UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Henrin poliittisesti latautunut lähipiiri onkin saanut Henrin vakuuteltua lähtemään, jotta H. voisi sitten viisuissa tehdä miljoonayleisön edessä jonkin poliittisen kannanoton Palestiinan puolesta. Ehkä ajattelevat, että siitä olisi suurempi hyöty ja isompi näkyvys kuin boikotilla (jos jäävät pois, Suomesta lähtee joka tapauksessa joku edustaja). En itse toivo mitään poliittista kannanottoa, mutta tämä voisi olla yksi syy, miksi Henrin lähipiiri voisikin haluta hänet viisuihin.
Mulla on koko ajan ollut sellainen olo että jotenkin nämä suunnittelee tempaista jos lähtevät. Valitettavasti. Se voi olla joku pieni juttu kuten ne Henrin kynnet.
Joku kynnet nyt vielä on ihan ok, mutta ei kyllä mitään sen suurempaa tempausta tarvittaisi
Miksi joillekin on niin vaikea tajuta, että laulajat eivät ole mitään poliitikkoja? Miksi laulajat eivät itsekään tajua sitä? Tässä riittäisi nyt ihan sama kuin Käärijällä aikoinaan, sen kun toteavat että eivät ole poliittisia henkilöitä ja sota on aina väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka lähtisivätkin, niin ne finaalin top 15 sijoitukset meni vatuloidessa. Jos osallistuminen on noin vastenmielistä eikä seura kelpaa niin ei jengi äänestä. Se siitä Käärijän nostamasta euroviisuhypetyksestä
Suomalaiset eivät voi äänestää heitä, joten miten vatulointi ja jahkailu vei äänet? Eihän ulkomailla ole edes uutisoitu tästä jahkailusta (Vai onko? En ole ainakaan Wiwiblogsissa nähnyt). Tuskinpa semejä ja finaalia katsovat tietävät tästä episodista tai tuskin se heitä edes kiinnostaa, jos lavashow on hauska ja mieleenpainuva.
Virossa julkaistiin ainakin yksi juttu tästä jahkailusta, mutta muista en ole kuullut. Se on ehkä suurin haittapuoli, että nyt heti valinnan jälkeen, kun oli momentum, on varmaankin tullut kv. haastattelupyyntöjä, joita ei ole voitu nyt antaa.
Ruotsissa ja Norjassa myös uutisoitu jahkailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omg, Loredana Berte 73v yrittää seuraavaksi Euroviisuihin San Marinosta! Hänethän voisi värvätä edustamaan Suomea, jos ei muuten onnista.
Aika "makee" ääni Loredanalla. Ja on ihan hyvä laulajakin, toisin kuin ruotsalaisten paljettihameessa esiintynyt melkein samanikäinen nainen, jonka nimeä en muista.
San Marinon karsinnat on todella hauskaa katsottavaa. Toivottavasti tulevat youtubeen.
Serhat on legenda
Ei tullut tänään ilmoitusta. Kyllä tämä haiskahtaa siltä, että tänään on neukattu W95manin kanssa ja huomenna jatketaan Saran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni ulkkis tubettaja on myöntänyt, ettei ymmärrä Suomen esityksestä yhtään mitään. Mutta ei näytä ymmärtävän oikein suomalaisetkaan. Tulkintoja on joka lähtöön.
Viisukuppilassa oli tehty noista kv. tubettajista sellainen havainto, että vaikka nauravat ja kehuvat reaktioissaan No Rules!- esitystä niin, kuitenkin top-listauksissaan jättävät sen aika alas.
Mä olen ainakin kyllästynyt kaikkiin listauksiin. Ei tässä tarvitse voittoa tavoitalla. Itselle pääasia on hyvä ja iloinen viisu-kevät. Positiivisella asenteella edustamaan ja pitämään hauskaa.
Näin on, ihan oikeassa olet. Ei tarvitse tavoitella yhtään mitään muuta kuin, että saadaan jännätä karsinnoissa ja toivon mukaan myös loppukilpailussa.
Siinä olisi ihan kylliksi. Saksa se ottaa vapaaehtoisesti vikan paikan, niin ollaan kaikesta, ihan kaikesta nähtävästä meidän biisin kanssa tyytyväisiä.
