Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko vauvojen lappuhaalareiden postikulut on?

Vierailija
27.12.2006 |

Onko ne mukamas 5.75 euroa?????

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, jos on vahvaa kangasta niin voi tulla 5.75e hintaan.

Vierailija
2/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on farkkua, voi olla painavat, mutta ei kai noin paljoo mene silti???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lähetettyä ne 0,90e, kun pakkasin pieneen tiiviseen minigrip pussiin. Mutta itse sain kerran isomman pussin, missä oli pienet farkut ja heti oli postikulut sen 5, 75

Vierailija
4/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluavat pakkauskuluihinkin katetta. Huutonetissä oltava tarkkana mitä kannattaa ostaa kalliiden postikulujen kanssa. Ja kysyä aina ennen huutoa myyjältä postikulut, jos ei ole niitä maininnut. Onneksi suurin osa myyjistä on siellä ihania ja rehellisiä

Vierailija
5/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten, että lisäksi haluaa pakkaus- ja vaivannäkökuluja, mutta postimaksut ovat postimaksuja. Itse en ainakaan maksa kenellekään vaivannäöstä palkkaa, jos haluaa omat retkunsta myydä. En minäkään pyydä palkkiota siitä, että kuvaan vaatteet ja vaivaudun laittamaan myyntiin.

Vierailija
6/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin että TOIMITUSKULUT ovat myyjän oma asia! Toimituskulut sisältävät postit ja muut kulut, kuten esim. pakkausmateriaalin, teipin ym.

Vierailija:

sitten, että lisäksi haluaa pakkaus- ja vaivannäkökuluja, mutta postimaksut ovat postimaksuja. Itse en ainakaan maksa kenellekään vaivannäöstä palkkaa, jos haluaa omat retkunsta myydä. En minäkään pyydä palkkiota siitä, että kuvaan vaatteet ja vaivaudun laittamaan myyntiin.