Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
6981/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieslaulajiin tulee, niin sellaisia on luvassa myös luultavasti koko Baltiasta sekä Kroatiasta. Suhdeluku vahvasti naisten puolella, mutta miehissä vahvempi taso ennakkoon. On kyllä omituinen vuosi siitä syystä, että miesten vetämissä huumoribiiseissä on niin paljon hyviä. 

Vierailija
6982/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gåtea olen kuunnellut aikoinaan, ja hyvä bändi. Mutta on hyvin suosittu Norjassa, mutta ei kovin tunnettu muualla. En jaksa uskoa menestykseen.

En kyllä usko, että edes Nightwish pärjäisi hyvin sellaisissa kisoissa, missä itse musiikki ei ole se tärkein.

Nightwish ei erottuisi enää, mutta sillon vuonna 2000 kaiken keveän popin keskellä se olisi ollut todella aikaansa edellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6983/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieslaulajiin tulee, niin sellaisia on luvassa myös luultavasti koko Baltiasta sekä Kroatiasta. Suhdeluku vahvasti naisten puolella, mutta miehissä vahvempi taso ennakkoon. On kyllä omituinen vuosi siitä syystä, että miesten vetämissä huumoribiiseissä on niin paljon hyviä. 

Miehet on siirretty paidattomiksi taustatanssijoiksi :)

Vierailija
6984/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjan Nebulossan voitto oli mulle iloinen yllätys. Espanjalaiset kuulemma päätti, että kun viimevuotista täydellisesti suoritettua omasta  kulttuurista kertovaa taidepläjäystä ei arvostettu, niin pidetään tänä vuonna hauskaa vaikka tultaisiin jumboksi. Mikä on katsojaystävällistä ainakin! En usko sen jäävän jumboksi. Esitys on aika hypnoottinen ja vanhempi nainen erottuu. Lyriikat ovat hyvin tätä päivää. 

Vierailija
6985/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nebulossan finaaliesityskin onnistui nyt paremmin, kun semissä toinen tanssijoista ei meinannut päästä ollenkaan eroon housuistaan vaan jäi niitten kanssa taistelemaan kuvan ulkopuolelle. Zorra on yleisöön vetoava esitys, mutta niin on tuomariston lyttäämä Calientekin. 

Vierailija
6986/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannin ja Britannian mieslaulajat ovat kuuluisia ennakkoon, ja ovat hittejä tehneet ennenkin, joten voittopotentiaaliakin on. Kroatian jätkä taas sopis siihen "tuntematon mies tulee todella erikoisella biisillä ja menestyy" muottiin, mikä on viime aikoina toiminut. Mutta se on täysin kokematon laulaja ja biisi on aika raskas kun taas britti ja hollantilainen hyvin kokeneita. 

Vierailija
6987/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nebulossan finaaliesityskin onnistui nyt paremmin, kun semissä toinen tanssijoista ei meinannut päästä ollenkaan eroon housuistaan vaan jäi niitten kanssa taistelemaan kuvan ulkopuolelle. Zorra on yleisöön vetoava esitys, mutta niin on tuomariston lyttäämä Calientekin. 

caliente oli aika kyyninen jotenkin, se ei tanssibreikin aikanakaan oikein tanssinut. tosi tekemällä tehty pläjäys, biisissä ei ollu tarpeeks runkoa. slo mo ja fuego ei ollu moniulotteisia nekään, mutta oli niissä entään enemmän musiikkia. 

Vierailija
6988/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

caliente oli aika kyyninen jotenkin, se ei tanssibreikin aikanakaan oikein tanssinut. tosi tekemällä tehty pläjäys, biisissä ei ollu tarpeeks runkoa. slo mo ja fuego ei ollu moniulotteisia nekään, mutta oli niissä entään enemmän musiikkia. 

Joo wiwibloggsin william siitä tanssin puutteesta narisi, Jorgen tehtävä oli laulaa, ei tanssia. 

Vierailija
6989/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luxemburgin Tali ei tanssinut sitäkään vertaa kuin Jorge Conzalez, mutta Tali hengästyi pahasti esityksen aikana.

Vierailija
6990/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjan Nebulossan voitto oli mulle iloinen yllätys. Espanjalaiset kuulemma päätti, että kun viimevuotista täydellisesti suoritettua omasta  kulttuurista kertovaa taidepläjäystä ei arvostettu, niin pidetään tänä vuonna hauskaa vaikka tultaisiin jumboksi. Mikä on katsojaystävällistä ainakin! En usko sen jäävän jumboksi. Esitys on aika hypnoottinen ja vanhempi nainen erottuu. Lyriikat ovat hyvin tätä päivää. 

