Mistä ihmeestä lisää rahaa? Kaikki voimat menee jo kokoaikatyössä
Mutta rahat ei vaan riitä. Palkka on niin pieni.
-siivooja
Kommentit (35)
Sijoittamalla. Näin ei tartte lisätunteja tehdä. Minäkin olen lisänyt tänä vuonna ensi vuoden nettotuloja 125 €/kk.
Joo ei riitä palkka enää.. samassa jamassa ollaan! Vinkkejä otetaan vastaan
Vierailija kirjoitti:
Nettona käteen jää n. 1800€
Asutko yksin vai onko perhettä? Mä eläisin tolla kuin kuningas!
Vierailija kirjoitti:
Sijoittamalla. Näin ei tartte lisätunteja tehdä. Minäkin olen lisänyt tänä vuonna ensi vuoden nettotuloja 125 €/kk.
jos rahat ei edes nyt riitä niin mistä sijoitat eikä se sijoitus akuutisti auta jos nyt on rahat loppu
Ei sillä ole merkitystä minkäverran saa palkkaa, jos menot on semmoiset että tää inflaatio ajaa ahtaalle. Muutama vuosi sitten pärjäsin palkallani, en enää.
On perhettä joo.. kyllähän tällä yksin eläisin- ap
Vierailija kirjoitti:
On perhettä joo.. kyllähän tällä yksin eläisin- ap
Onko sitten lapsilla isi?
Perhettä on, mutta silti perheen tulot koostuu vain yhden ihmisen palkasta? Nyt on vähän vaikea uskoa.
Mä yritin myydä käytettyjä pikkareita kun aattelin että sais helposti rahaa. Mutta hemmetti sitä vaivannäköä. Paljon raskaampaa kuin oma työ. Vinkkejä tarviin minäkin.
Onko ihan oikeesti karsittu kaikki menot? Kyllä tuolla pitäisi pärjätä, jos ei ole kovin isoa perhettä ja toinen vanhempi elättämässä/saa elareita/tukia. Aika monet muutkin pärjää.
Moni on siirtynyt maksamaan asuntolainaa pikavipillä.
Kun olin siivooja ja kaikki voimat meni kokoaikatyössä, otin silti iltatyön. Ihminen jaksaa kun on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin siivooja ja kaikki voimat meni kokoaikatyössä, otin silti iltatyön. Ihminen jaksaa kun on pakko.
Ainoastaan Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja lehmät lentää. Et takuulla ole siivonnut päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos rahat ei edes nyt riitä niin mistä sijoitat eikä se sijoitus akuutisti auta jos nyt on rahat loppu
no sitten katsotaan hetken aikaa vähän tiukemmalla kulukurilla.
Ensin kaikki kulut pienemmäksi ja lisäksi pientä tuloa kyselyistä, rabblesta, kirppismyynneistä. Virkkaa ja neulo mitä osaat ja myy pois. Monet hehkuttaa verkostomarkkinointia, itselläni ei kokemusta. Hae ruokaa satunnaisesti leipäjonosta. Leivo ja kokkaa itse.
Osta halvalla ja myy kalliimmalla. Joulutavarat menee nyt jo kaupaksi, nettikirppiksellä.
Asunto on jo edullisin mahdollinen. Kaikesta on tingitty ja karsittu mistä voi.
- ap