UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Wingman sopisi Henrin roolihahmonimeksi =) Wingman tarkoittaa aisaparia, nimessä on mukana Win eli viittaus Windowsiin ja wing viittaa siipiin eli tähän kotkamaiseen hahmoon, joka munii Windows95Manin ja kiljahtelee kotkan lailla laulun taustalla Ja asussa tietty nuo farkkusiivet. Ja lyriikkaankin sopii kuin nenä päähän: "...wind beneath my wings, It's how I learn to fly..."
Mahti-idea! Windows95man feat. Wingman! Ehdottakaa joku Instassa oleva tätä niille!
Joo jos Sara ois ollu hiljaa UMKn jälkeen eikä onnitellu ja sit olisi tullut noita tykkäyksiä, niin suhtautuisin varauksella tohon selitykseen mutta koska se hävisi kunniakkaasti ja on ollu pelkästään kannustava muilla alustoilla niin en usko että menisi nuorena ihmisenä facebookiin kaikista paikoista oloaan purkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus pystyyn! Oliko vihapeukuttaja Saran äiti vai Sara itse?
Äiti vaikuttaa fanaattiselta, ääneni menee äidille.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku tuttu tai sukulainen. Viralliset facebook-sivut on sellaset joita ei alle kolmekymppiset artistit itse päivitä, ne on tärkeysjärjestyksessä niin pienet.
Jakakaa tota euroviisusivujen esitystä, niin että mahdollisimman moni käy kattomassa.
Jos Henri pysyis kuitenkin ihan Henrinä. No mä kyllä ekana Wingmania ehdotin, mutta näinköhän se nimi itseluottamusta lentoon saa. Saa ehkä vaikuttamaan homman jopa enemmän vitsiltä, mikä ei tosiaan oo tarkoitus.
Ei ole epäilystäkään näillä näyttökerroilla ja pöhinällä, ettei tämä menisi finaaliin. Voi voittaa jopa semin äänet. Finaalissa sijoituksen ratkaisee teleäänet ja tämä voi yltää siellä yllättävän korkealle. Raadit ei tätä arvosta, mutta jos Henri onnistuu laulussaan erityisen hyvin juryshowssa, niin voi tulla paremmat kuin UMK:saa.
No jos on ollut äiti, niin ei kovinkaan fiksua käytöstä. Ei omena kauas puusta putoa. Mutta tiiättekö mitä? Kun luin uutisen, en yllättynyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Onko euroviisu ketjussa ja muissa winmanien ketjuissa? Kaikkialle. Ja Kaksplusssalle suomi24 nyt taistoon ja miljoona rikki!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole epäilystäkään näillä näyttökerroilla ja pöhinällä, ettei tämä menisi finaaliin. Voi voittaa jopa semin äänet. Finaalissa sijoituksen ratkaisee teleäänet ja tämä voi yltää siellä yllättävän korkealle. Raadit ei tätä arvosta, mutta jos Henri onnistuu laulussaan erityisen hyvin juryshowssa, niin voi tulla paremmat kuin UMK:saa.
Jos sai UMK-raadissa noin kylmää kyytiä, niin ei se parane viisuissakaan. Poikkeus voi olla Britannian kaltaiset maat jotka tykkää tästä soundista mutta ne on harvassa.
Kärtsä voitti UMK-raadit vaikka laulu ei kummoista, hyvä laulanta palkitaan vain jos laulun genre sitä vaatii. No rules on raatien makuun liian mauton joten laululla ei väliä.
Äänestyksessä sen sijaan menee hyvin, joten joku 10-15 sija olisi ihan tavoiteltavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti vaikuttaa fanaattiselta, ääneni menee äidille.
Siis ei ole oikein, mutta ois jotenkin sympaattista, jos äiti on käynyt klikkailemassa eikä ole tajunnut, millä tilillä :D Äidit <3
Vierailija kirjoitti:
Sara itse. Vittuili Haavistollekin muka vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Winmanien kiusaajat. Sara Siipolan somessa
(Viisukuppilassa)
Minähän sanoin. Mikä katkera nainen tuo oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Jokohan edustuspaikka päätöksestä kuullaan huomenna?
Jossain olin lukevani että maanantaina? mutta en sano varmaksi. Odottajan aika on pitkä joka tapauksessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sai UMK-raadissa noin kylmää kyytiä, niin ei se parane viisuissakaan. Poikkeus voi olla Britannian kaltaiset maat jotka tykkää tästä soundista mutta ne on harvassa.
Kärtsä voitti UMK-raadit vaikka laulu ei kummoista, hyvä laulanta palkitaan vain jos laulun genre sitä vaatii. No rules on raatien makuun liian mauton joten laululla ei väliä.
Äänestyksessä sen sijaan menee hyvin, joten joku 10-15 sija olisi ihan tavoiteltavissa.
Käärijä sai raatipisteet pitkälti esityksessä yllättäneiden täysin ammattimaisten lattaritanssijoiden ansiosta.