Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aidilla CRP 77, pisassa stiksaten valkuaista. Sai Omeprazol 20mg ja Litalgin. Huomenna uudelleen verikokeisiin ja uricult valmistuu silloin.

Vierailija
27.12.2006 |

Kuulostaa näin hoitajana virtsiitille joka ehkä noussut munuaisaltaaseen..? tosin ei kuumetta ollenkaan. Kipua kyllä alavatsalla ja kävellessä myös selässä munuaisten kohdalla.

Ei vaan mene jakeluun minulle miksi ei aloitettu antibiottia sokkona, kun uricult kuitenkin otettuna. usein kuitenkin aiheuttaja coli pöpö, eikö? Yritin vielä saada soittamaan lääkäriin, mutta ei suostu. Odottaa nyt kotona huomista... tämäkin crp otettu eilen illalla ja vastaus soitettiin klo 15.30 tänään...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo Litalgin nyt auttaa (1-2tblx3), mutta itse tulehdus jyllää kuitenkin edelleen taustalla. Ei vaan usko minua...

ap

Vierailija
2/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystävä lekuri halusi uuden crp huomenna että näkee mihin suuntaan on kehittymässä. On outoa ettei ottanut jo tänään pika crp:tä kun tuo kuitenkin eilisen arvo. Johan se olisi nättänyt suuntaa.

Täytynee soittaa äidille ja kysellä vointia.

ap

Vierailija
4/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos virtsassa pelkkä prot +, on tuskin vti.

Vierailija
5/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos se on kyseessä, ei sitä noin vain aloiteta ab-kuuria lisää kuormitusta aiheuttamaan.

Vierailija
6/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin on virtsatieinfektio. Voi kyllä olla VTI:kin, en sitä sano. Mutta jotta olisi varma virtsatieinfektio, pitäisi leukkarit, nitriititkin olla plussalla. Muuten en osaa sanoa sen enempää.

- hoitaja-