Olen Mensan jäsen eli osa maailman älyllistä elittiiä
Kommentit (17)
Mensan testit mittaavat lähinnä sitä, kuinka hyvä on tekemään Mensan testejä.
Minullapa on iso k u l l i!
Miksi se ärsyttää sinua? Oletko kade, hmm?
Vierailija kirjoitti:
Mensan testit mittaavat lähinnä sitä, kuinka hyvä on tekemään Mensan testejä.
Täähän se ois. Älykkyyttä on montaa sorttia ja myös vaatimattomuus on älykästä.
Mensan testit on fuulaa! Jos olisit fiksu ja älykäs, et tekisi tällaista aloitusta.
Nimimerkillä oikeissa testeissä ollut..taiteilija...
Gigaklubin jäsenyys edellyttää vähintään 190 pisteen älykkyysosamäärää.
Kaverini on Mensan jäsen. Olin kerran hänen bileissään, joissa oli useita Mensalaisia. Osa oli epäilemättä matemaattisesti lahjakkaita, mutta täysin ihmissuhdetaidottomia.
Minua lähinnä ärsyttää, että sinä kuvitteellisena mensalaisena jaksat jokaikinen päivä tämän saman avauksen tänne tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ettei nyt vain olisi äiti ilmoittanut "Mensaan". Onko oikein pikkuinen jäsenkorttikin?
Totta kai meillä on jäsenkortti, pölvästi!
Miksi teet näitä aloituksia päivästä toiseen? Onko tämä älykkään ihmisen käytöstä?
Älyllinen ei jankuta av:lla samaa asiaa jatkuvasti.
Minulla alkaa mensat loppua, vaihdevuodet.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on Mensan jäsen. Olin kerran hänen bileissään, joissa oli useita Mensalaisia. Osa oli epäilemättä matemaattisesti lahjakkaita, mutta täysin ihmissuhdetaidottomia.
Älykkyydellä ei tee oikeastaan mitään, jos sillä ei saa naisia. Paljon parempi on olla komea ja aivoton.
Oi, mitä ihmettä minä ja ap oikein teemme täällä mammapalstalla??
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on iso k u l l i!
Miksi se ärsyttää sinua? Oletko kade, hmm?
Joo, olen. Itsellä pieni nysä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyydellä ei tee oikeastaan mitään, jos sillä ei saa naisia. Paljon parempi on olla komea ja aivoton.
Ei älyllä naista saa, vaan ulkonäöllä, rahalla ja charmikkuudella.
Millaiset vulvan dimension älyllisesti lahjakkaalla ap:lla on tai vastavuoroisesti; millaiseen vulvaan olet halukkain penetroitumaan?
Ettei nyt vain olisi äiti ilmoittanut "Mensaan". Onko oikein pikkuinen jäsenkorttikin?