Mä en yhtään tykännyt Espanjan viime vuotisesta kappaleesta, otti korviin se loilotus. Luin vasta nyt Zorran sanat ja onpa taas perheystävällistä kieltä käytetty. Vanhempi nainen on hyvä. Mutta en tiedä hänestä yhtään mitään ja esityksen perusteella ei vaikuta mukavalta persoonalta. Takapuoli paljaana olevat tanssijat eivät myöskään ole perheystävällisiä.

Vierailija
6991/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo wiwibloggsin william siitä tanssin puutteesta narisi, Jorgen tehtävä oli laulaa, ei tanssia. 

ei ois tarvinnu tanssia, mutta koska tanssibreikki biisissä oli, niin oli kummallista miten sitä ei mitenkään hyödynnetty. nyt se kiusallisesti puoliksi seisoi siinä. ennemmin ois jättänyt kokonaan pois. jos tanssibreikin laittaa niin pitää sit vetää sata lasissa. 

Vierailija
6992/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään tykännyt Espanjan viime vuotisesta kappaleesta, otti korviin se loilotus. Luin vasta nyt Zorran sanat ja onpa taas perheystävällistä kieltä käytetty. Vanhempi nainen on hyvä. Mutta en tiedä hänestä yhtään mitään ja esityksen perusteella ei vaikuta mukavalta persoonalta. Takapuoli paljaana olevat tanssijat eivät myöskään ole perheystävällisiä.

Pari vuotta sitten Chanel ja tanssijansa olivat myös takapuoli paljaana, joten se ei viisuissa niin shokeeraavaa ole enää. Tai ei ainakaan pitäisi olla eroa miesten ja naisten välillä. Takaa kyllä sen, ettei voida ensimmäiseksi laittaa esiintymään. 

Vierailija
6993/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sit

Pari vuotta sitten Chanel ja tanssijansa olivat myös takapuoli paljaana, joten se ei viisuissa niin shokeeraavaa ole enää. Tai ei ainakaan pitäisi olla eroa miesten ja naisten välillä. Takaa kyllä sen, ettei voida ensimmäiseksi laittaa esiintymään. 

Espanjassa palattiin siihen, millä kaksi vuotta sitten tuli menestystä eli takapuoli paljaana vetämiseen :)

Vierailija
6994/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Siipola sai kylmät väreet kulkemaan,tolla vois vaikka voittaa,mikä voimabiisi.

Ei oo sitä pelkoa että viisut voittais... 

Vierailija
6995/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jotkut kehuneet Siipolan ääntä, niin osakseen ääni on tupakan tuotosta, Saralla rööki palaa huulessa.

Vierailija
6996/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sit

Juu, en tykännyt yhtään siitäkään eikä sekään mun mielestä ollut sopivaa. Eikä se, että joskus on jotain tehty, tee tämän vuoden toiminnasta sen sopivampaa. Vertaan myös siihen, kun jonkun mielestä Sini Sabotage oli liian hurja.

Vierailija
6997/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ei toimi, mutta Espanja näemmä ei ole ollenkaan mun makuun, kun en ainakaan kolmeen vuoteen ole ollenkaan tykännyt kappaleistaan. Ehkä heidän pitäisi välillä lähettää joku mies ja jotain muuta kuin alastomuutta tai taidetta.

Vierailija
6998/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gåtea olen kuunnellut aikoinaan, ja hyvä bändi. Mutta on hyvin suosittu Norjassa, mutta ei kovin tunnettu muualla. En jaksa uskoa menestykseen.

En kyllä usko, että edes Nightwish pärjäisi hyvin sellaisissa kisoissa, missä itse musiikki ei ole se tärkein.

Nightwish ei erottuisi enää, mutta sillon vuonna 2000 kaiken keveän popin keskellä se olisi ollut todella aikaansa edellä. 

Nyt jos tahtoisi metallipuolelle mennä, niin aivan ehdoton bändi suomesta olisi Beast in Black. Sopisi loistavasti tuohon formaattiin. Laulaja pelkästään olisi sellainen ääni-imuri etelä-euroopassa, että menestys olisi taattu

Vierailija
6999/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos tahtoisi metallipuolelle mennä, niin aivan ehdoton bändi suomesta olisi Beast in Black. Sopisi loistavasti tuohon formaattiin. Laulaja pelkästään olisi sellainen ääni-imuri etelä-euroopassa, että menestys olisi taattu

En ollut kuullutkaan kyseisestä bändistä, mutta kuuntelin Born Again ja laulaja on ihan hottis ja vaikuttaa oikeasti taitavalta laulajalta. Voisin lähettää edustajaksi.

Vierailija
7000/20622 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on lukittu.