Miksi Vauva-palstalla ei juurikaan keskustella vauvoista?
Eikö voisi ajatella että täällä keskusteltaisiin vauvoista, palstan nimen mukaan? Sama jos kaupoissa myytäisiin jotain autolehteä, joka olisi täynnä sudokuja.
Kommentit (29)
Onhan täällä alue vauvakuume, synnytys ja taaperot. Sinne vaan keskustelemaan. Itse en ikinä käy, kun tuo aihe ei kiinnosta. Olen vaan täällä Aihe vapaa -osiossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä ole erikseen vauvaosio? Tämä on Aihe vapaa -osio.
Ap on ilmeisesti näitä ihmisiä, jotka eivät osaa kurkata nuolien alla olevia valikkoja, luulee että tämä AV on tämän palstan ainoa keskustelupaikka.
Tätä minäkin alkuun ihmettelin :D Mutta eihän me suomalaiset lisäännytä. Hiljaista täällä olisi sitten. Mutta onhan tämä palsta ollut jo vuosia pelkkä vitsi kun katsoo keskustelujen tasoa ja paöstajankkaajien aloituksia. En edes ymmärrä miten tää saa tällaisenaan olla pystyssä. Niin villiä meno täällä usein on. En tajua kuinka vaikeaa se olisi muka tehdä keskustelupalsta, jonne tunnistaudutaan vahvasti mutta jossa saisi silti keskustella anonyyminä halutessaan.
Koska palstan naiset ovat pääosin 55+, ei sen ikäisille tule enää vauvoja
Vierailija kirjoitti:
Koska palstan naiset ovat pääosin 55+, ei sen ikäisille tule enää vauvoja
Ei täällä ole kuin mt ongelmaisia ja ylilaudan jonneja
Aika aikaa kutakin. Vauvani ovat jo täysi-ikäisiä, palstailu jäi tavaksi.
Paljon mielenkiintoisempi ja elävämpi kun voidaan keskustella mistä vaan. Vauva-aiheet on äkkiä loppuun kaluttuja, eikä ketään kiinnosta minkä värinen kakka on tai montako tuntia Rääky-Iivari antoi yöllä muiden nukkua.
Miksi kukaan haluaisi keskustella vauvoista?
En halunnut keskustella vauvoista edes silloin, kun minulla oli vauva.
Se on vain lehden nimi.
Ei kaks plus-palstallakaan puhuta vain yhteenlaskusta.
Tämä on Vauva-lehden keskustelupalsta Aihe vapaa ja täällä on myös aihealue Vauvakuume, synnytys ja taaperot. Mene sinne.
Eipä täällä juuri vauvat tunnu ketään kiinnostavan. Sitä kuitenkin käytetään tekosyynä miesten poistoon palstalta koska tämä on vauvapalsta ja täällä kuulemma keskustellaan vauvoista.
Ei kiinnosta lukea kaikenmaailman kuukupööpöttimien omituisia näkemyksiä siitä miten vauvoja kuuluisi hoitaa, se kun ei ole näin normaalijärkiselle tuottanut mitään vaikeuksia tähän saakka
Miksei ylilaudalla keskustella laudoista?