UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
No Rulesin suomenkielistä versiota sitten venatessa, sen Teemu lupasi Redditissä kk sitten jos voittaa 😂
'Tervetuloa! Mun nimi on Windows, Windowsysiviismies. Ja mä elän vain yhdellä säännöllä ja sääntö on: ei sääntöjä. Ei sääntöjä. Hiljaa, mä pyydän, nyt on mun aika, mun näyttämö. Kutsu mua miksi haluut, katso, jos piittaan, katso kun vien!
Onko mun luukissa, jotain outoa? Onko jotain väärää, kenen kanssa mä oon? Jos mä en oo ok, kerro mulle miks tää yö ja mä tuntuu niin makeen kauniilta.'
Saa käyttää, ei copyrightia, kunhan kokeilin miten sais suomeksi muutettua alkua.
Poikien lääkitys alkoi ilmeisesti tehoamaan ja adhd oireet hellittivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen nyt tutkimaan ulkomaisen sivuja lähinnä saksan kun se mulla sujuu paremmin.
Isaak on jo omassa maassaan pyörityksen mukana. Hän on ihan kokematon musiikkialalla ja joutuu nyt pyöritykseen. Kyllä siinä on avustajia mukana.
Onko suomen biisille avustajia mukana, ettei mene mikään vikaan?
Kyllä ainakin Käärijällä oli se joku tyyppi mukana pre-partyissakin, oliko se Eki niminen?
Eki Warnerilta oli Käärijän mukana. Win95manilla ja Henrillän ei ole kuin All day taustallaan. Ehkä menevät kaksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Henristä mulle tulee sellaset samankaltaiset "protect him at all costs" vibat kuin Käärijästä viime vuonna. Teemusta en oo huolissaan, hän on jo kiertänyt ulkomaita ja on aika rempseän oloinen heittäytyjä. Mut Henri, meidän upeaääninen ja herkkä prinssi! SUOJELKAA!
Onneksi ei vaikuta kovin ujolta kaikesta huolimatta. Pitääkö huolestua kun pyytää varmentamaan numerot 112 😅
Toivottavasti jättävät Israelin rauhaan. Mielestäni tässä vaiheessa, kun Israelin edustajakin on valitti, heidän ulkossulkemisensa vaatiminen olisi lähinnä kiusaamista. Toivottavasti hän saa muilta esiintyjiltä kuitenkin tukea, jos Suomen edustajat alkavat syrjimään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on HS julkaissut hyvän näkökulman aiheeseen otsikolla:
Windows95man oli jäädä yksin, ja nyt Ylen on syytä katsoa peiliin
Windows95manin euroviisupäätöstä edelsi prosessi, jossa vastuu tuntui kasautuvan kokonaan artistien harteille, kirjoittaa HS:n kulttuuritoimittaja Juuso Määttänen.
Näin kävi siis tänäkin vuonna! (Viime vuonna PB jäi yksin tykin ruuaksi jo heti siinä vaiheessa kun ehdokkaat oli julkistettu..)
Onko ysärimusiikin edustajat Ylelle punainen vaate?
Onneksi UMK:n instassa on paljon myös positiivisia kommentteja, voi käydä vaikka niitä tykkäilemässä, jos ei kehtaa omaa kommenttia laittaa. Ylen uutisten instassa sen sijaan on lähes pelkkää pale-aktivistien vyörytystä, aivan järkyttäviä mutkat suoriksi viestejä, tyyliin nyt hyväksytte kansamurhan kun osallistutte jne. Ihmisten typeryydellä ei näytä olevan mitään rajaa. Ja noi on niin fanaattisia, ettei tuonne varmaan kukaan uskalla laittaa mitään vastakkaista mielipidettä, ettei saa kumppuunsa tollasia himoaktivisteja.
Vierailija kirjoitti:
Henristä mulle tulee sellaset samankaltaiset "protect him at all costs" vibat kuin Käärijästä viime vuonna. Teemusta en oo huolissaan, hän on jo kiertänyt ulkomaita ja on aika rempseän oloinen heittäytyjä. Mut Henri, meidän upeaääninen ja herkkä prinssi! SUOJELKAA!
Mulla vähän samat fiilikset, mutta toisaalta myös sellainen tunne, että saattaa se lopulta olla paljon vahvempi tyyppi kuin miltä ensialkuun vaikuttaa. Kyllä se pärjää.
Vierailija kirjoitti:
838 tuhatta jo! Ja Henri on kyllä niin kuumis, sorry not sorry! 🔥🤷🏼😍 Kommenteissa paljon kehuja, kyllä muutkin tykkää!
