Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on tuulivoimaloiden aiheuttamat lintu ja hyönteiskuolemat on tabu? Yli 100km/h pyörivät suuret leikkurilavat hehtaarien alueella maailmaa pelastamassa

Vierailija
01.10.2023 |

Tosiasia kuitenkin on, että jättilavat silpovat paljon lintuja poikki ja matalimmat voimalat myös keräävät hyönteisiä enemmän kuin autojen tuulilasit.

Miksei asiasta saa olla huolissaan nyt, vaan pitää odottaa kuten asbestin tai muoviroskan kanssa että tyhmäksi tajuaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko jokun tilaston tai kuvan missä kuolleita lintuja makaa tuulivoimaloiden alla. Olen kyllä kuullut, että ikkunat tapoavat todella paljon lintuja, mutta tästä en ole kuullut faktaa.

Vierailija
2/3 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko jokun tilaston tai kuvan missä kuolleita lintuja makaa tuulivoimaloiden alla. Olen kyllä kuullut, että ikkunat tapoavat todella paljon lintuja, mutta tästä en ole kuullut faktaa.

Otin vaan ekan Google osuman Suomesta.

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jannesalonen11/viimeisin-tuulivoimalan…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ihan itsekin googlettaa. Tietoa löytyy eri lähteistä. Plussaa jos ymmärrät englantia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi