Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Marinin naamiot on riisuttu ja todelliset arvot paljastui

Vierailija
03.10.2023 |

Marinista on tullut kulutuksen ihannoija joka esittelee itseään kalliissa ja hienoissa koruissa, vaatteissa ja laukuissa ja lentelee ympäri maailmaa. Näinkö ihmisen arvot muuttuu hetkessä kun ensin puhuu ilmastonmuutoksesta ja vihreistä arvoista ja kun ura kansanedustajana on ohi niin heti sen jälkeen ihannoi kulutusta ja matkustelee joka on haitaksi ilmastonmuutokselle.

Kommentit (2912)

Vierailija
2681/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jäi aika kummastunut fiilis siitä videosta, jossa Sanna Marin Pariisissa asettaa aurinkolasit päähän ja lähettää lentosuukon. Tämä on kauhea kommentti, mutta minulla tuli mieleen Britney Spears.

En seuraa Sannaa, en tunne häntä ja maneerejaan. Arvostan ex-poliitikkona ja johtajana. En sano siis kommenttia pahalla.

😂 Hyvällä sanotultahan se toki kuulosti, juu.

Vierailija
2682/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa... Ensiviikolla alkaa budjettiriihi.. On kiva kun Purran on pakko olla paikanpäällä.. Luulen että moppitukka saa tuuletusta ja pääsee nainen lööppeihin.. 😁🐔👌

Purra joutuu koko viikonlopun opettelemaan ukoa, mitä Orpo käskee sanomaan. Huh, huh... Ei käy kateeksi..

Unohdat, että Purra pystyy ajattelemaan ihan itse, ei tarvitse tankata ulkoa kuten Marin.

Ajatella, että spermaturpa tosiaan pystyy ajattelemaan omilla aivoillaan kuinka haluaa ampua lapsia junassa ja sylkeä kerjäläisten päälle. On sillä naisella tosiaan aivot kunnossa.😬

Tästä lukemaan Purran tuotantoa. Ja sitten voi katsella Marinin ulostuloja. Ja sitten miettiä, kumpi kuulostaa terveemmältä ihmiseltä. Tuo Purran ajatusmaailma on kyllä niin kieroutunut ja vastenmielinen:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f0e708df-be38-4ae0-a855-6c3c22d8b…

No, Hyi kamalaa.. Oksettavaa luettavaa.. 🤮😵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa... Ensiviikolla alkaa budjettiriihi.. On kiva kun Purran on pakko olla paikanpäällä.. Luulen että moppitukka saa tuuletusta ja pääsee nainen lööppeihin.. 😁🐔👌

Purra joutuu koko viikonlopun opettelemaan ukoa, mitä Orpo käskee sanomaan. Huh, huh... Ei käy kateeksi..

Unohdat, että Purra pystyy ajattelemaan ihan itse, ei tarvitse tankata ulkoa kuten Marin.

Ajatella, että spermaturpa tosiaan pystyy ajattelemaan omilla aivoillaan kuinka haluaa ampua lapsia junassa ja sylkeä kerjäläisten päälle. On sillä naisella tosiaan aivot kunnossa.😬

Tästä lukemaan Purran tuotantoa. Ja sitten voi katsella Marinin ulostuloja. Ja sitten miettiä, kumpi kuulostaa terveemmältä ihmiseltä. Tuo Purran ajatusmaailma on kyllä niin kieroutunut ja vastenmielinen:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f0e708df-be38-4ae0-a855-6c3c22d8b…

No, Hyi kamalaa.. Oksettavaa luettavaa.. 🤮😵

Upeaa psykopaattista tajunnanvirtaa. Siinä on kieli käynyt syvällä persuincelien pakaroiden välissä.

Hän on meidän valtiovarainministerimme. Huh huh.

Vierailija
2684/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareiden puoluetoimisto näköjään taas ketjussa. :)

Vierailija
2685/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyttäviä nämä demarit. Marin maailmalla naurattaa, ja tämä vassareiden epätoivo palstalla on jotain hyvin nautinnollista.

Mutta jatkakaa! Ihmisillä pitää olla hupia.

Naurattaako nuo valtiovarainministerimme kootut tarinat? Mitä on noiden rinnalla hyvä työsuhde, matkustelu, kansainväliset tapaamiset, puhetilaisuudet yliopistolla ja konferensseissa? Peukutan ihmistä, joka tekee jälkimmäiset. Purran legacyssa ei ole juuri kehuttavaa.

Vierailija
2686/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai valehtelemiseen mitään lunttilappua tarvitakaan. Siitä vaan laskemaan luikuria, niin kuin Purra tekee. Köyhiltä ei leikata ja pensan hinta alas! 😬

Marin on kylläkin valehtelun kiistaton valtiatar. :)

Se taitaa olla kyllä Jussi. Tai siis Jussi on valehtelun pikkuprinsessa.

Nauroin ihan hulluna, kun Jussia veetti reilusti Marinin lähtö. Luuli että yksin pystyy estämään tai pitkittämään..... Jäi Jussilta Sannalle puheenvuorot antamatta.. Avaruusolio otti pattiin.. 👽😤😤😤

Huomasin saman kun niin olleena sanoi että tämä nyt jätetään pöydälle.. Ei hänen rahkeet riittäneet kun sellaista virallista pikittämis lakia ei Suomessa ole.. Kaikki oli virkavapautuksen puolesta ja niinpä Sanna snoi näkemiin ja lähti.. 💗👠👠

Vierailija
2687/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ei vaalihäviön jälkeen halunnut enää istua samassa salissa porvarien kanssa. Kiitos vasemmisto kannattajien äänestys laiskuuden, saimme nyt rikkaiden ja porvarien puolesta puhuvan porvari hallituksen.

Vierailija
2688/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyttäviä nämä demarit. Marin maailmalla naurattaa, ja tämä vassareiden epätoivo palstalla on jotain hyvin nautinnollista.

Mikä helvetin epätoivo. Olen demari ja ypeä Sannasta Suomalaisena.. Hänenlainen pärjää, ei kukaan ole huolissaan hänestä. Rohkea osaava esimerkki.

Vierailija
2689/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jäi aika kummastunut fiilis siitä videosta, jossa Sanna Marin Pariisissa asettaa aurinkolasit päähän ja lähettää lentosuukon. Tämä on kauhea kommentti, mutta minulla tuli mieleen Britney Spears.

En seuraa Sannaa, en tunne häntä ja maneerejaan. Arvostan ex-poliitikkona ja johtajana. En sano siis kommenttia pahalla.

Heh, keksi nyt jotain parempaa.. En sano siis kommenttia pahalla. Kaikkea sitä

Vierailija
2690/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra joutuu koko viikonlopun opettelemaan ukoa, mitä Orpo käskee sanomaan. Huh, huh... Ei käy kateeksi.

Vierailija
2691/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin epätoivo. Olen demari ja ypeä Sannasta Suomalaisena.. Hänenlainen pärjää, ei kukaan ole huolissaan hänestä. Rohkea osaava esimerkki.

Sama täällä. Marin on parasta mitä Suomelle on pitkään aikaan tapahtunut ja olen ylpeä hänen menestyksestään maailmalla.

Vierailija
2692/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaako nuo valtiovarainministerimme kootut tarinat? Mitä on noiden rinnalla hyvä työsuhde, matkustelu, kansainväliset tapaamiset, puhetilaisuudet yliopistolla ja konferensseissa? Peukutan ihmistä, joka tekee jälkimmäiset. Purran legacyssa ei ole juuri kehuttavaa.

'Hyvä työsuhde'. :D Viihdetähtösen tie. Voi demarin arvoja.

Blairin instituutti ei kyllä myy viihdepalveluja.

Vierailija
2693/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, persut ja varsinkin naispersut vauhdissa tässä ketjussa.

Vierailija
2694/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin te persut alatte eroamaan Eeuusta kun lupasitte vaaliohjelmassa.... Valehtelitteko kuin bensasta... 👍👍👍

Vierailija
2695/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Marin on parasta mitä Suomelle on pitkään aikaan tapahtunut ja olen ylpeä hänen menestyksestään maailmalla.

Demareiden 'menestys' on kyllä erikoinen käsite. :D

Vierailija
2696/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro moukka mistä epätoivoinen.

Vierailija
2697/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinun käsitys menestyksestä on? Voit kertoa vaikka oman elämäsi kautta, jos onnistuu.

Vierailija
2698/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty. Nytkin joutui sanojaan taas syömään ja anteeksi pyytelemään. Eihän se muista edes lupauksiaan.

Niin ja unohdit sanoa, että pyysi anteeksi ai-van väärällä tavallakin. On se kamalaa.

Niin onkin.

Vierailija
2699/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty. Nytkin joutui sanojaan taas syömään ja anteeksi pyytelemään. Eihän se muista edes lupauksiaan.

Niin ja unohdit sanoa, että pyysi anteeksi ai-van väärällä tavallakin. On se kamalaa.

Niin onkin.

Vierailija
2700/2912 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinun käsitys menestyksestä on? Voit kertoa vaikka oman elämäsi kautta, jos onnistuu.

Et vastannut miksi Sanna fanit olisi epätoivoisia. Minun elämä ei tähän kuulu. Kyllä ihminen on menestynyt kun maailmalla on kysyntää..