Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
18441/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melloissa mun mielestä dotter oli pukeutunut ja kiemurteli kuin loreen.

Biisi on videolla nopeutettuna ilmeisesti sen takia, että Mellojen sääntöjen mukaan on kiellettyä julkaista finaalibiisejä ennen kuin kaikki finalistit on valittu.

Dotterin biisi on Mellojen paras biisi tähän mennessä ja olisi Ruotsille hyvä edustaja. Olisi selkeästi viisujen top 5 biisi.

Tylsä omasta mielestäni, sanoiltaankin. Nopeutettu on joo, mutta asu ja kiemurtelu,kädet etc. loreenmaista . Siinä se mun pointti.

Ei ole yhtään tylsä, vaan on kaunis, tarttuva ja vivahteikas moderni popballadi.

Vierailija
18442/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perutaan vaan koko viisut. Julistetaan saman tien Kroatia voittajaksi ja Suomi finaalista ulos. Kukaan ei ehtinyt äänestää, mutta vauvapalstalla kirjoitettiin näin, joten sen on oltava niin. No  säästyipä Ruotsilta rahaa, Henrin ei tarvinnut lähteä sittenkään viisuihin ja rauha maassa. Jee mahtavaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18443/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo parina aiempana vuonna halunnut Dotterin edustamaan Ruotsia, mutta eipä sitä ole valittu, joten uskoni ei ole nyt kovin vahva. Olisi mahtavaa kyllä, jos voisin hypettää nyt myös Ruotsin edustajaa! <3

Vierailija
18444/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jo parina aiempana vuonna halunnut Dotterin edustamaan Ruotsia, mutta eipä sitä ole valittu, joten uskoni ei ole nyt kovin vahva. Olisi mahtavaa kyllä, jos voisin hypettää nyt myös Ruotsin edustajaa! <3

Katsotaan kuinka  Euroopassa ja vielä Australia on niin monta edustajaa. Me tässä lähiseudulla ja naapurimaihin katsannon kiinnittäneinä ei saada koko kuvaa.

En niin välitä minulle kovasti oudoista kielialueista.

Vierailija
18445/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, mutta nyt mulla on sellainen fiilis, että tällä kertaa voisi tärpätä. Tähänastisista finalisteista Dotterin biisi on minusta paras ja finaalissahan on raadit 50 & osuudella, mikä hyödyttää Dotteria. Marcuksen ja Martinuksen uskon antavan hänelle kovimman vastuksen biisiä kuulemattakin, mutta luulen, että Dotter vetää pidemmän korren, koska kotiviisuihin halutaan mieluummin oma Melloprinsessa norjalaiskaksosten sijaan.

Vierailija
18446/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perutaan vaan koko viisut. Julistetaan saman tien Kroatia voittajaksi ja Suomi finaalista ulos. Kukaan ei ehtinyt äänestää, mutta vauvapalstalla kirjoitettiin näin, joten sen on oltava niin. No  säästyipä Ruotsilta rahaa, Henrin ei tarvinnut lähteä sittenkään viisuihin ja rauha maassa. Jee mahtavaa! 

Ei nyt sentään peruta.

Ennen on ollut biisejä meiltä, jotka eivät yltäneet finaaliin.

Nyt jännään ja ensimmäinen etappi on finaaliin pääsy ja olen siitä kovasti onnellinen. Silloin kannattaa katsoa loppukilpailu, muuten en katso.

Tänä vuonna iloinen ja reipas No Rules kantaa minut semifinaaliin ja finaaliin.

Vierailija
18447/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset ovat aivan haltioissaan Lasagnasta. Meow cat please meow back on uusi hokema ja tätä tullaan varmasti muistelemaan vuosien päästä viisuissa edelleen. Aika varma yleisöäänten kerääjä.

Siltä näyttää. Luin äsken ESC-kanavan videon alla olevia kommentteja melkoisesti. Siellä kommentit ovat 99 prosenttisesti todella positiivisia ja tykkäyksiä on todellakin kertynyt peräti 12 tuhatta vajaassa vuorokaudessa.

