Liukkaria pitäisi hommata
Mutta tympii maksaa jostain pienestä tuubista kymppiä plus toinen hinta toimituskuluja vielä päälle. Isompaa purkkia kiinnostaisi hommata mutta mites se säilyvyys jos ei kaikki kulu siinä vuodessa vai mikä nyt olikaan se yleinen säilyvyysaika? Pumppupullo taitaa olla aika steriili joten eikö se ole vähän kuin jatkuvasti avaamaton pakkaus ja luulisi säilyvän paremmin?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ceridal ihoöljy. monet gynet käyttävät sitä liukkarina, olen huomannut. Toki, jos sitä suunnittelee käyttävänsä seksiin, niin ei ehkä sovi kondomien kanssa
Ceridal intimate- öljyä voi käyttää kondomien kanssa.
Niin jos kondomit lateksittomia eli suurimman osan kanssa ei käy.
Onko näin? Minä kun olen tähän asti ollut siinä uskossa, että kondomien kanssa ei pitäisi käyttää mitään öljypohjaista liukuvoidetta. Meillä on pitkään ollut ehkäisynä pelkästään kondomi ja ollaan käytetty vain vesipohjaisia liukuvoiteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ceridal ihoöljy. monet gynet käyttävät sitä liukkarina, olen huomannut. Toki, jos sitä suunnittelee käyttävänsä seksiin, niin ei ehkä sovi kondomien kanssa
Ceridal intimate- öljyä voi käyttää kondomien kanssa.
Niin jos kondomit lateksittomia eli suurimman osan kanssa ei käy.
Onko näin? Minä kun olen tähän asti ollut siinä uskossa, että kondomien kanssa ei pitäisi käyttää mitään öljypohjaista liukuvoidetta. Meillä on pitkään ollut ehkäisynä pelkästään kondomi ja ollaan käytetty vain vesipohjaisia liukuvoiteita.
Tavallisten kanssa vesi tai silikonipohjainen, lateksittomien kanssa käy öljypohjainen myös. Olet toiminut oikein.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tollanen 500ml pumppupullo ID glideä kestää n. Puoli vuotta. Jossain matkalla voi sitten olla pienempi tuubi mukana.
Tää on muuten paradta liukuvoidetta. Ei kahta sanaa.
Wurth "anal" silicone lube, tahmeaa aluksi mutta lämmitessä notkistuu, ei ihme että myynissä työkaluliikkeissä, mitä lie miehet hiacessa puuhailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aqualan L toimii myös
En kyllä pillun sisään tätä laittaisi.
voi hyvin laittaa, tuo nimenomainen perusvoideversio sopii myös intiimialueille. Kovinkaan tehokas liukkari se ei tosin ole
Apteekin maitohappoa sisältävä Aco, myydään pumppupullossa. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aqualan L toimii myös
voi hyvin laittaa, tuo nimenomainen perusvoideversio sopii myös intiimialueille. Kovinkaan tehokas liukkari se ei tosin ole
Kaikkea ihmiset pilluunsa työntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aqualan L toimii myös
Kaikkea ihmiset pilluunsa työntää.
limakalvojen terveys on kaiken a ja o, myös seksuaaliterveyden osalta
Vierailija kirjoitti:
Tuubin saa muutamalla eurolla nykyään melkein mistä vaan ruokakaupasta, Salessakin on.
Niin varmasti saa kaupungeissa kaikenlaista, pienemmillä kylillä hyvä jos löytyy edes pumpulipuikkoja lähikaupasta joten tilaushommiksi menee useimmiten.
Kannattaa ostaa isompi kerralla. Niitä saa varsin edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
No,mites ihan noi vauvaöljytkin? Aika edullisia, eikä varmasti luulis sisältävän mitään myrkkyjä,ett uskaltaa alapääjuttuihinkin käyttää🤔
joku natusanin vauvaöljy oli aikoinaan kova juttu, exän kanssa oltiin suurkuluttajia....oi niitä aikoja :)