Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
11681/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos gayparien reaktiot No rulesiin kiinnostaa, niin tässä yks tosi symppis pari, jolla sentään on huumorintajuakin:

Nämä seuraa mua instagramissa, mutta aion poistaa. Eivät ikinä kommentoi mitään, eivät tykkää eivätkä edes katsoneet storeja, mitä UMK:sta tein. Kehtasivat kyllä lähettää dm, että tule katsomaan youtubea ja subscribe ja sössönsöö. Eli en tod. mene katsomaan.

Mukaviakin euroviisuihmisiä somessa on, joiden kanssa puolin ja toisin reagoidaan. Ei yksipuolisesti.

Onpa sulla erikoinen asenne. Ne seuraa instassa yli 1200 tiliä. Itselle ei tulis mieleenkään poistaa ketään omista seuraajista, vaikka eivät koskaan reagois mun postauksiin mitenkään. En mä odota instassa minkäänlaista vastavuoroisuutta. Postailen

Minulla ja muilla seuraajillani on sellainen likes for likes-filosofia ja kutsumme meitä euroviisuperheeksi. Olennainen osa someilua on mielipiteiden vaihto. Ne tykkäykset on toissijaisia. Mutta ei vaan taustalla tirkistellä ja kerätä valtavia seuraajamääriä.

Vierailija
11682/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö Suomen taas hävetä.

Aina on hyvä hetki hävetä. Koskaan ei voi hävetä liikaa. Ihmiset häpeävät aivan liian vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11683/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä miksi viisuihin halutaan jokin pelle,kun vaihtoehtona on todellinen ja kilpailukykyinen

kappale joka voisi kilpailla koko kisan voitosta.

Vierailija
11684/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä miksi viisuihin halutaan jokin pelle,kun vaihtoehtona on todellinen ja kilpailukykyinen

Ei ollut yhtään tuollaista ja joku oli valittava.

Vierailija
11685/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kilpailla voitosta koska A. ei osaa laulaa B. tarviiko muita selityksiä?

Vierailija
11686/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Keisteri eli Windows95man voisi edustaa vaalean sinisissä alkkareissa, joissa oli tumman sininen vyötärönauha.

Hänellä on sopusuhtaiset jalat alhaalta ylös. Parempi kuin teipattujen housujen oloiset nykyiset.

Beigenvärisillä alkkareilla haettiin alastonvaikutelmaa. Vitsi menee, jos väri vaihdetaan, jos ylipäänsä halutaan pitää UMK-esityksen idea. Vai ovatko beiget alkkarit kenties liian samanlaiset kuin Loreenin asu? :)

Vierailija
11687/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tässä mitään järkeä jos Henri ei saa osaansa tästä nimen muodossa, eli lopussa ei näy mitään feat. Henri ..?

Ehkä Henri ei ole niin sen oman osansa perään. Ehkä halus että esittäjän on vain win95mies.

Vierailija
11688/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskon että myös Henri saa nimensä esille jossain muodossa, heti sen jälkeen kun varmistuu onko Windows ok.

Joo ehkä. Keisteri vaan puhuu esityksestä omana taiteena, kun Henri on kuitenkin puolet siitä 😅 Vaikkei ideoinnissa olisi yhtä paljon mukana.

Kieltämättä Henri pitäisi nostaa kunnolla esiin Teemun rinnalle. On kuitenkin iso osa esitystä. Ymmärrän että alkuperäinen idea on Teemun ja on varmaan antanut isomman osan suunnittelussa ja Henri mieluusti ollut sivummalla (?). Mutta nyt Henri enemmän näkyviin kiitos 😍

Vierailija
11689/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kappale siellä oli kilpailukykyinen? Ja että vielä olis voittanut?

Vierailija
11690/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkireaktiovideo tästä meidän windowsmiehestä. Veikkaan, että aika monella ollut samanlainen reaktio:

Tuo samainen naikkonen puhuu todella hyvin suomeakin ja osasi laulaa Käärijän CHA CHA CHA viime vuonna. Taitaa olla brittiläinen?

REACTION| FINLAND WINDOWS95MAN NO RULES #Eurovision2024 - YouTube

Vierailija
11691/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tässä mitään järkeä jos Henri ei saa osaansa tästä nimen muodossa, eli lopussa ei näy mitään feat. Henri ..?

Ehkä Henri ei ole niin sen oman osansa perään. Ehkä halus että esittäjän on vain win95mies.

Niin, eihän Henri halunnut alunperinkään mukaan UMK:hon. Varmasti viisuedustus on  aikamoinen shokki hänelle. Mitenkähän hän kokee kaiken siihen liittyvän pyörityksen ja miten pystyy yhdistämään omat työnsä täyteläiseen viisukevääseen?

Vierailija
11692/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkireaktiovideo tästä meidän windowsmiehestä. Veikkaan, että aika monella ollut samanlainen reaktio:

Tuo samainen naikkonen puhuu todella hyvin suomeakin ja osasi laulaa Käärijän CHA CHA CHA viime vuonna. Taitaa olla brittiläinen?

Et osaa laittaa linkkiä.

Vierailija
11693/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rules on spotifyssa Viron viraalilistan #6 !😮

Nyt se on jo viraalilistan sijalla 2 😊

Vierailija
11694/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa laittaa linkkiä.

Ei näköjään tule nyt millään. Aiemmin toiminut. Jos ei nyt toimi, niin annetaan olla.

Vierailija
11695/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naikkonen? Mikä sinä olet muita nimittelemään?

Vierailija
11696/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla ja muilla seuraajillani on sellainen likes for likes-filosofia ja kutsumme meitä euroviisuperheeksi. Olennainen osa someilua on mielipiteiden vaihto. Ne tykkäykset on toissijaisia. Mutta ei vaan taustalla tirkistellä ja kerätä valtavia seuraajamääriä."

Likes for likes filosofia, mutta tykkäykset ovat toissijaisia? Jep.

Vierailija
11697/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pojat osallistuu kaikkiin prepartyihin ja saadaan materiaalia niistä nähtäväksi. En tiedä miten kaikki menee, kun viime vuonna Käärijällä oli kuvaaja omasta takaa.

Saattaa jäädä väliin kun voitosta on vasta kolme päivää ja ainakin HS otsikon perusteella vaikuttaa siltä, että kaikki julkisuusrumba on jo nyt alkanut hirvittää.

Ilmeisesti UMK-voittajille tarvittaisiin jatkossa jotain psyykkistä valmennusta ja tukea, ehkä aiempien vuosien voittajat voisi toimia uusien ja samalla itsensäkin tukiryhmänä.

Vierailija
11698/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Naikkonen ja miekkonen. Mitä nimittelyä se on?

Vierailija
11699/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Naikkonen ja miekkonen. Mitä nimittelyä se on?

Kannattaa vaikka googlettaa, jos oma sivitys on noin keinolla tolalla.

Vierailija
11700/20622 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.