Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: lapsia ei synny lukuisista eri syistä

Vierailija
03.10.2023 |

https://yle.fi/a/74-20052231 Suurin syy on, ettei sopivaa kumppania ole löytynyt. Mielestäni syynä on deittiappien kertakäyttötapailukulttuuri ja infernaaliset vaatimukset seurustelukumppanille. Tinderissäkin monilla 30+ miehillä lukee, että yksi täydellinen riittää. Mutta kun kukaan ei ole täydellinen, eikä profiilinhaltijakaan kovin ihmeellinen. Toki myös syynä alueelliset erot jne

Kommentit (1267)

Vierailija
21/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivoja lapset on mutta jaksaisko niitä hoitaa 24/7?

N29

Ei!😁

Vierailija
22/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ihan omakohtaisesti saanut todeta, että suomalaisten naisten vaatimukset on täysin absurdeja, huomioiden mitä he itse olevat. Joten on täysin mahdotonta luoda parisuhteita nykyaikana. En yksinkertaisesti suostu epätyydyttävään parisuhteeseen, jos naisen ulkonäkö ja luonne ei miellytä. Eikä sillä ole mitään väliä kuinka moni minulle sanoo, että minun pitää tyytyä, ei tarvitse, olen mielummin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vela, koska en halua tyytyä suominaiseen. Moni nuori mies on kanssani samaa mieltä. M28

Eikä rahat ja kantti kestä etsiä naista muualta?

Vai eikö sinua huoli nekään?

Miksi otit kommenttini hyökkäyksenä ja nyt katkerana pilkkaat minua? M28

Naiset ei voi sietää nuoria velamiehiä, jotka matkustelee Japanissa tai Koreassa. Ovat vain yksinkertaisesti katkeria näille miehille siinä toivossa, että muut miehet ei ottaisi mallia.

Vierailija
24/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kilteillä ja kunnon miehillä ei ole paljon mahdollisuuksia ollutkaan. Emme me ole metsästäneet naista tai uskaltaneet edes lähestyäkään. Ne on ne röyhkeämmät jotka siittää sen 2-3 naista elämänsä aikana tai muuten vaan huvittelee omaksi ilokseen. Samalla meidät kunnon miehet on tylysti sivuutettu parisuhdemarkkinoilla.

Eli et lähesty naisia ja sitten sinut sivuutetaan?

How come?

Vierailija
25/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskusten ja synnytyssairaaloiden lakkauttaminen.

Vierailija
26/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29

Kysy vanhemmiltasi. He tietävät.

Vierailija
27/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Ei toki jos oma napa on elämän keskipiste.

Töissäkin pitää käydä ja opiskella siinä sivussa.

Joten lapset voi unohtaa.

N29

Vierailija
28/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys.

Vierailija
29/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kilteillä ja kunnon miehillä ei ole paljon mahdollisuuksia ollutkaan. Emme me ole metsästäneet naista tai uskaltaneet edes lähestyäkään. Ne on ne röyhkeämmät jotka siittää sen 2-3 naista elämänsä aikana tai muuten vaan huvittelee omaksi ilokseen. Samalla meidät kunnon miehet on tylysti sivuutettu parisuhdemarkkinoilla.

Oletko liikunnallinen, hoidatko hygieeniaasi ja syötkö semiterveellisesti? Kannatatko tasa-arvoa? Kehitätkö itseäsi sen sijaan, että syyttelisit naisia siitä, etteivät he ole kiinnostuneita sinusta? Hymyiletkö Tinder-kuvissasi? Onko sinulla koulutus?

Vierailija
30/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Ei toki jos oma napa on elämän keskipiste.

Töissäkin pitää käydä ja opiskella siinä sivussa.

Joten lapset voi unohtaa.

N29

Mä olin päivätöissä, opiskelin yamk tutkinnon ja iltahommina rakennutin omakotitalon josta itse tein perustustyöt. Lapsia oli tuolloin kaksi alle 3v ja kolmas nahkayksiössä.

Kyse on elämänhallinnasta.

M44

Vierailija
31/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vieläkään haluta oikein myöntää, että lapsia ei yksinkertaisesti haluta hankkia.

Mutta miksi niitä ei haluta hankkia?

Vierailija
32/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei edes haluta lapsia

Ei kukaan halua, niitä vain syntyy ja ajatus vauvasta syntyy hitaasti kun on raskaana.

Vierailija
33/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vieläkään haluta oikein myöntää, että lapsia ei yksinkertaisesti haluta hankkia.

Lainaus artikkelista kiireellisille lukijoille: "Lapsettomista vain 13 prosenttia on sitä omasta tahdostaan."

Vierailija
34/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni pudotus väkimäärään on vain tervetullut, lakatkaa vauhkoamasta. Sitten kun taas alkavat arvot olla kohdillaan uutta sukupolvea kyllä syntyy.

Arvot eivät mitenkään itsestään muutu terveemmiksi, elämänmyönteisimmiksi. Voidaan mennä tästä vielä paljon nihilistisemmäksi jos siihen vain suostutaan, kyllä tuolta sellaista puskua tulee. Tuntuu kuin Suomea suunnilleen hinkattaisiin kuin tahraa kartalta, geneettisesti meillä ei nähdä olevan erityisempää arvoa. Jos suomalaiset eivät itsekään pidä asiaa tärkeänä, niin se on siinä sitten. 

Pidetään peukkua että perhekeskeistä elämäntapaa ruvetaan puolustamaan yhä määrätietoisemmin. Yhä useampi yhä selkeämmin. Sillä tavalla kurssinmuutos voi tapahtua. Kukaan ulkopuolelta sitä ei kyllä tee.

Vierailija
35/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei edes haluta lapsia

Ei kukaan halua, niitä vain syntyy ja ajatus vauvasta syntyy hitaasti kun on raskaana.

Mistäs nämä hedelmöityshoitojonot sitten tulevat? Kyllä sitä vauvaa voidaan yrittää vaikka ja miten eikä silti saada.

Vierailija
36/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheen vanhemmille pitäisi tarjota verohuojennuksia ja pidennettyjä vuosilomia. Saattaisi alkaa motivoimaan, kun edut olisivat konkreettisia.

Kunhan ne pidennetyt vuosilomat eivät olisi työnantajan kustannuksella! Muuten kaikki vanhemmat päätyvät epäviralliseen mutta ehdottomaan rekrytointikieltoon.

Vierailija
37/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskusten ja synnytyssairaaloiden lakkauttaminen.

Tuo on niitä asioita, jotka poliitikot voisivat oikeasti muuttaa, jos maan tulevaisuus kiinnostaisi heitä pitemmälle kuin seuraaviin vaaleihin.

Vierailija
38/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä lapsia, mutta miehiä ei enää arvosteta tänä päivänä.

Vierailija
39/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni pudotus väkimäärään on vain tervetullut, lakatkaa vauhkoamasta. Sitten kun taas alkavat arvot olla kohdillaan uutta sukupolvea kyllä syntyy.

Ei tässä mikään pieni pudotus ole nurkan takana, vaan suomalaisten määrän totaaliromahdus. Kahden sukupolven kuluttua meitä on kolmasosa nykyisestä määrästä.

Sitä ennen eläkejärjestelmä kaatuu ja valtiontalous haaksirikkoutuu, kun valtionvelka periytyy olemattoman pienelle veronmaksajajoukolle. Ratkaisu ei löydy työvoiman tuonnista, sillä maan näkymät ovat niin huonot, verot pilvissä ja työeläkemaksua järjettömät, ettei tänne tule ketään, joka huolittaisiin jonnekin muualle.

Vierailija
40/1267 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tehdä lapsia, mutta miehiä ei enää arvosteta tänä päivänä.

Jotkut mammat tulee tietenkin alapeukuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän