Syön kymmenen valkosipulinkynttä viikossa raakana leivän päällä. En ole koskaan kipeä
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Säästyt taudeilta, koska kukaan ei tule lähellekään sinua hajusi takia.
Introverttinä olen huomannut etten ole sairastanut 20 vuoteen mitään, koska en oleskele kenenkään lähellä paria minuuttia kauempaa. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kolme kynttä menee päivittäin raakana. Siihen sitten lisäksi ruoanlaitossa käytetyt.
Ei ole kukaan valittanut valkosipulin tuoksusta.
Kun eivät kehtaa, toisin kuin sinä...
Ja se on HAJU, turha vängätä.
Korjaan, LÖYHKÄ. Exä harrasti tuota raa'an valkosipulin syömistä ja sohvalla sai nukkua niinä päivinä, se löyhkä oli niin hirveä etten pystynyt nukkumaan kun toinen lemuaa siinä kuin rankkitynnyri :D
Tiedän ainakin kaksi tällaista herkuttelijaa, jotka on tosi itsekkäitä...
Kuvittelevat oikeasti, ettei pidä lainkaan huomioida muita.
Itsensä vaan nolaavat.
Vierailija kirjoitti:
Valkosipuli alentaa verenpainetta, toimii veren ohentajana sekä on erinomaista immuunisysteemille. Kumma, että niin vähän valkosipulia syödään kun korkeaa verenpainetta on melkein jokaisella keski-ikäisellä ja iäkkäällä suomalaisella. Kemiaa syödään mieluummin.
Sitä syödään niin vähän kun kaupoissa on aina vain pieniä valkosipuloita joiden kuorimiseen tuhraantuu liikaa energiaa suhteessa niistä saatavaan hyötyyn nähden. Ei tule kovin usein valkosipulia käytettyä ellei sitten jostain suuremmasta kaupasta löydy isoja valkosipuleita.
Siihen vielä viinan, tupakan ja hien "tuoksut"!
Oih, mikä sinfonia🥳
Vierailija kirjoitti:
Valkosipuli alentaa verenpainetta, toimii veren ohentajana sekä on erinomaista immuunisysteemille. Kumma, että niin vähän valkosipulia syödään kun korkeaa verenpainetta on melkein jokaisella keski-ikäisellä ja iäkkäällä suomalaisella. Kemiaa syödään mieluummin.
Ja toimii punkkikarkoitteena
Hyi. Mieluummin sairastan nuhakuumeen kuin kärsisin joka viikko kymmenestä raa'asta valkosipulinkynnestä.
T: Harvoin kipeänä oleva.
Vierailija kirjoitti:
Siihen vielä viinan, tupakan ja hien "tuoksut"!
Oih, mikä sinfonia🥳
Tuosta kyllä ihminen traumatisoituisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttu, joka syö paljon valkosipulia.
Hän ei "kestä", jos minulla on joskus pisara hajuvettä ja en siksi sitä sitten laitakaan.
Hän taas ei "pysty" muistamaan, että pyysin häntä olemaan syömättä valkosipulia jos mennään yhdessä jonnekin🤯🥴🤯
Mikä ihmeen alapeukku?
Tämä on ihan totta.
Osuiko peukuttajaa kohdalle...
Kyseessä on vain ja ainoastaan näiden haisuleiden itsekkyys.
Jälleen kerran...
Ok, minä en syö. En silti ole koskaan kipeä. Tai olen nyt koskaan, mutta edellisestä flunssasta on aika tasan viisi vuotta, vatsatautia ei ole ollut koskaan. Elän ihan normaalisti, syön viidesti päivässä ihan tavallista ruokaa, liikun päivittäin, pesen kädet kun tulen jostain kotiin. D-vitamiinia otan purkista muistaessani.
Naurattaa kun ihmiset jakelee näitä poppakonsteja, kun tähänkin kaikkein eniten vaikuttaa ihan omat henkilökohtaiset ominaisuudet.
Järkyttävälle valkosipulin syöjät lemuaa. Siitä ei nyt vain pääse mihinkään. Kammottava haju!
Parin viikon käytön jälkeen ei muuten haise. Ja toimii hitsin hyvin flunssaa vastaan. Ei ole vuosikymmeniin ollut flunssan poikastakaan.
Valkosipulin terveysvaikutukset perustuvat siihen että riittävän annostuksen jälkeen muut ihmiset kiertävät kaukaa jolloin altistuu pöpöille vähemmän.
Se haju on ihan hirveä.. Mun mummo söi niitä raakoja valkosipulinkynsiä. Vaikka rakas mummo olikin... se jää jotenkin koko ihmiseen ja puskee ihohuokosista se eltaantunut löyhkä. Itsehän sitä ei huomaa jos on se joka niitä syö!
Vierailija kirjoitti:
Parin viikon käytön jälkeen ei muuten haise. Ja toimii hitsin hyvin flunssaa vastaan. Ei ole vuosikymmeniin ollut flunssan poikastakaan.
Parin viikon narkkaamisen jälkeen oot ITSE niin kyllästetty ja altistettu sille kynsilaukalle ettet haista sitä. Me muut kyllä haistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Se haju on ihan hirveä.. Mun mummo söi niitä raakoja valkosipulinkynsiä. Vaikka rakas mummo olikin... se jää jotenkin koko ihmiseen ja puskee ihohuokosista se eltaantunut löyhkä. Itsehän sitä ei huomaa jos on se joka niitä syö!
Tämä! Sama pätee hajuvesiin ja muihin tuoksuihin. Oma nenä ei haista, mutta ympärillä olevat kyllä.
Nielen joka päivä spermaa, en ole koskaan kipeä.