Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
6101/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mg ja nublu viisuihin. Kiva biisi! Hyvät esiintyjät. 

Paras vaihtoehto näistä 😍

Aika tasoissa No rules:in kanssa mulla

No rules on myös hyvä, mutta silti mg ja nublu on mulla ykkösenä. 

Vierailija
6102/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nublu 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6103/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskana kuulostaa ja näyttää Suomen versiolta siitä mikä oli se ruotsalainen joka mukavoitti viime vuonna, en muista nimeä.

Vierailija
6104/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winner luulee olevansa kylän ainut homo. 

Ja sä hanipumpsis, luulet, että kukaan ei huomaa sun kommentti-itsetyyd.. peukutustasi ;D

-winner-

Eikö sulla enää tärppää Hesassa? 

Vierailija
6105/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskana kuulostaa ja näyttää Suomen versiolta siitä mikä oli se ruotsalainen joka mukavoitti viime vuonna, en muista nimeä.

Ton takia olis aika koomista lähettää tämä edustamaan Suomea tänä vuonna ja huutamaan "paskana".

Vierailija
6106/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mg ja nublu viisuihin. Kiva biisi! Hyvät esiintyjät. 

Paras vaihtoehto näistä 😍

Aika tasoissa No rules:in kanssa mulla

No rules on myös hyvä, mutta silti mg ja nublu on mulla ykkösenä. 

Oliskohan hölmöö äänestää molempia, jos ei pysty päättään? 

Vierailija
6107/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton takia olis aika koomista lähettää tämä edustamaan Suomea tänä vuonna ja huutamaan "paskana".

Sanat on vähän minäminäminä-tyyppiä, Pysäyttäkää maailma! Ettekste nää MÄ oon paskana?

Vierailija
6108/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on ankeaa verrattuna UMK23 menoon

Vierailija
6109/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Cyan Kicksin laulussa pitää "seurata jotta vapautuu", siinähän lauletaan että itse on kahleissa demoniensa kanssa kuolemaansa asti?

Vierailija
6110/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja joka toinen viesti on tämän mukaviisaan winnerin

Vierailija
6111/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yllättävä

Vierailija
6112/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsikö oikein, että porukat meinaavat äänestää Saran voittajaksi??? Finaaliin EI mennä. 

Saralla ei päästä finaaliin eli en todellakaan äänestä

Minä taas olen kääntymässä Saran joukkoihin, jos live on hyvä. Uskon, että Paskanalla mentäisiin helposti finaaliin ja siellä top kymppiin.

Tämä muistetaan toukokuussa, voi, voi...

Aika vakuuttunut olen Paskanan hyvästä menestyksestä top kympissä, jos hän pääsee viisuihin. Ei kai kenelläkään ole Suomen hyvää sijoittumista vastaan? 

Viime vuoden viisujen aikaan tiesin esim., että Belgia ja Sveitsi menevät ilman muuta finaaliin j

No kun noin ennakoit, niin olisi mielenkiintoista tietää, mikä oli ennakkoveikkauksesi viime viisujen top kympistä.

Vierailija
6113/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siipola haaveilee olevansa tulevaisuudessa Suomen isoin artisti. Selkee syy miksi UMK:n osallistunu että saisi julkisuutta ja näkyvyyttä. Ongelma vain on se, että hänen biisit ei oo mistään kotosin, suurinosa biiseistä masentavaa, alakuloista, katkeraa, ei yhtään hyvän mielen biisiä oo. Aatelkaa ny keikkoja millaisia ne on? Siellä seistä vaan ja kuunnella, ei mitään meininkiä.

Mikko Silvennoinen kysyi Siipolalta että millä saatesanoin Sara haluaa että hän julistaa hänet lavalle, niin Siipolan vastaus: Paskana, Sara Siipola on paskana🙄 ja että hän on superstar ja queen🙄 tällänen joka ei oo aiemmin mitään saanu aikaan musiikkiurallaan, laukoo suustaan tällästä...

Matkii Käärijää, joka sanoi vähän vastaavaa. Onko tuossa ihmisessä mitään aitoa?

Vierailija
6114/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä ainakin meitä kuumistelijoita on, mut pyritään olee vähän varovaisia, ettei herätetä ikäviä reaktioita muissa. Ehkä se vähän avoimempi kuumistelu voisi tehdä tälle ketjulle hyvää. :D 

Vierailija
6115/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole paskana! Miksi olisin? Kerroin vain että inhoan biisin sanoja. Ei jatkoon.

Oon paskana.... No en todellakaan ole. Hah! 

"Joskus ehkä mä valehtelen

Terapias ja kavereille"

Näin se menee biisissäkin.

-winner-

Vierailija
6116/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winner luulee olevansa kylän ainut homo. 

Ja sä hanipumpsis, luulet, että kukaan ei huomaa sun kommentti-itsetyyd.. peukutustasi ;D

-winner-

Eikö sulla enää tärppää Hesassa? 

ja edelleen saat minuutissa maagiset neljä peukutusta aikaan, yläpeukkuina itsellesi ja alapeukkuina minulle ;DDD

Mitä mä Hesas?

-winner-

Vierailija
6117/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä ainakin meitä kuumistelijoita on, mut pyritään olee vähän varovaisia, ettei herätetä ikäviä reaktioita muissa. Ehkä se vähän avoimempi kuumistelu voisi tehdä tälle ketjulle hyvää. :D 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5435247/umk-2024-fiilistely-official

-winner-

Vierailija
6118/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna Robin olis luultavasti voittanut UMK:n uudella biisillään. 

Vierailija
6119/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siipola haaveilee olevansa tulevaisuudessa Suomen isoin artisti. Selkee syy miksi UMK:n osallistunu että saisi julkisuutta ja näkyvyyttä. Ongelma vain on se, että hänen biisit ei oo mistään kotosin, suurinosa biiseistä masentavaa, alakuloista, katkeraa, ei yhtään hyvän mielen biisiä oo. Aatelkaa ny keikkoja millaisia ne on? Siellä seistä vaan ja kuunnella, ei mitään meininkiä.

Mikko Silvennoinen kysyi Siipolalta että millä saatesanoin Sara haluaa että hän julistaa hänet lavalle, niin Siipolan vastaus: Paskana, Sara Siipola on paskana🙄 ja että hän on superstar ja queen🙄 tällänen joka ei oo aiemmin mitään saanu aikaan musiikkiurallaan, laukoo suustaan tällästä...

Matkii Käärijää, joka sanoi vähän vastaavaa. Onko tuossa ihmisessä mitään aitoa?

En sanoisi että Siipola matkii Käärijää tuossa. Käärijä on sanonut haluavansa tulla suomen parhaaksi live-esiintyjäksi, jos Siipola sanoi haaveilevansa olevansa joku päivä Suomen suurin artisti niin onhan se vähän eri juttu. Suurin artisti voi tarkoittaa vaikka sitä että soi radiossa eniten, vaikka livekeikat siinä ohella ois ihan mitä sattuu.

Vierailija
6120/20622 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi yks käy aika kuumana minuun ;DDDDD

-winner-

Ketju on lukittu.