Henri on kuuma, upea, ihana, suloinen, uskomattoman upea laulaja, täydellinen! Rakastan Henriä! 🔥🔥🔥😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rulesistakin nähdään sitten varsin pelkistetty esitys, koska pre partyissa on kaikilla yleensä samat lavasteet eli ei oikein mitään. Muistaakseni Käärijäkin esiintyi aina yksin, vai oliko lavalla apujoukkoja?
Vastaavahan nähtiin jo heti UMK:n jälkeen siellä Areenalla järjestetyissä juhlissa, videoitakin varmaan jostain löytyy.
Missä missä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Rulesin suomenkielistä versiota sitten venatessa, sen Teemu lupasi Redditissä kk sitten jos voittaa 😂
'Tervetuloa! Mun nimi on Windows, Windowsysiviismies. Ja mä elän vain yhdellä säännöllä ja sääntö on: ei sääntöjä. Ei sääntöjä. Hiljaa, mä pyydän, nyt on mun aika, mun näyttämö. Kutsu mua miksi haluut, katso, jos piittaan, katso kun vien!
Onko mun luukissa, jotain outoa? Onko jotain väärää, kenen kanssa mä oon? Jos mä en oo ok, kerro mulle miks tää yö ja mä tuntuu niin makeen kauniilta.'
Saa käyttää, ei copyrightia, kunhan kokeilin miten sais suomeksi muutettua alkua.
Ois toiminut tosi hyvin, tai jopa paremmin myös suomeksi!
Pointsit tuolle suomennokselle. Hyvä juttu.
'Tervetuloa! Mun nimi on Windows, Windowsysiviismies.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rulesistakin nähdään sitten varsin pelkistetty esitys, koska pre partyissa on kaikilla yleensä samat lavasteet eli ei oikein mitään. Muistaakseni Käärijäkin esiintyi aina yksin, vai oliko lavalla apujoukkoja?
Vastaavahan nähtiin jo heti UMK:n jälkeen siellä Areenalla järjestetyissä juhlissa, videoitakin varmaan jostain löytyy.
Missä missä?!
Ainakin tiktokissa noita pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi UMK:n instassa on paljon myös positiivisia kommentteja, voi käydä vaikka niitä tykkäilemässä, jos ei kehtaa omaa kommenttia laittaa. Ylen uutisten instassa sen sijaan on lähes pelkkää pale-aktivistien vyörytystä, aivan järkyttäviä mutkat suoriksi viestejä, tyyliin nyt hyväksytte kansamurhan kun osallistutte jne. Ihmisten typeryydellä ei näytä olevan mitään rajaa. Ja noi on niin fanaattisia, ettei tuonne varmaan kukaan uskalla laittaa mitään vastakkaista mielipidettä, ettei saa kumppuunsa tollasia himoaktivisteja.
Joku kirjoitti hyvin HS:n kommenttiosassa että miksi Ylellä pitäisi oma ulkopolitiikka kun kerran edustavat Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti hyvin HS:n kommenttiosassa että miksi Ylellä pitäisi oma ulkopolitiikka kun kerran edustavat Suomea.
Eikös Yle toimi aikatavalla Suomen ulkopolitiikan mukaisesti eli neutraalisti Gazan tilanteenteeseen? Suomen virallinen kanta on ollut tuomita yleisesti väkivaltaisuudet ja terroriteot tuomitsematta sen enempää Israelia. Hamasista puhutaan yleisesti terroristijärjestönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
838 tuhatta jo! Ja Henri on kyllä niin kuumis, sorry not sorry! 🔥🤷🏼😍 Kommenteissa paljon kehuja, kyllä muutkin tykkää!
Henri on kuuma, upea, ihana, suloinen, uskomattoman upea laulaja, täydellinen! Rakastan Henriä! 🔥🔥🔥😘😘😘
Henrin silmät on erityisen ihanat. Ja se huokuu jotain sellaista hiljaista karismaa. Siis vaikka vaikuttaa välillä ujolta ja herkältä, niin sillä on jotenkin tosi vahva läsnäolo. Jotain ehkä vähän piilossa olevaa itsevarmuutta, joka tulee lavalla esiin. Jokin siinä vetoaa magneetin lailla :D
Onks tää sitä Gaza Palestine vasemmistolaisten ULINAA? 🤭😁
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ba1d533a-df4c-4faf-9c85-d4fa25…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Yle toimi aikatavalla Suomen ulkopolitiikan mukaisesti eli neutraalisti Gazan tilanteenteeseen? Suomen virallinen kanta on ollut tuomita yleisesti väkivaltais
Jep. Miksei ne aktivistit suuntaa aggressiotaan vaikka Suomen hallitukseen tai ulkoministeriin? Sieltähän sitä kannanottoa pitäis pikemminkin vaatia jos jostain.