Esim. sellainen kommentti oli, että vihreä prinssi on saanut arvoisensa seuraajan.

Mua ärsyttää nämä todella. Ei ole Käärijä. Hemskatti.

Eikä mikään korvaaja.

Eilen jossain luki jo,että parempi kuin Käärijä.

En tykkää yhtään. Nämä.ovat omat tunteeni tällä

Joo vähän aikaa sitten tuli taas kommentti, että tämä on parempi kuin Käärijä ja kehuttiin laulua, showta, vaatetusta yms. No mä en ole mikään musiikin ammattilainen tai edes varsinainen harrastaja, mutta mun korvaan tuo laulu kuulosti aika kamalalta ja kuin kurkusta väkisin yrittäisi saada örinää äänensä. Sattuu kuunnella korviin ja omaankin kurkkuun. :D Ja että tuo sekava show oli muka parempi kuin Käärijän mietitty esitys tanssijoineen ja taustoineen. No saahan sitä mieltä tietty olla. Mut laulu ei kyllä ollut edes objektiivisesti katsoen hyvää eikä show yhtä eheä ja näyttävä kuin Kärtsällä.

Vierailija
18448/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunamies laittoi uuden postauksen, jee! 💙👖

Siel oli ihana kommentti joltain äiti-ihmiseltä että 1.5 vuotias fani pyytää monta kertaa päivässä NO LUULS soimaan. 

Se on (lähes) aina hyvä merkki että lapset diggaa!

Vierailija
18449/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sivusto on ihan kakka. Modetkin ihan kakkoja.

Vierailija
18450/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winner ootko täällä

Vierailija
18451/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunamies laittoi uuden postauksen, jee! 💙👖

Siel oli ihana kommentti joltain äiti-ihmiseltä että 1.5 vuotias fani pyytää monta kertaa päivässä NO LUULS soimaan. 

Se on (lähes) aina hyvä merkki että lapset diggaa!

Joo lapset kattomaan kun karvainen mies nudespeedoissa hyörii lavalla

Vierailija
18452/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"copy karijaaa" "kaarja chachacha?" "This is karijja in croatian version"

Hitto et huutistelen noille ulkkareiden kommenteille lasagnen videol

Vierailija
18453/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi Henri kyllä oikeasti hyvä livelaulaja. Pystyykö viisuissa samaan?

Vierailija
18454/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Winner ootko täällä

Sai bannit

Vierailija
18455/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuva! <3 <3 <3 Voihan suloisuus sentään!

https://www.instagram.com/p/C30VZGnLTPj/?igsh=MXdla3U1cHFtZXB4ag==

Vierailija
18456/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ja se viides kuva huh! 🙈😍

Vierailija
18457/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis rimtim jättänyt kaikki kärtsyyn viittaavat jutut pois niin ehkä menis.

Joku suomalainen mennyt tonne kirjoittamaan, että parempi kuin Käärijä.Saanut paljon tykkäyksiä.

Arggggg.

Ärsyttävää.

Itse en mene julkisin foorumeihin kommentoimaan mitään.

Ja mua alko ärsyttämään vasta kun näin liven. Eli se kertoo jotain.

(Ei muuten yhtään boikottivaatimusta tämän ehdokkaan postauksissa vrt. Windows) 

Vierailija
18458/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kroatia on aivan paska. Itseä ei ainakaan kiinnosta katsoa useampaan kertaan ja show on nolo.

Vierailija
18459/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kaikkialle kertomaan, että kroatia on kamala. Huono!

Vierailija
18460/20622 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää kaikkialle kertomaan, että kroatia on kamala. Huono!

Vatut meen. Valitan täällä. Eikä se ole mikään ihan kamala ja huono. Ärsyttää vaan ne kärtsyyn liittyvät jutut.

Ketju on lukittu.