Irtisanouduin hyvinvointialueen sairaanhoitaja tehtävästä ja menin keikkafriman kautta tekemään samaa työtä
Ennen sain 16€/h ja nyt 29,50€h.
Siinä syy. Lisäksi ei tarvitse hoitaa pakollisia tehtäviä tilauksia yms.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Alkaa jo näiden sairaanhoitajien rutina ottaa helvetisti päähän, ette te kaikki mitään laatutyötä tee, kunhan hääräätte siellä tekemässä vähän sitä sun tätä, minulla ei ainakaan mikään 100 % luotto suomalaisiin sairaanhoitajiin ole eikä tule olemaan.
Mikä hiton rutina? Minusta aloittaja on hyvinkin tyytyväinen tilanteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hyvinvointialue maksaa noin paskaa palkkaa? Meillä on minimi 2900e päiväduunista. Jos on ikälisiä ja tekee vuorotyötä, niin pääsee helposti 4000e/kk. Toki keikkafirmalla on isompi palkka, mutta osa siitä koostuu lomarahasta mitä ne maksaa joka palkan yhteydessä, ja itse olen mielummin vakkari ja palkalliset sairaslomat yms kun määräaikainen pomppupallo joka joka päivä menee eri paikkaan töihin.
No se on sinun valintasi se.
Hyvähyvä! Mäkin irtisanouduin koska en kestänyt enää pas koja päälliköitä ja pas koja asiakkaita (eri ala) mutta ei kaduta yhtään vaikka työttömänä nyt olenkin. Nostakaa vaan kytkintä jos hommat ei pelitä, oppivattehan päälliköt siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä ahneutta, ei voi muuta sanoa.
Voi jumalauta. Lakon aikana huudettiin kitapurje täristen ammatinvalintakysymystä ja menkää sellaisiin töihin mistä maksetaan paremmin. Nyt ei ole sekään hyvä. Mutta tietenkin teitä ruttunaamoja pitäisi hoitaa ja hyysätä vaikka vitosen tuntipalkalla ja olla vielä kiitollinen että saa tehdä niin.
Hoitajat saa tonnitolkulla palkkaa ja samaan aikaan yh-äidiltä viedään viimeisetkin asumistuet. Minä ainakaan en kykenisi nauttimaan pihviä, jos naapurissa joudutaan syömään puuroa koko päivä.
Onko YH ajatellut töihin menemistä?
Sinällään mielenkiintoista että sinusta esim ruispuuro on jotenkin huomoa ruokaa?
On se keliaakikolle huonoa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis muuttuiko mikään kun hoitajat lakkoilivat??
Ei todellakaan muuttunut, kunhan kaakattava kanalauma heilui torinkulmassa plakaatti kädessä. MINÄKIN OSAAN VALITTAA !
Ja näitä sitten pitäisi suupielet korvissa hoitaa ja hyysätä🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän lähtökohdan tuo pitää olla että ongelmat ratkaistaan. Hoitajat tuntuvat haluavan että "hyväksytään että työ on p*skaa, antakaa lisää rahaa".
Ei ketään ole kiinnostanut ratkaista niitä ongelmia, jotka ovat vain kärjistyneet viimeisten 15 vuoden aikana. Kauanko vielä pitäisi odottaa, miksi?
Jos rehellisiä ollaan, niin kiinnostusta ei ollut myöskään hoitajapuolella, saati hoitajia edustavalla liitolla.
Keskustelu meni pitkälti näin:
"Työ on p*skaa, me haluamme lisää palkkaa!"
"Nyt pitäisi ratkaista niitä ongelmia sitten"
"Eipäs yritetä harhauttaa, nyt puhutaan rahasta!"
Kuten sanoin, suurin peruste palkankorotusvaatimuksille oli se, että työ oli p*skaa.
Katsos kun ne kaikki lypsäjät eivät olleetkaan kuntayhtymiä. Vai luuletko että päättäjät kusevat omille kintuilleen?