UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Ohis,
Kuulin tänään sattumalta radiosta Erikan ja kärtsän ruoskan. Sehän on varsin menevä kipale.
En ole itse spotifyissa. Onko se ollut listoilla siellä?
(Etenkin videon katsottuani aloin miettimään sitä syvällisemmin, video on hyvä)
Ruoska käväisi Spotifyn ykkösenä heti julkaisun jälkeen ja on ollut koko ajan kuunnelluimpien joukossa. Nyt on sijalla 7.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pashaa, että Israel kipuaa taas ennusteissa ja nyt maalle on jo laulajan lisäksi nimetty biisi?!????
Nytkö se sitten on varmistunut, että kaikesta vastustuksesta huolimatta osallistuvat kisaan?
Islsnti, Norja ja Suomi ovat eniten vastustaneet. Muualla ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa katsoa Putous tänään! Ohjelmatietojen mukaan Windows95man tanssittaa studioyleisöä ja kotikatsojia No Rules-kappaleellaan 😍
Toivottavasti siellä on myös ihana Henri 🥰
Edes Teemu ja Henri ei saa minua katsomaan sitä roskaa!
Vedonlyönneistä kantsii ottaa huomioon että delegaatiot hypettää itseään ja markkinoi oddsien nousulla, se on keinotekoista jos randomit pomppaa yhtäkkiä ylöspäin.
Europapa rikkoi Arcaden vanhan ennätyksen eniten striimattuna biisinä yhden viikon aikana Hollannissa. Hitti ulottuu jo viisuraamien ulkopuolelle, varmaan vaikuttaa että kaikki Max Verstappenia myöten luukuttavat sitä. On se bängeri ei siitä pääse mihinkään.
Bileet aloitetaan säännöittä.
Jatketaan Eurooppapaan.
Aletaan olla ihan rim tim tagi dim.
Lopulta vain reivataan ram di dam dam daa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta oli aivan ihanaa että Suomi on katsotuimpien listalla sijalla seitsemän 😭
Mä itse asiassa ihmettelen sitä listausta, kun ihan tarkoituksella katsoin 29.2./1.3. välisenä yönä mikä on katselumäärien tilanne No rules vs. Europapa, ja silloin vielä oli No rulesilla enemmän katseluja kuin Europapalla, joten miten hemmetissä on mahdollista, että Suomi on tuossa listauksessa 7. ja Hollanti 3. ...? Ois pitänyt ottaa kuvakaappaus siitä sivusta silloin. Ero oli vähintään muutamia kymmeniätuhansia.
Hollannin videotahan katsottiin valtavasti sen julkaisupäivänä.
Niin? Luitko edes tuota mun kommenttia? Sillä ei ollut Suomea enempää katsojia kuun vaihtuessa yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa katsoa Putous tänään! Ohjelmatietojen mukaan Windows95man tanssittaa studioyleisöä ja kotikatsojia No Rules-kappaleellaan 😍
Toivottavasti siellä on myös ihana Henri 🥰
Eikö Putous tuu huomenna?
Miten kukaan saa edes kuunneltua sitä Europapaa kerralla kokonaan? En hauku yleensä biisejä näin, mutta tuo biisi saa minut kirjaimellisesti irvistämään, pakko vaihtaa muuhun musiikkiin tai vaikka täyteen hiljaisuuteen. Enkä siis hauku kenenkään musiikkimakua tahallani mutten pidä kaikesta popista, joten kai se tässä mättää, kun en tuota siedätä korvillani kokonaan edes kertaakaan. Kai ihmisten musiikkimaku maailmalla on sitten tuollaista...
Vierailija kirjoitti:
Europapa rikkoi Arcaden vanhan ennätyksen eniten striimattuna biisinä yhden viikon aikana Hollannissa. Hitti ulottuu jo viisuraamien ulkopuolelle, varmaan vaikuttaa että kaikki Max Verstappenia myöten luukuttavat sitä. On se bängeri ei siitä pääse mihinkään.
Jos noin massiivisella mainostamisella ei striimata ennätyksiä niin ei sitten millään. Joostin osallistumisesta kohkattiin syksystä lähtien, vai alkoiko se jo kesällä? Muistaako joku, koska Joost pelleili Käärijän kanssa euroviisuvoitosta?
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan saa edes kuunneltua sitä Europapaa kerralla kokonaan? En hauku yleensä biisejä näin, mutta tuo biisi saa minut kirjaimellisesti irvistämään, pakko vaihtaa muuhun musiikkiin tai vaikka täyteen hiljaisuuteen. Enkä siis hauku kenenkään musiikkimakua tahallani mutten pidä kaikesta popista, joten kai se tässä mättää, kun en tuota siedätä korvillani kokonaan edes kertaakaan. Kai ihmisten musiikkimaku maailmalla on sitten tuollaista...
Ei ole Europapa minunkaan makuuni, mutta monta itselleni mieluista biisiä tämän viisuvuoden sekalaisesta kattauksesta olen löytänyt. Oma Top 6 tähän mennessä on:
1. Ukraina
2. Belgia
3. Australia
4. Latvia
5. Tanska
6. Kypros
Mun top 3 on tällä hetkellä:
1. Sveitsi
2. Slovenia
3. Ukraina
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia.
Mitkä ovat sinun top 6?
En osaa tänä vuonna oikein laittaa biisejä järjestykseen, mutta tällä hetkellä pidän Kroatian, Norjan, Liettuan ja Tanskan kappaleista.
Vierailija kirjoitti:
Helposti, Hollanti kuulostaa mukavalta ja säkeistöt on aika matalia, vaikka se on bilebiisi niin siinä ei ole "melua"
Joku toinen tossa puhui mainostamisesta, mutta kyllä tää hitti on ihan itsekseen
Vierailija kirjoitti:
En aluksi sietänyt ollenkaan. Nyt jostain syystä voittanut mut puolelleen, laittaa hytkymään 💃
Jännä muuten, miten heti liven jälkeen vihasin Babythugia, ja tuo uusi musavideo sai toisiin aatoksiin, vaikken edelleenkään tunne mitään biisiä kuunnellessani. Jospa sama kävisi No Rulesin inhoajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta oli aivan ihanaa että Suomi on katsotuimpien listalla sijalla seitsemän 😭
Mä itse asiassa ihmettelen sitä listausta, kun ihan tarkoituksella katsoin 29.2./1.3. välisenä yönä mikä on katselumäärien tilanne No rules vs. Europapa, ja silloin vielä oli No rulesilla enemmän katseluja kuin Europapalla, joten miten hemmetissä on mahdollista, että Suomi on tuossa listauksessa 7. ja Hollanti 3. ...? Ois pitänyt ottaa kuvakaappaus siitä sivusta silloin. Ero oli vähintään muutamia kymmeniätuhansia.
Niin? Luitko edes tuota mun kommenttia? Sillä ei ollut Suomea enempää katsojia kuun vaihtuessa yöllä.
Kummallista. Jos heidän tilastot tulee jonkin väärän aikavyöhykkeen mukaan sitten ja oli jo ehtinyt mennä ohi silloin... luulisi tietenkin, että näkisivät tarkkaan omien videoidensa katselijamäärät.