UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Mikä pointti tässä ketjussa on, kun kaikki vaan haukkuu artisteja? Te haukkujat, miksi ette mieluummin kehu omia suosikkeja tai analysoi biisejä eri kanteilta? Oisko hedelmällisempää, jos täällä ois aiheessa muiden maiden ehdokkaat, niin ois enemmän puhuttavaa. Kun nyt tuntuu, ettei kellään oo enää mitään uutta sanottavaa UMK-ehdokkaista ennen finaalia.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna Robin olis luultavasti voittanut UMK:n uudella biisillään.
Olisi kyllä vahvoilla.
Yhellä Mania, yksi on paskana, yhdellä demonit kimpussa, yks jämähtänyt win95 maailmaan, yhtä smurffia kuoritaan, muut kappaleet ei sitten jääneetkään mieleen.
Jahas, nyt sitten alkoi ketjun kommenttien sensurointi, joten tästä on ihan hyvä lähteä töihin viettämään viikonloppua ja soittelemaan UMK-biisejä.
Bye bye babyn tahtiin,
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä vahvoilla.
No tuskin tuolla biisillä olisi voittanut. No Rules, Vox Populi ja Kuori mua ovat paljon mieleenpainuvampia kuin Robinin viime vuoden biisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pointti tässä ketjussa on, kun kaikki vaan haukkuu artisteja? Te haukkujat, miksi ette mieluummin kehu omia suosikkeja tai analysoi biisejä eri kanteilta? Oisko hedelmällisempää, jos täällä ois aiheessa muiden maiden ehdokkaat, niin ois enemmän puhuttavaa. Kun nyt tuntuu, ettei kellään oo enää mitään uutta sanottavaa UMK-ehdokkaista ennen finaalia.
Samaa mieltä. Eilen selvinneestä finaalin esiintymisjärjestyksestään ei ole ollut täällä puhetta. Mitä mieltä olette järjestyksestä?
1. Sini
2. Cyan Kicks
3. Jesse
4. MG & Nublu
5. Sara
6. Sexmane
7. Windows95man
Ei täällä kai kaikki hauku, en tosin ole lukenut ketjua paljoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä vahvoilla.
No tuskin tuolla biisillä olisi voittanut. No Rules, Vox Populi ja Kuori mua ovat paljon mieleenpainuvampia kuin Robinin viime vuoden biisi.
Kyse olikin tänään julkaistusta Robinin uudesta biisistä Tulisilla hiilillä.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, nyt sitten alkoi ketjun kommenttien sensurointi, joten tästä on ihan hyvä lähteä töihin viettämään viikonloppua ja soittelemaan UMK-biisejä.
Bye bye babyn tahtiin,
-winner-
Toivottavasti jäät sinne töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä vahvoilla.
Kyse olikin tänään julkaistusta Robinin uudesta biisistä Tulisilla hiilillä.
* Kuumilla hiilillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on ankeaa verrattuna UMK23 menoon
Kyllä täällä ainakin meitä kuumistelijoita on, mut pyritään olee vähän varovaisia, ettei herätetä ikäviä reaktioita muissa. Ehkä se vähän avoimempi kuumistelu voisi tehdä tälle ketjulle hyvää. :D
Ei joka paikassa edes tarvii "kuumistella". Viime vuosi oli erilainen kun kaikki oli niin Käärijästä innostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä on ankeaa verrattuna UMK23 menoon
Kyllä täällä ainakin meitä kuumistelijoita on, mut pyritään olee vähän varovaisia, ettei herätetä ikäviä reaktioita muissa. Ehkä se vähän avoimempi kuumistelu voisi tehdä tälle ketjulle hyvää. :D
Ei joka paikassa edes tarvii "kuumistella". Viime vuosi oli erilainen kun kaikki oli niin Käärijästä innostuneita.
Ei siellä viime vuonnakaan kaikki tykänneet kuumistelijoista. Usein illalla oli levottomimmat jutut ja sitten aamulla valitettiin, mitä juttua taas oli illalla. Ketjussa oli myös intohimoisia PB-faneja. Nyt on oma ketju UMK-kuumistelulle. Enkä sanonut, että joka paikassa tarttee kuumistella. Totesin vaan, että ehkä se voisi sittenkin tehdä tälle ketjulle hyvää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskana kuulostaa ja näyttää Suomen versiolta siitä mikä oli se ruotsalainen joka mukavoitti viime vuonna, en muista nimeä.
Ton takia olis aika koomista lähettää tämä edustamaan Suomea tänä vuonna ja huutamaan "paskana".
Olisi myös hassua jos kaikki suosikit floppaisi ja viimeisiä pisteitä odottaisivat jännittyneinä viisufinaalissa Suomen naisballadisti ja yleisön lemmikki Virosta tai Kroatiasta letkeällä kappaleellaan 😁.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä vahvoilla.
Ei kai nyt viime vuoden biisistä ollutkaan kyse. Tällä Kuumilla Hiilillä kipaleella olisi helposti voinut voittaa UMK:n nyt tänä vuonna. Jo viime vuonna nosti livenä osakkeita huimasti olemalla vain Robin eli taitava lavaesiintyjä, vaikka biisi oli mitä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskana kuulostaa ja näyttää Suomen versiolta siitä mikä oli se ruotsalainen joka mukavoitti viime vuonna, en muista nimeä.
Ton takia olis aika koomista lähettää tämä edustamaan Suomea tänä vuonna ja huutamaan "paskana".
Sanat on vähän minäminäminä-tyyppiä, Pysäyttäkää maailma! Ettekste nää MÄ oon paskana?
Et ilmeisesti ihan ymmärrä, mistä laulussa on kyse. Ihminen tuppaa käpertymään itseensä, kun kokee suurta surua. Ehkä sinä reagoit toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mg ja nublu viisuihin. Kiva biisi! Hyvät esiintyjät.
Paras vaihtoehto näistä 😍
Aika tasoissa No rules:in kanssa mulla
No rules on myös hyvä, mutta silti mg ja nublu on mulla ykkösenä.
Oliskohan hölmöö äänestää molempia, jos ei pysty päättään?
No sanoisin yleisesti, että minusta kannattaa äänestää omaa suosikkia. Mut jos pitää kummastakin suunnilleen yhtä paljon, niin MG:llä ja nublulla on vankempi fanikunta ja nublu tulee keräämään suomenvirolaisilta ääniä. No Rules on hieman altavastaaja tältä osin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi myös hassua jos kaikki suosikit floppaisi ja viimeisiä pisteitä odottaisivat jännittyneinä viisufinaalissa Suomen naisballadisti ja yleisön lemmikki Virosta tai Kroatiasta letkeällä kappaleellaan 😁.
Suomalaiset jännittäisivät rystyset valkoisina, että kestääkö naisballadistimme melkoinen jurypistejohto loppuun asti vai meneekö Viro tai Kroatia ohi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsikö oikein, että porukat meinaavat äänestää Saran voittajaksi??? Finaaliin EI mennä.
Saralla ei päästä finaaliin eli en todellakaan äänestä
Minä taas olen kääntymässä Saran joukkoihin, jos live on hyvä. Uskon, että Paskanalla mentäisiin helposti finaaliin ja siellä top kymppiin.
Tämä muistetaan toukokuussa, voi, voi...
Aika vakuuttunut olen Paskanan hyvästä menestyksestä top kympissä, jos hän pääsee viisuihin. Ei kai kenelläkään ole Suomen hyvää sijoittumista vastaan?
Viime vuoden viisujen aikaan tiesin esim., että Belgia ja Sveitsi menevät ilman muuta finaaliin ja menestyvätkin siellä mukavasti, vaikka täällä
Katsopa viime vuosien top 10 kappaleita. Balladeja ei montaa näy. Ne, mitkä siellä on, on jotain erityisen hyviä tai artistilla laaja fanikunta jo valmiiksi. Joku x factor myös pitää olla. Ja se ei ole tällainen suomalainen iskelmä-pop-balladi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä vahvoilla.
Ei kai nyt viime vuoden biisistä ollutkaan kyse. Tällä Kuumilla Hiilillä kipaleella olisi helposti voinut voittaa UMK:n nyt tänä vuonna. Jo viime vuonna nosti livenä osakkeita huimasti olemalla vain Robin eli taitava lavaesiintyjä, vaikka biisi oli mitä oli.
Pahoittelut, käsitin väärin. :D Niin, se on kyllä harmi, kun joku artisti julkaisee sellaisen biisin, joka voisi sitten menestyä UMK:ssa ja mahdollisesti viisuissa.
Tääkin on ihan hyvä, vaikka Mania-huudon tyyli vähän ärsyttää