UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Tuosta UMK:n finaalista vielä että, Saran esityksen piti olla hänen sanojensa mukaan suurta mutta pelkistettyä ja hän syttyy lavalla mitä isompi lava. No, en mä vaan huomannu mitään syttymistä hänessä, pliisua oli ja esityskin oli lattea. Että niin jäi vaan puhetasolle.
Hitto mikä mylly tästäkin tullut. Mun viisupumppu ei kestä tämmöstä.
Vierailija kirjoitti:
Windowsien olisi myös hyvä palkata kevääksi somehenkilö, joka päivystää heidän somensa ja poistaa asiattomuudet.
Ei ne ole viisuihin lähdössä. Teemu toki olisi, mutta yksin ei voi osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin sitä mieltä, että ei mennä enää arpomaan uutta esiintyjää. Saraa on lytätty jo ihan tarpeeksi somessa tässäkin ketjussa ihan asiattomuuksin ja jos lähtisi korvaajaksi, niin JaloTiinan kiusaamiset olisi pikku juttu.
Win95 kisoihin Henrin kanssa tai ei mitään. Sitten tulee joko toinen yllätysvoitto tai ei mitään ja mulle ihan fine käy miten vaan.
-winner-
Joka tapauksessa UMK:n tuottaja Anssi Autio on jo kommentoinut MTV:lle, että Saraa kysytään, jos W95man ja Henri eivät lähde kisaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuleeko-sara-siipolasta-sittenkin-s…
Voihan siellä viisuissakin ottaa kantaa, halutessaan. Asioita voi aina kombinoida.
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun ne ymmärtäis miten tärkeää No rules juttu on ihmisille. Maanisesti odotan päätöstä, ja joko räjähdän kuin konfetti - vaihtoehtoisesti kuin pommi ja vaivun takaisin keväiseen alakulooni.
Niinpä! Biisi nyt ei ole mitään mullistavaa musiikillisesti, mutta sanoma on ihana. Sen esittäjät ovat ihania. Ilo on tervetullutta. Boikotoin kaikkea jos he eivät lähde :D Laitan boikottiin siis ihan kaiken. Mitäs siihen sanoo israel? Eiku EBU? Tai siis yle? Vai palestiina? No, joku!
No Rulesin sanat sopisi kyllä paremmin kuin hyvin puolustamaan päätöstä lähteä kisaan:
Silence, I say, this is my time, my stage
Call me what you may, see if I care, see me slay!
Vierailija kirjoitti:
Voihan siellä viisuissakin ottaa kantaa, halutessaan. Asioita voi aina kombinoida.
En pitäiso tästäkään, ne kynnet oli jo vähän liikaa mulle jo (niin paljon kuin Henriä rakastankin), mutta olisin valmis hyväksymään tämän kompromissin, jos vaan lähtevät viemään No Rulesin sanomaa Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta UMK:n finaalista vielä että, Saran esityksen piti olla hänen sanojensa mukaan suurta mutta pelkistettyä ja hän syttyy lavalla mitä isompi lava. No, en mä vaan huomannu mitään syttymistä hänessä, pliisua oli ja esityskin oli lattea. Että niin jäi vaan puhetasolle.
Esitys oli tosi kaunis. Se on hieno ja ihan valmis sellaisenaan viisulavalle. Asua ja kampausta voi pohtia ja muuttaa. Kun esitystä ja laulua harjoittelee kevään ajan, niin hienosti se menee Malmössa, jos tulee mahdollisuus lähteä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tekemistä empatialla ja toisen asemaan asettautumisella on vasemmiston kanssa? Tämä on yksi tämän kuplan omista harhoista.
