Asian ytimessä: PYYHITKÖ istualtaan vai seisaaltaan?
Teemme tieteellistä tutkimusta tästä ihmiskunnan kannalta keskeisestä asiasta. Vastaa tutkimukseen, kiitos.
Kommentit (57)
Ulostehan liiskautuu persposkien väliin jos ennen pyyhkimistä nousee pytyltä.
Siitä vasta sotku tulee.
Lääkäri kehotti pyyhkiin seisten. Silloin voi tutkia tavaran laadun, ennen paprujen heittoa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vasta sotku tulee.
Ei liiskaannu, kun se pestään ensin pois bidee-suihkulla.
Vierailija kirjoitti:
En pyyhi, suihkuttanut letkulla ja odotan että kuivuu reikä ja ympäristö
Minä kyllä ensin pyyhkäisen paperilla enimmät ja vasta sitten suihkuttelen. Ja tottakai istuallaan tämä koko operaatio. Muutenhan olis vessa märkänä paskavettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että veronmaksajat rahoittavat näin tärkeää tutkimusta.
Mikä sun mielestä olisi tätä tärkeämpi tutkimus? Mihin sinä mieluummin käyttäisit rahojasi kuin näin tärkeän asian selvittämiseen? Eikö tästä asiasta sun mielestä riipu ihan koko ihmiskunnan tulevaisuus? Eikö tästä asiasta sun mielestä riipu kaiken eläväisen olemassaolo sekä hyvinvointi?
Onhan tämä asia sikäli tärkeä, että se koskettaa jokseenkin meitä kaikkia.
Jos tutkii vaikka jotain harvinaista geenipoikkeamaa, niin jo nimi kertoo, että se on harvinainen, eikä sillä näin ollen ole kovin monen kannalta väliä.
Ite pyyhin seisaaltaan, koska mulla oli lapsena usein virtsatietulehduksia ja terveydenhoitaja silloin sanoi että ne kakkabakteerit nousee jopa kakalla käydessä pöntöstä ylöspäin ilmaan. En siis istu pöntöllä yhtään enempää kuin on pakko. Kun alapää on pesty käsisuihkulla puhtaaksi, niin nousen samantien ylös pyyhkimään ennen kuin kakkabakteerit nousee taas pöntöstä limakalvoille. Ensimmäisen pyyhkäisyn vedän tosin jo nousumatkalla ettei veden jämiä valu yhtään pitkin jalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Monet jotenkin oudosti kuvittelee, että seisaaltaan pyyhkijät seisoo tumput suorina. En ymmärrä. No en ymmärrä monia ihmisiä muutenkaan, kun olen mensalainen.
Millaisessa asennossa siinä sitten seistään?
Tarttisin varmaan jonkun videon asiasta, jotta tajuaisin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten seisovilleen voisi edes pyyhkiä.
Kannattaa kokeilla
Pusikkopaskalla ei kannata kauheasti kyykkiä, tulee punkki perseeseen
t. Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Siitä vasta sotku tulee.
Eikä liiskaudu
Vierailija kirjoitti:
Mulla japanilainen pesevä ja kuivaava pönttö. Se on paras.
Ks. Netistä.
Tää oli valtaistuin mun makuuni. Nappia painamalla perä sai huuhtelun ja kuivauksen. Rengaskin oli lämmitetty. Kyllä kelpas. Japani oli mahtava maa muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Ite pyyhin seisaaltaan, koska mulla oli lapsena usein virtsatietulehduksia ja terveydenhoitaja silloin sanoi että ne kakkabakteerit nousee jopa kakalla käydessä pöntöstä ylöspäin ilmaan. En siis istu pöntöllä yhtään enempää kuin on pakko. Kun alapää on pesty käsisuihkulla puhtaaksi, niin nousen samantien ylös pyyhkimään ennen kuin kakkabakteerit nousee taas pöntöstä limakalvoille. Ensimmäisen pyyhkäisyn vedän tosin jo nousumatkalla ettei veden jämiä valu yhtään pitkin jalkoja.
Terveydenhoitaja ei ole ymmärtänyt että pyttyä vedettäessä ne pöpöt pääsevat ilmaan. Ei ne sieltä muuten hypi
Pöntön kansi aina kiinni vedettäessä ja muutenkin. Jos jätät se avoimeksi, vedettäessä pöpöt lentää minne sattuu. Jos vielä unohdat se auki ja avaat peilikaapin, voit arvata miten käy. Jostain syystä peilikaapista ei koskaan tipu mitään, kun pöntön kansi on kiinni. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhoitaja ei ole ymmärtänyt että pyttyä vedettäessä ne pöpöt pääsevat ilmaan. Ei ne sieltä muuten hypi
Kyllä ne kuulemma nousee. Ihan loogista kun nouseehan se hajukin.
Sulje kansi ennakoi vedät.
Tää ulostusasemtotutkimus on hyvä. Ja Pekka Haaviston uudet valkoiset tekohampaat.
Vierailija kirjoitti:
Pöntön kansi aina kiinni vedettäessä ja muutenkin. Jos jätät se avoimeksi, vedettäessä pöpöt lentää minne sattuu. Jos vielä unohdat se auki ja avaat peilikaapin, voit arvata miten käy. Jostain syystä peilikaapista ei koskaan tipu mitään, kun pöntön kansi on kiinni. Miksi?
Niin just, miksi? "...ja muutenkin"
Jotenkin lienee sitten ihan sama seisotko vai istutko, jos pöntön kansi on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kuulemma nousee. Ihan loogista kun nouseehan se hajukin.
Älä usko kaikkea kuulemaasi.
Miten se edes onnistuu seisoaltaan, kun persposket painuvat vastakkain?