UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vauvan sivupalkista just bongattua:
Tasan kaksi vuotta sitten! -osiossa mainostavat ketjua "Windows95man voitto UMK:n. On Euroviisuedustajamme."
Heh, palstan aikakone pikkasen rikki.
Vierailija kirjoitti:
Spotify-tilastoja turha tulkita kuin piru Raamattua. Päivänselvä asia että No Rules on tässä vaiheessa suositumpi videona kuin striimattuna.
Niitä tilastoja myös mitä ilmeisimmin manipuloidaan ainakin siten, että kuuntelijoille tyrkytetään tiettyjä biisejä heidän itse valitsemiensa biisien perään eli moni tulee kuunnelleeksi niitä ns. suosituimpia biisejä ihan tahtomattaankin kun ne tyrkytetään heti itse valitun biisin perään.
Mm. Saran biisiä tunnettiin kuunneltavaksi yhtenään kun yritin kuunnella pelkästään No Rulesia. Onneksi lopulta tajusin miten No Rulesin saa soimaan loopilla ilman noita muita häiritseviä täytebiisejä,
Vierailija kirjoitti:
Tasan kaksi vuotta sitten! -osiossa mainostavat ketjua "Windows95man voitto UMK:n. On Euroviisuedustajamme."
Apua :D Toki se odotus lähtevätkö edustamaan viisuissa tuntui parilta vuodelta että sinänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spotify-tilastoja turha tulkita kuin piru Raamattua. Päivänselvä asia että No Rules on tässä vaiheessa suositumpi videona kuin striimattuna.
Niitä tilastoja myös mitä ilmeisimmin manipuloidaan ainakin siten, että kuuntelijoille tyrkytetään tiettyjä biisejä heidän itse valitsemiensa biisien perään eli moni tulee kuunnelleeksi niitä ns. suosituimpia biisejä ihan tahtomattaankin kun ne tyrkytetään heti itse valitun biisin perään.
Mm. Saran biisiä tunnettiin kuunneltavaksi yhtenään kun yritin kuunnella pelkästään No Rulesia. Onneksi lopulta tajusin miten No Rulesin saa soimaan loopilla ilman noita muita häiritseviä täytebiisejä,
Tunnettiin = tungettiin.
Sanottakoon vielä, että tuollaisella vääristelyllä ja pakkokuuntelutuksella menee kyllä täysin uskottavuus noiden listasijoitusten aitouteen, sillä onhan se merkittävästi eri asia onko biisiä kuunneltu tarkoituksella vai pakotettuna mainostuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnettiin = tungettiin.
Sanottakoon vielä, että tuollaisella vääristelyllä ja pakkokuuntelutuksella menee kyllä täysin uskottavuus noiden listasijoit
Tuota pakottamista ei voi hyväksyä.
Musavideolla kuulostaa ihan hyvältä mutta mites lavalla? Ton kundin ääni on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua :D Toki se odotus lähtevätkö edustamaan viisuissa tuntui parilta vuodelta että sinänsä
PARILTA VUOSIKYMMENELTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Måneskin tyypit julkaisi ennen finaalia somessa kuvia haaruksista, ja mietin mitä hittoa tämä oikein on? Sitä karaistuu, koska sexyfinnishguy herättää vain ajatuksia "ahaa tällaistakin kontenttia" 😅
Måneskinin haaruskuvien vertaaminen windowsmiehen sisältöön on vähän kuin vertaisi italialaista huippusamppanjaa suomalaiseen huoltoasemalla 10 tuntia seisseeseen suodatinkahviin.
Teemu on kaunispiirteinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Osaako palstan aikakone kertoa myös, miten sijoittuvat viisuissa? Haluan tietää!
"Uskomme, että Henri ja Jere ovat kotoisin Edenin puutarhasta. Teemun auringon lämpö synnytti heidät."
Ja Teemu syntyi farkkumunasta.
Repesin täysillä, kun joku ulkomaalainen kommentoija käytti YouTubessa Teemusta ilmausta "senior man". No ei ny ikinä! :'D Ihmetteli siinä videon alapuolella, eikö senior man voisi pistää jotain päällensä. Sille oli vastattu, että Teemu on syntynyt 1985.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Måneskin tyypit julkaisi ennen finaalia somessa kuvia haaruksista, ja mietin mitä hittoa tämä oikein on? Sitä karaistuu, koska sexyfinnishguy herättää vain ajatuksia "ahaa tällaistakin kontenttia" 😅
Måneskinin haaruskuvien vertaaminen windowsmiehen sisältöön on vähän kuin vertaisi italialaista huippusamppanjaa suomalaiseen huoltoasemalla 10 tuntia seisseeseen suodatinkahviin.
Samppanjaa tuotetaan vain Ranskassa, italialainen kuohuviini on proseccoa tai cavaa. Niih
Jos tarkkoja ollaan, niin prosecco on italialaista, mutta cava on espanjalaista kuohuviiniä.
Totta muuten
Vierailija kirjoitti:
"Uskomme, että Henri ja Jere ovat kotoisin Edenin puutarhasta. Teemun auringon lämpö synnytti heidät."
Farkkumunasta tuli mieleen, että mahtavaa miten UMK on tänäkin vuotta tuottanut kieleen uuden sanan vrt. viimevuotinen Käärijänvihreä.
Kyllä Kalevauvana tarttuisin tähän ajankohtaiseen ketjuun 😄
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan No Rulesia myös biisinä. Toimii tanssilattialla aivan mielettömän hyvin.
Minäkin. Oon nyt innostunut pitkästä aikaa tanssimaan ja kuntoilemaan kotona, kun sitä on niin kiva popittaa.
Muistakaas tänään se Puoli Seitsemän! Vieraana Henri ja Teemu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkkumunasta tuli mieleen, että mahtavaa miten UMK on tänäkin vuotta tuottanut kieleen uuden sanan vrt. viimevuotinen Käärijänvihreä.
2004 vuonna on ollut joku toinen farkkumuna, ainakin Google Trends näyttää et silloin olis ollut suosittu hakusana. :D
https://trends.google.com/trends/explore?date=all&geo=FI&q=farkkumuna&h…
Vierailija kirjoitti:
Ja Baby Lasagna fanit etsii youtubesta semifinaalin!
Vierailija kirjoitti:
KIITOS että muistutit! Mä olin jo ihan unohtanut.
Jos tarkkoja ollaan, niin prosecco on italialaista, mutta cava on espanjalaista kuohuviiniä.