Pomon kiusaama
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ebfb3a2b-4b98-4cd0-aaea-4fbff67d139e
Viidessä työpaikassa?!
Kommentit (26)
Jos olet Suomessa töisssä.Jos esimies/ nainen kiusaa.Ilmoitat häntä isomalle pomolle.Tai luottamus henkilölle,työsuojelu valtuutetulle,liitoon.Työpaikka lääkärille,vaadit saitsua.viikko palaverissä puhut.Älä sano mitän noista, ei teidän firma ole.
Voi olla että on jo ulkonäöllään tottunut huomioon. Ehkä kokee ulkopuolelle jättämistä jos pomo sitten ei ota lähipiiriin, kuten usein käy koska harva pomo on alaistensa kanssa kovin paljon tekemisissä. Kyykytys työpaikalla on yleistä, mutta jännä jos pomo itse on tekemisissä. Hakeutuuko Eeva aina pomon kanssa puheisiin? Vai ihmetteleekö pomo käytävällä, kuka alainen edes on?
Ehkä on kuitenkin päässyt ihan OK töihin, jos ei niistä valita.
Työpaikan hierarkiassa saattaa olla jo vanha pomon erikoissuosikiksi.
Mitätöinti on aivan tuttua. Arvelen, että itselläni johtuu alhaisesta asemasta, vanhemmasta iästä ja ei erityisen kiinnostavasta ulkonäöstä. Vaikka olen kokenut työntekijä ja korkeasti koulutettu, pomoille en ole oikein mitään. Kiinnostavammat nuoret saavat parempia paikkoja vaatimattomallakin kokemuksella.
Tai vaihtoehtoisesti lyhyitä, rumia miehiä. Näillä alemmuuskompleksi varsinkin pitkiä kauniita naisia kohtaan ja ottavat mielellään silmätikuksi.
Esimiehissä on kiusaajia niin paljon että ei yllätä ollenkaan. Itsellekin osunut pari.
Juttua en valitettavasti päässyt lukemaan kun en maksa Iltalehden tasoisista jutuista Plus-maksua.
Eli jutun naikkoenn lellitty lapsi jolle nyt sitte töissä pomo joskus sanonut "ei" , ja se on heti kiusaamista kun ei hypitä tytön pillin mukaan.
Vois olla ihan mun kirjoitus xD ja itelläki suunnitteilla yrittäjyys ja ehkä ulkomaille muutto.
Ei suomen laimeus ja innottomuus oo intohimoisia työntekijöitä varten. Ja esimiehet voi hyvin huomata, että tolle on varmaan muut työntekijät kateellisia ja yrittää pistää matalalle siksikin, lapsellista mutta lapsellisia ihmisiä on paljon.