Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
19661/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojaluvut ei kerro mitään kun ne voi tulla yhdeltä alueelta, sen sijaan se että joostilla on ollu hitti eri puolilla eurooppaa ennen ja että tämäkin on nosteessa, kertoo enemmän. Jos suosio jatkuu keskieuroopassa ja baltiassa, ei ole paljoa väliä ettei eteläeurooppa perusta- sitä on vaikee kiriä kiinni täältä päin.

Vierailija
19662/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko tuhnulta alkaa vaikuttamaan Suomen biisi tuossa seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19663/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ja siinä mahtuuko finaaliin menijöiden joukkoon.

Vierailija
19664/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti menee finaaliin.

Vierailija
19665/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti menee finaaliin.

Samassa semissä vaikka kuinka paljon oikeasti hyviä biisejä ja esittäjiä.

Vierailija
19666/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vieläkin ihan pähkinöinä siitä, että No Rules valittiin! Mä tykästyin biisiin heti ensikuulemalta ja sen jälkeen se on ollut menoa. Teemu ja Henri (ja etenkin Henri) tekivät myös heti vaikutuksen muhun. Uskoin varmasti enemmän No Rulesiin kuin he itse. :D Ja haastikset ovat vaan lisänneet mun rakkautta. Ainoa miinus oli se viikon kestänyt epäröinti ja politikointi, mutta nekin nyt ovat jo jääneet enemmän onneksi taka-alalle. Olin niin iloinen, että live oli niin onnistunut ja ilmiömäinen farkkumunineen kaikkineen! Ja miten se nousi viimeiseltä sijalta kansan äänillä voittoon! 

Musta muuten. tuntuu, että tällä palstalla on ollut eniten No Rules -faneja verrattuna joihinkin muihin alustoihin ja täällä moni on ymmärtänyt sen potentiaalin jo ennen finaalia. On ollut kiva fiilistellä täällä. :D

Vierailija
19667/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit ilmeisesti melko nihkeitä itsekin koko homman suhteen. Ei mitään päivityksiä, ei innokkuutta. Pläts.

Vierailija
19668/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lisäksi esiintyminen on sekava sillisalaatti.

Vierailija
19669/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raasta joostit lasagnen päälle ja ei muuta ku uuniin 200'C noin 30 min.

Vierailija
19670/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vieläkin ihan pähkinöinä siitä, että No Rules valittiin! Mä tykästyin biisiin heti ensikuulemalta ja sen jälkeen se on ollut menoa. Teemu ja Henri (ja etenkin Henri) tekivät myös heti vaikutuksen muhun. Uskoin varmasti enemmän No Rulesiin kuin he itse. :D Ja haastikset ovat vaan lisänneet mun rakkautta. Ainoa miinus oli se viikon kestänyt epäröinti ja politikointi, mutta nekin nyt ovat jo jääneet enemmän onneksi taka-alalle. Olin niin iloinen, että live oli niin onnistunut ja ilmiömäinen farkkumunineen kaikkineen! Ja miten se nousi viimeiseltä sijalta kansan äänillä voittoon! 

Musta muuten. tuntuu, että tällä palstalla on ollut eniten No Rules -faneja verrattuna joihinkin muihin alustoihin ja täällä moni on ymmärtänyt sen potentiaalin jo ennen finaalia. On ollut kiva fiilistellä täällä. :D

Teitä on noin 6-8.

Vierailija
19671/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta hevonen meidän farkkumuna sanon minä.

Kyllä. Ei noilla katselukerroilla, striimimäärillä kiinnostuksella vikojen joukossa olla. Tämä vielä yllättää sanokaa mun sanoneen! 

Meidän farkkumuna liukuu keskelle Joosteja ja Lasagneja kuin Troijan hevonen. Viekkaasti, itsevarmana.

Tämä on hyvä suunnitelma: viekas itsevarma muna!

Vierailija
19672/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko muuttaa TOP3 TOP5:ksi jo 😃 !

Slovenia

Iso-Britannia... (oikeasti yritystä nyt kappaleessa kerrankin sieltä päin)

Tanska

Itävalta

Sveitsi

Myönnän, ensireaktio Iso-Britanniasta ja Sveitsistä oli negatiivisen puolella, mutta toisena päivänä korvat aukesi! Brittien ja Sveitsin live hieman epäilyttää kyllä.

Vierailija
19673/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raasta joostit lasagnen päälle ja ei muuta ku uuniin 200'C noin 30 min.

Jonnet päälle

Vierailija
19674/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Minäkin arvasin heti, että tässä on potentiaalia. Ja oli kiva kun täällä oli muitakin, jotka olivat huomanneet saman. Ekalla kerralla kun katsoin No Rules -videon mietin että mitä tämä oikein on, mutta heti toisella katsomiskerralla se oli menoa! Ja kun vielä kuunteli biisin sanat, niin nehän olivat oikeasti hyvät.

Vierailija
19675/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypit ilmeisesti melko nihkeitä itsekin koko homman suhteen. Ei mitään päivityksiä, ei innokkuutta. Pläts.

Koko ajan kyllä windowsmanin instassa tarinat laulaa. Miksi ankeutat ihan tahallasi ja puhut perättömiä?

Vierailija
19676/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta hevonen meidän farkkumuna sanon minä.

Kyllä. Ei noilla katselukerroilla, striimimäärillä kiinnostuksella vikojen joukossa olla. Tämä vielä yllättää sanokaa mun sanoneen! 

Meidän farkkumuna liukuu keskelle Joosteja ja Lasagneja kuin Troijan hevonen. Viekkaasti, itsevarmana.

Tämä on hyvä suunnitelma: viekas itsevarma muna!

Jonkun vippaskonstin siihen kyllä tarviikin, että tuolla esityksellä ja biisillä pärjättäisiin.

Vierailija
19677/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä on noin 6-8.

Tiedä häntä. Mutta ei ainakaan 6-8 henkilöä riittänyt äänestämään tätä ylivoimaiseksi yleisön suosikiksi. Taisi olla muutama enemmän.

Vierailija
19678/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islannin karsinnassa mainittiin Suomi, soitettiin pätkä Käärijää ja yleisö huusi täysillä mukana Cha Cha Cha!!!

Vierailija
19679/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen aina hyvälle tuulelle kun luen kommentteja youtubesta no rulesin live-videon alta. Siellä on niin paljon kehuja monesta eri maasta.

Vierailija
19680/20622 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Islannin karsinnassa mainittiin Suomi, soitettiin pätkä Käärijää ja yleisö huusi täysillä mukana Cha Cha Cha!!!

Juu, olipa kiva :)

Ketju on lukittu.