Miten työtön, jolla ei ole käytössä tietokonetta, voi osallistua teams haastatteluihin jotta saisi työpaikan?
Onko sitä mietitty silloin kun työhaastattelut päätettiin monessa paikkaa siirtää teamsiin, että entä jos töitä hakeekin henkilö jolla ei ole käytössä toimivaa tietokonetta, niin kuinka tämä pystyy vastaamaan teams puheluun ja osallistumaan työhaastatteluun?
Kommentit (358)
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella.
Mulla ei ole älyä (nettiä) kännykässä.
Puhelimen kautta olen hoitanut myös Teams-puhelut. Ei ole vaikeaa.
Jos et kykene tätä visaista pulmaa ratkaisemaan, niin tuskin olet työnantajalle millään tapaa hyödyksi. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä suostu videohaastatteluun oli tietokonetta tai ei.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
työmarkkinatuella ei ostella satasen läppäriä.
No minä ostin.
Minä ostin yli 500€ lääpärin ja maksan sitä 15€/kk osamaksulla takasin
Bongorummuilla tai savumerkeillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella.
Millä kirjoitat tätä viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Teams ei ole mikään pakko yhtään missään. Puhelimessa saa asiansa hoidettua myös.
Monesti tulee nykyään kunnallisen lääkärin aikakin videovastaanottona eikä ne kysele että sopiiko se vai ei.
Puhelimella, lainaamalla koneen joltain.
Vierailija kirjoitti:
Jos et kykene tätä visaista pulmaa ratkaisemaan, niin tuskin olet työnantajalle millään tapaa hyödyksi. Win-win.
Meillä on ulosottovirasto, jolle on käyttöä, koska kaikki leikkaukset mitä hallitus tekee lähtee yritysten myynneistä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjasto voi luultavasti auttaa tai paikallinen TE-toimisto.
Ensimmäinen järkevä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä suostu videohaastatteluun oli tietokonetta tai ei.
Miksi?
No ihan siksi koska en osaa olla videolla luonnollisesti. Lisäksi näytän järkyttävän rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella.
Mulla on ainakin sen verran vanha puhelin, ettei siinä toimi Teams.
-työtön-
Työkkäri voi auttaa. Sovi työkkärin kautta, että voit käyttää heidän tietokonettaan haastatteluun. Taatusti auttavat tässä tilanteessa. Tai lainaa ystäväsi tablettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ulosottovirasto, jolle on käyttöä, koska kaikki leikkaukset mitä hallitus tekee lähtee yritysten myynneistä.
Mennäänko nauramaan kahvilan pitäjälle, että eikä kokoomuksen edustaja syönytkään 44 viineriä kerralla, kun muut syö pullat kotona jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella.
Millä kirjoitat tätä viestiä?
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai firmat menevät konkkaan kun jonkun sohvalla makoilijan sijaan rahan sinne tuo keskituloinen? Vai meinaatko että se raha katoaa johonkin ellei sitä jaeta vastikkeettomana tukena.
Miten kokoomuslaiset pystyvät ottamaan permanentteja ja kestovärejä 300 000 työttömän ja 400 000 osa-aikatyötä tekevän puolesta, joilta hallitus leikkasi?
Ap ei kerro sanallakaan olevansa työtön. Teettekö työnnekin arvauksiin ja olettamuksiin perustuen?
Sinä tässä höpötät,kyse oli tietokoneesta taikka kännykästä,paskat ap.stä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella.
Mulla on ainakin sen verran vanha puhelin, ettei siinä toimi Teams.
-työtön-
Työkkäri voi auttaa. Sovi työkkärin kautta, että voit käyttää heidän tietokonettaan haastatteluun. Taatusti auttavat tässä tilanteessa. Tai lainaa ystäväsi tablettia.
Ei joka kunnassa ole työkkäriä. Täälläkin lähin on 100km päässä.
Pahinta on ne, kun teet videon, jossa vastaat muutamaan kysymykseen noin minuutti per kysymys. Ketään ei ole siinä haastattelemassa vaan puhut vaan valmiiksi mietityn mainospuheen lyhyesti ja ytimekkäästi, etkä voi edes lukea sitä mistään, koska sen näkee heti, jos silla on suunniteltu puhe paperilla. Kuka hemmettikeksi tällaisen nöyryyttämisen moneen tavalliseenkin työhön.
On niin paljon helpompaa olla videohaastattelussa, jossa on joku sentään kommentoimassa ja kysymässä kysymyksiä kuin puhua vaan itsekseen kameralle.