Pääsääntöisesti vasemmistossa kannatetaan ns. pehmeitä arvoja eli suvaitsevaisuutta sekä heikompien auttamista. Ollaan huolissaan vähävaraisten, lasten, vanhusten, kehitysvammaisten, vähemmistöjen, eläinten ja luonnon hyvinvoinnista. Oikeistossa taas kannatetaan ns. kovia arvoja eli taloudellinen kasvu, oma napa ennen muita, jokainen on oman onnensa seppä, jne. Ei toki ole niin mustavalkoista, variaatioita on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun ne ymmärtäis miten tärkeää No rules juttu on ihmisille. Maanisesti odotan päätöstä, ja joko räjähdän kuin konfetti - vaihtoehtoisesti kuin pommi ja vaivun takaisin keväiseen alakulooni.
Niinpä! Biisi nyt ei ole mitään mullistavaa musiikillisesti, mutta sanoma on ihana. Sen esittäjät ovat ihania. Ilo on tervetullutta. Boikotoin kaikkea jos he eivät lähde :D Laitan boikottiin siis ihan kaiken. Mitäs siihen sanoo israel? Eiku EBU? Tai siis yle? Vai palestiina? No, joku!
Tykkään myös erityisesti siitä ihmettelystä tyyliin onko mussa tai mun ulkonäössä jotain vikaa ja jos jonkun mielestä onkin, niin ihan sama kun itse tuntee itsensä kuitenkin upeaksi!
Vierailija kirjoitti:
Haluan Windowsin kisoihin.
Windows ja Henri tai ei ketään.
No Rules soi nyt radiossa! 😎
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä pale-kysymyksen kytkeminen Euroviisuihin pohjoismainen ilmiö? Ymmärsin että Euroopassa vastarinta on vähäistä ja itä -euroopassa ei laisinkaan
Ei ole. Vastarintaa on hyvin paljon Länsi- ja Keski-Euroopassakin. Uutistoimistojen somepäivitysten kommenttikenttiin kirjotellaan vetoomusviestejä oikein urakalla, vaikka uutinen koskisi vain sientenpoimintaa tai koiranpentuja. Ja kaikkien julkkisten tileille myös.
Vierailija kirjoitti:
Ihana 😄 <3 Älä vaivu alakuloon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä pale-kysymyksen kytkeminen Euroviisuihin pohjoismainen ilmiö? Ymmärsin että Euroopassa vastarinta on vähäistä ja itä -euroopassa ei laisinkaan
Ei ole. Vastarintaa on hyvin paljon Länsi- ja Keski-Euroopassakin. Uutistoimistojen somepäivitysten kommenttikenttiin kirjotellaan vetoomusviestejä oikein urakalla, vaikka uutinen koskisi vain sientenpoimintaa tai koiranpentuja. Ja kaikkien julkkisten tileille myös.
Se on pieni mutta sitäkin äänekkäämpi porukka joka riehuu kommenttikentissä. Ja jolle ei pidä antaa valtaa.
No Rules ja vain No Rules. Tässä kärsii koko imago. Hiomaan biisiä ja voimat esiin.
Ja nyt mainostamaan ja sponsoroimaan oikein voimakkaasti.
Mitä nämä lilliputtimaat täällä Islanti, Norja ja Suomi eivät voi muuttaa maailmaa pennin vertaa.
So much love: No Rules.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitys oli tosi kaunis. Se on hieno ja ihan valmis sellaisenaan viisulavalle. Asua ja kampausta voi pohtia ja muuttaa. Kun esitystä ja laulua harjoittelee kevään ajan, niin hienosti se menee Malmössa, jos tulee mahdollisuus lähteä sinne.
Tämäpä, ihmisten standardit on ihan taivaissa umkn suhteen nykyään. Esitykset muuttuu ja suurenee lähes aina itse viisulavalle! Karsinta on rinnastettavissa lähinnä harjoitukseen, jossa näytetään biisi ja sen lavapotentiaali, jota sitten hiotaan tai muutetaan täysin itse viisuihin. On tiettyjä maita joiden karsintaesitystä ei yleensä hirveesti muuteta kuten norja ja ruotsi, mutta suurin osa muuttaa.
Paskanasta ei tarvitse tykätä mutta jotkut käyttäytyy ihan kun se mekko ois liimattu saran päälle ja sitä ei vois vaihtaa.