Kunhan Farkkumuna säilyy ehjänä ja Teemun pökät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni ulkkis tubettaja on myöntänyt, ettei ymmärrä Suomen esityksestä yhtään mitään. Mutta ei näytä ymmärtävän oikein suomalaisetkaan. Tulkintoja on joka lähtöön.
Viisukuppilassa oli tehty noista kv. tubettajista sellainen havainto, että vaikka nauravat ja kehuvat reaktioissaan No Rules!- esitystä niin, kuitenkin top-listauksissaan jättävät sen aika alas.
Mä olen ainakin kyllästynyt kaikkiin listauksiin. Ei tässä tarvitse voittoa tavoitalla. Itselle pääasia on hyvä ja iloinen viisu-kevät. Positiivisella asenteella edustamaan ja pitämään hauskaa.
Eli ihan sama kuka meiltä lähtee edustamaan ja pitämään hauskaa.
Toisten tuottamasta sisällöstä pidän enemmän kuin toisten. Käärijän matkassa viihdyin, näistä pojista on hyvä kutina myös. Uskon että Miklu ja Nublukin olisi antaneet hyvää sisältöä viisumatkasta.
Leisterin pitäisi nyt vaan sanoa niille, jotka painostavat häntä jättäytymään pois kilpailusta, että "Call me what you may, see if I care, see me slay!" ja lähteä viisuihin.
Tämä jahkailu ei missään nimessä ole hyvä. Jos joku muu lähteekin sitten lopulta, niin kyllä se olisi ollut hyvä päästä heti sorvin ääreen antamaan haastatteluja ja miettimään omaa showtaan eikä vasta monen viikon päästä. Miten voi olla noin vaikea päättää? Itse ovat kisaan lähteneet. Pointsit Cyan Kickseille ja Miklulle jotka eivät epäröineet hetkeäkään vaan sanoivat heti että lähtevät joka tapauksessa jos heidät valitaan.
Suomen kansa on demokraattisesti valinnut Windows95manin viisuedustajakseen ja kansan vapaata tahtoa tulee kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Leisterin pitäisi nyt vaan sanoa niille, jotka painostavat häntä jättäytymään pois kilpailusta, että "Call me what you may, see if I care, see me slay!" ja lähteä viisuihin.
Näin on. Miksi laulaa tuollaisia jos ei toimi sanoitustensa mukaan!
Kello on jo 5. Onko kukaan yhteyksissä tähän toimistoon missä asiaa käsitellään. Olis vaikka fanittamassa siinä ulkopuolella.
Minä menisin, mutta olen muualla kuin Helsingissä.
Lehdetkin on juuttuneet Marinin hyväilyihin, voi vitsin kero.
Nyt pitäisi antaa haastatteluja ja toimia aktiivisesti. Sekin puoli on ihan mämmiä.
Nyt pitäis kyllä tulla joku ylimääräinen uutislähetys jo vähitellen. Tämä asia on tärkeä.
Ylen puolelta tämä pitkitys varmasti tulee nyt. Varmasti päätös on tehty mutta ei anneta Keisterille lupaa puhua asiasta. Naurettavaa.
Minäpä vilkaisen jos ulkomailla tiedetään Winnmanista enemmän uutta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä jahkailu ei missään nimessä ole hyvä. Jos joku muu lähteekin sitten lopulta, niin kyllä se olisi ollut hyvä päästä heti sorvin ääreen antamaan haastatteluja ja miettimään omaa showtaan eikä vasta monen viikon päästä. Miten voi olla noin vaikea päättää? Itse ovat kisaan lähteneet. Pointsit Cyan Kickseille ja Miklulle jotka eivät epäröineet hetkeäkään vaan sanoivat heti että lähtevät joka tapauksessa jos heidät valitaan.
Cyan Kicks olisi vieläkin lähdössä, jos on tarve, Miklu ei enää niinkään.
Jos olisin Sara, laittaisin viimeistään nyt äänen päälle puhelimeen.
Onko rahasta kiinni? Voidaan tehdä keräys, siihen antaisin rahaa.
Muuten mikä lehti tai lööppi meillä on se ensimmäinen tietämään ja kertomaan asioista?
Kaikkemme on yritetty 😂😂😂 Ei oo enää meistä kiinni!