UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Se Joostin Euro-pa-pa on ihan kauheaa kuultavaa. Hollannin kieli ei taivu musiikille, ei sitten millään. On niin perhanan
kovat kurkkukonsonantit ja se äänenpaino. Ei, ei, ei.
Karnevaaleihin sellainen, muutaman olut-snapsi-yhdistelmän jälkeen jaksavat hirnuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki ajattelee, että ollaan kovassa semissä? Ainoat kovat siellä on kroatia, Liettua ja Ukraina. Ja ehkä serbia? Olen katsonut melkein kaikki youtuben videot, joissa ennustetaan sf1 finaaliin menijä. 90% on sitä mieltä, että Suomi menee finaaliin...
Mä oon ihmetellyt samaa. Munkaan mielestä tuo semi ei ole mitenkään erityisen kova. Muutama varma jatkoonmenijä (eli lähinnä nuo mainitsemasi), mutta siihen se jää. Tuntuu et oon melkein ainut näissä keskusteluissa, jonka mielestä Suomen finaalipaikka on aika varma. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki ajattelee, että ollaan kovassa semissä? Ainoat kovat siellä on kroatia, Liettua ja Ukraina. Ja ehkä serbia? Olen katsonut melkein kaikki youtuben videot, joissa ennustetaan sf1 finaaliin menijä. 90% on sitä mieltä, että Suomi menee finaaliin...
Mä oon ihmetellyt samaa. Munkaan mielestä tuo semi ei ole mitenkään erityisen kova. Muutama varma jatkoonmenijä (eli lähinnä nuo mainitsemasi), mutta siihen se jää. Tuntuu et oon melkein ainut näissä keskusteluissa, jonka mielestä Suomen finaalipaikka on aika varma. :D
Kyllä kakkosessa on useampi varma jatkoon menevä.
Ulkomaalaiset kyselee, miksi Suomi on aina niin erillainen kuin muut maat. Nyt kielitaitoiset kertomaan. Mutta kertokaa suomeksi myös meille..
Ekasta semistä kai valitaan ekat 10 finaaliin, siis yli jää vain 5 maata.
Tälläkertaa suomen karsinta oli melko vaatimaton. Uskoin että Käärijän menestys olisi asettanut riman korkeammalle. No rules jää kauaksi Käärijästä ja myös monista muista suomen viisuista. Kuten Blind Channel. Lordista nyt puhumattakaan.
Mites suomi nyt vedonlyöntitilastoissa? Suomi oli korkealla kun uskoivat Siipolan voittavan.Oltaisiin vaan uskottu mekin ulkomaalaisiin raateihin jotka pitivät Siipolaa parhaana.
Vierailija kirjoitti:
Mites suomi nyt vedonlyöntitilastoissa? Suomi oli korkealla kun uskoivat Siipolan voittavan.Oltaisiin vaan uskottu mekin ulkomaalaisiin raateihin jotka pitivät Siipolaa parhaana.
Suomi on nyt 17. Eurovision worldin kootuissa oddseissa. Pientä nousua on ollut viime päivinä. Huonoimmillaan taisi olla sijalla 21.
Vierailija kirjoitti:
Hauska tuo uusi blurrattu No Rules-versio, kun näyttää siltä että yritetään peittää niitä vähäisiä vaatteita jotka Teemulla on päällään, eikä suinkaan lähes alastonta alavartaloa.
Kyllä, tämä muuttui vaan entistä hauskemmaksi!
Vierailija kirjoitti:
Pidin minäkin kunnes näin win95 liven. Silloin tajusin että katselen mieluummin tämän parivaljakon kohellusta kuin voimaballadia joka muistuttaa Loreenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on nyt 17. Eurovision worldin kootuissa oddseissa. Pientä nousua on ollut viime päivinä. Huonoimmillaan taisi olla sijalla 21.
Eikö Lordi ollut tässä vaiheessa myös sijalla 17?😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Lordi ollut tässä vaiheessa myös sijalla 17?😉
Itse en seurannut noihin aikoihin oddseja, mutta ei kai Lordin voittomahdollisuuksiin kovinkaan paljon uskottu etukäteen. Muistaakseni vasta viisuviikolla alkoi suuri mielenkiinto heidän ympärillään. Maailmakin oli erilainen siihen aikaan ennen somen läpimurtoa.
W95manin ja Henrin uskon pääsevän finaaliin ja sijoittuvan siellä sijoille 15. - 20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se blurrausvideo aiheuttaa pöhinää. Tästä päätellen jokaisen osallistujan olisi oikeasti syytä mainostaa itseään koko kevään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoitus on saattanut parantua, mutta voittomahdollisuus on edelleen 1%. Jotenkin tuntuu, että Suomen sijoitus vaihtelee pikemminkin muitten maitten nousuista ja laskuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoitus on saattanut parantua, mutta voittomahdollisuus on edelleen 1%. Jotenkin tuntuu, että Suomen sijoitus vaihtelee pikemminkin muitten maitten nousuista ja laskuista.
Voittoa on täysin turha ajatellakaan. Enemmänkin nuo oddsit kertovat Suomen kohdalla mahdollisesta sijoituksesta. Viime päivinä sijoitus on parantunut hieman juuri siitä johtuen, että muita maita on tullut alaspäin, esim. Islanti, joka olikin tähän asti perusteettoman korkealla.
Tykkään Joostista, vaikka siellä on muita ketä tulen äänestämään. Olen vähän kuunnellut muutakin siltä nyt, ja aika jees. Tyyppinäkin kiva.
Suomi oddseissa sijalla 15 :)
Farkkumuna yllättää toukokuussa, sanokaa mun sanoneen. ;) Mukava sija tulee ja kivasti yleisöääniä. Uskon tähän vahvasti.
Toivon että yllättää mutten usko. Käärijä oli mahtava ja oli ilo seurata miten sitä fanitettiin. Samaa ilmiötä ei no rules ei ole aiheuttanut. Jos suomi jatkoon pääsee niin sijoitus on joku 25.
Emmelie de Forestkin voitti aikanaan viisut..