UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Viisut on saaneet vuonna yksittäiset hullut aktivoitumaan, muitakin artisteja kohtaan. Saa jättää omaan arvoonsa. Valo voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Windows95man kiittelee Instagram-tarinoissaan saamistaan kivoista viesteistä. Hienoa että ihmiset nyt innostuneet edes yrittämään murtaa vihaviestien voiman laittamalla kivoja viestejä!
Missä on puhuttu vihaviesteistä? Tähän lähde. Ihan taatusti suurin osa viesteistä on tsemppaavia ja positiivisia.
Ihan heidän instasivujaan selaamalla löytyy...
Hah, miksi kaivaa vihaviestejä..eihän niillä ole mitään merkitystä. Mieleltään sairaat yksilöt. Ei heidän viesteillään ole kenellekään mitään merkitystä. Ei kiinnosta. Valo voittaa!
Seuraava Ylen valinta on sitten sloppy seconds, eikä viisuhuumaa enää ole. Tämäkin latisti fiiliksiä, kun voittajia haukutaan, kritisoidaan, tuomitaan pohtimaan pitäisikö sittenkin jäädä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä tilanteessa ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin että me normaalit ihmiset käymme kiusaajien kimppuun. Ketään ei saa painostaa mihinkään poliittisiin kannanottoihin.
Vauvapalsta on julistanut nettisodan kiusaajia vastaan alkaneeksi, mutta muistakaa, myös kiusaajasta voi tulla kiusattu. Ei niin!
Vierailija kirjoitti:
Onpahan ollut ilta ja sekalaiset tunteet on. Toivottavasti tämä asia ratkeaa pian ja päästään nauttimaan viisukeväästä.
Minä aloittelin positiivisella fiiliksellä. Kuuntelin no rulesin ja unohdin kaiken pahan. Henri on loistava laulaja winmies loistava esiintyjä. Microsoft kommentoinut positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Windows95man kiittelee Instagram-tarinoissaan saamistaan kivoista viesteistä. Hienoa että ihmiset nyt innostuneet edes yrittämään murtaa vihaviestien voiman laittamalla kivoja viestejä!
Entä Henrin kehut hänen somessaan? Ymmärtääköhän edes itse kuinka hyvin veti biisin myös ulkomaalaisten mielestä. Useat reagoijat eivät pitäneet esityksestä ja biisistä, mutta hekin kehuivat Henrin laulutaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No jos se ei vaan ole Henrin tyyliä. Tosi virkistävää, jos joku artisti ei pakolla väännä somejuttuja, jos ne ei tunnu omalta. Onhan jotkut julkisuuden henkilöt aina välillä poistuneet somesta kokonaankin. Ei kellään ole mitään velvollisuutta päivitellä yhtään mitään. Tämä just on nykyajassa rasittavaa, että ihmisiltä vaaditaan ihan älyttömästi asioita."
En minä ole vaatinut Henriltä somepäivitystä tai sanonut, että hänellä on velvollisuus päivittää somea. Lähinnä tämä hiljaisuus yhdistettynä tähän osallistumispäätöksen jahkailuun ja kun on tiedossa, ettei Henri halunnut tähän aluksi mukaan, herättää vaan spekulaatiota, voisiko Henri olla tässä se, joka jarruttelee. Teemun Hesarin haastiksen perusteella se valitettavasti vaikuttaa siltä.
Mut täytyy nyt muistaa, että kyse on tässä Suomen edustuspa
Me halutaan Henri 😭
Henrillä on laulaessaan ihanan hymyilevät kasvot.
Mahdoton kuvitella esitykseen laulajaksi ketään muuta kuin Henriä. Upea ääni ja mieletön esiintyjä, jonka kemiat tuntuu sopivan täydellisesti yksiin W95:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mahdoton kuvitella esitykseen laulajaksi ketään muuta kuin Henriä. Upea ääni ja mieletön esiintyjä, jonka kemiat tuntuu sopivan täydellisesti yksiin W95:n kanssa.
Täysin samaa mieltä. Viisuihin molemmat tai ei kumpikaan. Lauluosuudet ovat kuitenkin tärkeä osa biisiä, enkä osaa kuvitella siihen ketään muuta kuin Henriä.
Henri-fanit voisivat perustaa hänelle oman ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Henrillä on laulaessaan ihanan hymyilevät kasvot.
Alkaa olla jutut jo todella lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä tilanteessa ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin että me normaalit ihmiset käymme kiusaajien kimppuun. Ketään ei saa painostaa mihinkään poliittisiin kannanottoihin.
Vauvapalsta on julistanut nettisodan kiusaajia vastaan alkaneeksi, mutta muistakaa, myös kiusaajasta voi tulla kiusattu. Ei niin!
Kiusaajia pitää "kiusata" kunnes hiljenevät. Ei sitä tarvitse sen enempää jatkaa, eikä ketään pidä kiusata huvin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti fb-ryhmän jäsenet pysyvät siellä omassa ryhmässään levittämässä ilosanomaansa. Naisia näkyy olevan suurin osa.
Mikä fb-ryhmä?
Minä voisin hyvinkin kuvitella Henrin tilalle jonkun muun. Kunhan siis laulu sujuisi ja persoona antaisi tilaa winmanin vilkkaudelle. Se että Henri on saanut niin paljon faneja, on hieno juttu, mutta itse liven viihdyttävyys nojaa kyllä winmanin sekoiluun. Mieluiten siis molemmat sinne, mutta minä olen vakuuttunut että toinenkin laulaja toimisi. Sitä en sen sijaan tiedä, mitä sopimukset tällaisesta sanovat. Ja pelkkää spekulointiahan tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajia pitää "kiusata" kunnes hiljenevät. Ei sitä tarvitse sen enempää jatkaa, eikä ketään pidä kiusata huvin vuoksi.
Missä näkyy että Vauvapalsta on julistanut nettisodan kiusaajia vastaan, voit puhua vain omasta puolestasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti fb-ryhmän jäsenet pysyvät siellä omassa ryhmässään levittämässä ilosanomaansa. Naisia näkyy olevan suurin osa.
Mikä fb-ryhmä?
EIlen Facebookiin hätäpäissä perustettu "tukiryhmä" windows95manille.
Windowsmies ei kuulemma lähde kisoihin Israelin vuoksi eli UMK kisat järjestetään uudestaan! Tästä tulee varmasti juttua myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin hyvinkin kuvitella Henrin tilalle jonkun muun. Kunhan siis laulu sujuisi ja persoona antaisi tilaa winmanin vilkkaudelle. Se että Henri on saanut niin paljon faneja, on hieno juttu, mutta itse liven viihdyttävyys nojaa kyllä winmanin sekoiluun. Mieluiten siis molemmat sinne, mutta minä olen vakuuttunut että toinenkin laulaja toimisi. Sitä en sen sijaan tiedä, mitä sopimukset tällaisesta sanovat. Ja pelkkää spekulointiahan tämä on.
Ainakin UMK-säännöissä on, että sen laulajan, joka on UMK:lle lähetetyllä äänitteellä, on osallistuttava kilpailuun. Sen takiahan Henrin oli pakko lähteä mukaan kisaan, vaikkei hän halunnut.