UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Ja villakoirasi nimi oli rintintin typerä piski, joka murisi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Rauhassa nyt vaan. Odotellaan vielä ainakin siihen asti kun Joost räjäyttää pankin.
Tätä odotan kyllä suurella mielenkiinnolla! Saa nähdä mitä yhtymäkohtia Käärijään hänestä löydetään, tavalla tai toisella. Iskeekö biisi? Löytyykö karismaa? Saadaanko hänestä tämän vuoden ilmiö vai onko se kuitenkin BL? Ja miten W95M pärjää näiden rinnalla?
N onyt iltalehdetkin jo kirjoittaa Baby Lasagna ja Käärijä -vertailusta: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b577bae2-92f3-4ef4-8a06-817c64…
Noloa. Siis niiden kannalta jotka jatkuvasti toitottaa tota asiaa joka puolella. Antaisivat (antakaa) olla jo.
Vierailija kirjoitti:
N onyt iltalehdetkin jo kirjoittaa Baby Lasagna ja Käärijä -vertailusta: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b577bae2-92f3-4ef4-8a06-817c64…
Noloa. Siis niiden kannalta jotka jatkuvasti toitottaa tota asiaa joka puolella. Antaisivat (antakaa) olla jo.
Ei anneta 👍🏻 kyllä sen muutkin näkee kuin me 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän olisi pitänyt lähettää Käärijä ja Erika Ruoska-biisillä Euroviisuihin. Oltaisin jo nyt varmasti finaalissa.
En ymmärrä näitä kommentteja. Mitä tällä oikein halutaan saada aikaan? Tällaiset kommentit ei hyödytä ketään. Artistit itse päättävät lähdöstään UMK:n. Pitäisikö täällä nyt haihatella jonkun kuvitteellisen edustajan perään, miksi?
Varsinkin kun Käärijä on monesti sanonut että hänelle riitti yksi kerta, ei koskaan enää viisuihin.
Käärijä on viisas mies. Ymmärtää, ettei mitään järkeä lähteä enää mukaan tuohon hulluuteen.
Kerta kannattaa, jos on ihan hyvä kibale. Noin laajasta yleisöstä omalle musiikille voi moni artisti vain haaveilla. Toki onhan tuo varmasti melkoinen rupeama, mutta varmaan sen ainakin kerran jaksaa tässä valossa 😁
Lähtisikö ruotsi eri linjoille kuin aikaisempina vuosina? Mitä siellä mellossa?
Onko Windows-miestä verrattu kehenkään? Onko Suomi siis liikkeellä artistilla, jota ei voi syyttää kenenkään kopioimisesta?
Vaikka kaikesta halusin puhua sulle, mä vain häntääni heilutin.
Ihmettelen, jos porukka oikeasti haluaa viimeaikaisten kohujen jälkeen voittajaksi Rammsteinia noin isolla volyymilla matkivan artistin. Nollarivi Malmöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä-faneja näyttää harmittavan eniten se, että tänä vuonna löytyi kuin löytyikin Käärijän veroinen viisusuosikki. Suosikki on lisäksi Kärtsyn tapaan laulaja, josta kukaan ei tiennyt ennen viisuja mitään.
Minua harmittaa vain että tuota sontaa verrataan Käreen. Kopiohan se on äijän ja taustaesiintyjien lavaliikkeineen, oli siellä jopa "nousee mies"-nostokin. Ja vihreät valot. Biisi vain paljon huonompi kuin CCC kasarirock-kertseineen ja täysin ilman CCC:n vilpittömyyttä.
Kannattaa sitten lopettaa vertaileminen tai keskittyä eroavuuksiin. Ainakaan ei ole pottatukkaa eikä paljasta pintaa.
Ei ainakaan äijällä hiukkaakaan Kären karismaa. Siinä sulle ero.
🤣🤣🤣
Mä en tykkää niistä Käärijä kopioinnista yhtään. Mutta aika karua tekstiä kyllä..
Toki täällä saa tuulettaa. ;)
Mua ottaa päähän kyllä osa suomalaisista, pari olen nähnyt,jotka sanoo ettei haittaa yhtään käärijävertaukset (Vaikka jossain yt kommenteissa) ja sitten siellä ilmoitetaan suomalaistenkin hyväksynnän...
Joo, ei ole kaikilta kysytty. Puhukoon kukin vain omasta puolestaan. :)
Mä olen aina kohtelias yms noilla virallisilla foorumeilla ja jätän vain kilttejä kommentteja. Kai kun oon omalla naamalla etc siellä.
Vaikka sisällä kiehuu. :D
Vierailija kirjoitti:
Huonot vibat tuli Baby Lasagnasta. Odottelen Italian garbage-ukkoa kommenttikenttään.
Mulla oli hyvät vibat lasagnesta etukäteen mutta livehän olikin suorastaan epämiellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Windows-miestä verrattu kehenkään? Onko Suomi siis liikkeellä artistilla, jota ei voi syyttää kenenkään kopioimisesta?
Ei oo verrattu. Windows95manin ja Henrin biisi ja esitys on originelli, upea kunnianosoitus 90-luvun eurodancelle ja ilon tuoja tappelevien viisufanien keskelle. Väistykää - kun Keisteri ja Piispanen saapuvat kera farkkumunan, see them slay!
Kroatian esitys = kyykkykakka
Silence, I say, this is my time, my stage
Call me what you may, see if I care, see me slay.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhassa nyt vaan. Odotellaan vielä ainakin siihen asti kun Joost räjäyttää pankin.
Tätä odotan kyllä suurella mielenkiinnolla! Saa nähdä mitä yhtymäkohtia Käärijään hänestä löydetään, tavalla tai toisella. Iskeekö biisi? Löytyykö karismaa? Saadaanko hänestä tämän vuoden ilmiö vai onko se kuitenkin BL? Ja miten W95M pärjää näiden rinnalla?
Mitä olen Joostia seurannut, niin karismaattinen tyyppi kyseessä. Osaa esiintyä ja puhua, on hauska sekä välitön tyyppi. Vissiin aika suosittu persoona.
Miksi Baby Lasagna oli blondannut??? Näytti Ryan Goslingilta Keninä.
Vierailija kirjoitti:
Vauvalaisten tietämys (=sen puute) musiikista ei koskaan lakkaa ihmetyttämästä ;D
Kannattaa lukea ketjusta aiempia kommenttejani musiikkiin liittyen. Ulkonäöllisesti ja musiikin saralta löytyy ainakin kaksi päivänselvää miesartistia, joiden musiikki on myös huumoria. Yksi Jenkeistä ja yksi Suomesta.
-winner-
Ei ainakaan äijällä hiukkaakaan Kären karismaa. Siinä sulle ero.