Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhannet vuosittain työkyvyttömyyseläkkeelle kunta-alalta Keva: Yli 1 300 lähihoitajalla on riski joutua työkyvyttömyyseläkkeelle lähivuosina

Vierailija
02.10.2023 |

Kunta-alalla siirtyy vuosittain työkyvyttömyyseläkkeille 4 500-5 000 ihmistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kun terveys on mennyt, silloin siirrytään työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
2/7 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne myönnä tk-eläkkeitä muille kuin päihdeongelmaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksi niistä tuhansista, jotka pääsi viime vuonna tk-eläkkeelle kunta-alalta. Sitä ennen olin vuoden kuntoutustuella. Olisin mieluummin ollut työkykyinen.

Vierailija
4/7 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän paljon terveytensä menettäneitä Suomessa on joita ei päästetää tk eläkkeelle ilmeisesti julkiselta puolelta on helpompi päästä kun heidän ei tarvitse kouluttautua uuteen ammattiin.

Vierailija
5/7 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän paljon terveytensä menettäneitä Suomessa on joita ei päästetää tk eläkkeelle ilmeisesti julkiselta puolelta on helpompi päästä kun heidän ei tarvitse kouluttautua uuteen ammattiin.

Niin se on näitä perinteisiä julkisen puolen sääntöjä mm 5 vuoden irtisanomisaika ym 

Vierailija
6/7 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi niistä tuhansista, jotka pääsi viime vuonna tk-eläkkeelle kunta-alalta. Sitä ennen olin vuoden kuntoutustuella. Olisin mieluummin ollut työkykyinen.

Itselläni pyörii aamuTV taustalla ja siellä kerrottiin että alalla sairaslomat pidentää työuria, eli työ on rasittavaa ja siksi se terveys menee monilla. Turha varmaan toivoa että asialle tehdään mitään. Valitettavasti muita liittyy "seuraasi".

Vierailija
7/7 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä minkä ikäisenä pääsit eläkkeelle ja haettiinko heti suoraan eläkettä eikä kuntoutustukea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä