkin 56. Pidin kuvien perusteella vanhempana.
Silti arvostan tekoa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Onko kulmat jääneet ikuisiksi ajoiksi noin ohuiksi kun on niin paljon nuorena nyppinyt niitä?
Mun mielestä joku julkkis, oisko ollu Kata Kärkkäinen, sanoi jossain lehdessä katuvansa sitä että aikoinaan meni sen muotivillityksen mukana, missä kulmat piti nyppiä ihan ohuiksi. Nyt kulmakarvat ei kasva sitten millään takaisin.
Jännä miten herkkikset monien kulmakarvat on, minulla rehottaa aina vaikka miten nyppii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kulmat jääneet ikuisiksi ajoiksi noin ohuiksi kun on niin paljon nuorena nyppinyt niitä?
Mun mielestä joku julkkis, oisko ollu Kata Kärkkäinen, sanoi jossain lehdessä katuvansa sitä että aikoinaan meni sen muotivillityksen mukana, missä kulmat piti nyppiä ihan ohuiksi. Nyt kulmakarvat ei kasva sitten millään takaisin.
Jännä miten herkkikset monien kulmakarvat on, minulla rehottaa aina vaikka miten nyppii.
Minäkin ihmettelen miksi kulmakarvat on niin herkät. Nänni- ja viiksikarvat sen sijaan vaan innostuvat, kun niitä nyppii ja kutsuvat kaveritkin mukaan bileisiin. Kulmakarva vaan toteaa, että kun et kerran mua halua, niin tää oli sitten tässä!
Olisi kyllä kiva tietää miltä 56-vuotiaan tulisi näyttää, jos Pamela näyttää vanhalta? Käsittämätöntä, että ihmisen pitäisi näyttää samalta kehdosta hautaan tai on ruma, Ihan ikäiseltään näyttää ja kauniiltakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kiva tietää miltä 56-vuotiaan tulisi näyttää, jos Pamela näyttää vanhalta? Käsittämätöntä, että ihmisen pitäisi näyttää samalta kehdosta hautaan tai on ruma, Ihan ikäiseltään näyttää ja kauniiltakin vielä.
No 70 v äitini näyttää tuolta.
Tuleekohan tästä uusi trendi, että kypsempi voi olla ilman meikkiä, jos on pätäkkää laittaa hyviin tuotteisiin ja käydä kasvohoidoissa ja siloituksissa? He, joilla ei ole, pitää pakkeloida itsensä nuoremmaksi. Kyllä Pamsulle jotakin maltillisia operaatioita on tehty ihan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 70 v äitini näyttää tuolta.
Äitisi on ehkä joku luonnonoikku. Minun tuntemani seitsemänkymppiset näyttävät lähes poikkeuksetta ihan mummoilta. Oma äitini myös. Edes reilu kuuskymppiset työkaverini eivät näytä tuolta.
Se on staili ja kaunis. Mutta vaalea iho vanhenee nopeammin, tulee laikukas ja pintaryppyinen. Mielestäni näyttää ilman meikkiä noin kuusikymppiseltä.
Pamela on lyhyehkö, muikulanenäinen, jolla luonnostaan paksummat huulet.
Huomion on kuitenkin saanut muovitisseillä ja housjatkoilla.
Eli : en voi katsoa ylöspäin ja huokailla.
Marja Putkisto on Pamelalta yli 5 vuotta vanhempi ja omaa paljon nuorekkaamman ihon.
Kaikkein nuorekkain iho on Tarja Haloselta ikäisekseen, täyttää 80 v jouluna.
Suomalaiset piirteet näkyvät erityisen hyvin nyt, kun on meikittä. Kyllä hän nuorekas on.
Ihan naitavassa kunnossa oleva, oikein silmää miellyttävä nykysin ilman meikkiä.
Tv. 28v kundi
Vierailija kirjoitti:
Se on staili ja kaunis. Mutta vaalea iho vanhenee nopeammin, tulee laikukas ja pintaryppyinen. Mielestäni näyttää ilman meikkiä noin kuusikymppiseltä.
Linda Lampenius on suhteessa nuoremman näköinen. Pamela on 56 Linda 53
Pamela näyttää 63 Linda 48
Vierailija kirjoitti:
Pamela on lyhyehkö, muikulanenäinen, jolla luonnostaan paksummat huulet.
Huomion on kuitenkin saanut muovitisseillä ja housjatkoilla.
Eli : en voi katsoa ylöspäin ja huokailla.
Marja Putkisto on Pamelalta yli 5 vuotta vanhempi ja omaa paljon nuorekkaamman ihon.
Kaikkein nuorekkain iho on Tarja Haloselta ikäisekseen, täyttää 80 v jouluna.
Mikä on housjatko?
Kyyninen voisi sanoa niinkin, että meikitömyys oli keino erottautua tuosta julkkisten massasta. Nyt hänestä kirjoitettiin ja julkaistiin kuvia enemmän kuin monesta viimeisen päälle tälläytyneestä.
Hyvä tietysti, jos joku koki tempauksen myös itselleen tärkeäksi.