Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko esimiehesi kiinnostunut siitä, mitä teet?

Vierailija
02.10.2023 |

Onko esimiehesi kiinnostunut siitä, mitä teet?

Minun ei. Teen etätöitä ja ilmoitan tärkeimmistä asioista esimiehelleni sähköpostitse. Yleensä en saa mitään vastausta. Enemmän saan vastakaikua kumppaneilta, jotka työskentelevät eri organisaatiossa. Jos työssäni tulee vaikeita asioita, niin keskustelen niistä heidän kanssaan mieluummin kuin esimieheni. Koen, että häntä ei kiinnosta.

On hyvä, että luottamus toimii, mutta välinpitämättömyys ei ole hyvä asia. Se voi myös helposti tarttua työyhteisöön.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se luottaa siihen, että hoidan hommani. Ei me juuri koskaan puhuta mun töistä, ainoastaan jos tulee joku ongelma. Muuten sitä ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuo esimies. Lautasella niin paljon asioita, ettei ehdi seurata niitä jotka sujuvat (kunnes toisin ilmoitetaan).

Ei se ole välinpitämättömyyttä, se on vain rajallista huomiointikykyä.

Vierailija
4/11 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegoiden kanssa puhutaan työjutut. Esimiehelle ilmoitan vapaa tarpeet ja muut työsuhteeseen liittyvät asiat. Kehke on kerran vuodessa. Olisi outoa raportoida työasioista hänelle. Eihän hän niistä mitään tiedä.

Vierailija
5/11 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollegoiden kanssa puhutaan työjutut. Esimiehelle ilmoitan vapaa tarpeet ja muut työsuhteeseen liittyvät asiat. Kehke on kerran vuodessa. Olisi outoa raportoida työasioista hänelle. Eihän hän niistä mitään tiedä.

Tämä vaihtelee. Joidenkin kollegoiden esimiehet ovat hyvin sisällä työasioissa ja heiltä saa näkemyksiä tärkeisiin asioihin tarvittaessa. Minun ei.

Vierailija
6/11 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän esimiehiä kiinnosta kuin tilanteissa jos selvästi tuotanto sakkaa tai joku tulee ilmoittamaan heille tärkeästä X asiasta.

Muuten kiertävät vuoron alussa kierroksen että saavat yleiskatsauksen ja tekevät sitten omia hommiaan.

Hyvä niin, ei tarvita mitään kontrollifriikkiä niskaanhengittäjää. Luottamus toimii.

Vierailija
7/11 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tuo esimies. Lautasella niin paljon asioita, ettei ehdi seurata niitä jotka sujuvat (kunnes toisin ilmoitetaan).

Ei se ole välinpitämättömyyttä, se on vain rajallista huomiointikykyä.

Koen, että häntä ei kiinnosta, jos työntekijä näin kokee niin olet epäonnistunut esimiehenä.

Vierailija
8/11 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voisi olla yksi syy pakottaa kaikki takaisin lähitöihin

Vierailija
9/11 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa voisi olla yksi syy pakottaa kaikki takaisin lähitöihin

Jos kaivataan työtehon laskemista, niin mikä jottei. Etätyössä laskutusaste on käytännössä jatkuvasti päälle 90 %, toimistolla on niin paljon kaikkea turhaa, että sisäisiin kuluihin kirjautuu isompi osuus ja laskutusaste jää 70 % tietämille.

Se mikä sopii yhdelle, ei toimi toisella. Ja jos joku ei saa etätöissä hoidettua hommiaan, niin miksi siitä pitäisi koko työyhteisöä rankaista?

Vierailija
10/11 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eikä kiinnosta enkä todellakaan välitä. Määräaikainen työ ihan sama hoidanko sen hyvin vai huonosti. Ainakaan kukaan ei ole valittanut niin ihan tarpeeksi hyvin hoidettu.

Vierailija
11/11 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun esimieheni edes tiedä, mitä minä teen eikä ole kyllä missään vaiheessa ollut aiheesta erityisen kiinnostunutkaan. Ihmettelen edelleen, millä perusteella lafkassa rekrytoinnit laaditaan, kun johto ei käytännössä ymmärrä, mitä alaiset puuhailee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme