Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, jotka on usemmille hankalia, rasittavia tai ärsyttäviä, mutta ei sinulle?

Vierailija
01.10.2023 |

Pihatyöt: lumityöt, nurmikonleikkuu. Noh, ne nyt vaan pitää tehdä.
Sukkahousut: vaatekappale siinä missä muutkin
Pitkät automatkat: mikä istumisessa voisi olla rasittavaa. Voi kuunnella musiikkia tai vaan olla omissa ajatuksissa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten huudot/itkut/kirkumiset kaupoissa tms julkisissa tiloissa. Eivät ole minun lapsiani, eivät ole minun vastuullani, ei haittaa. (poislukien tilanne, jossa kuuluu rämähdys/kolahdus ja sen jälkeen itkua, eli johonkuhun on sattunut, se huolestuttaa tietenkin)

Vierailija
22/25 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonottaminen, odottaminen.

Aikaa omille ajatuksille ( ei kännykkää tai muuta viihdykettä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät työmatkat autolla. Tykkään ajaa ja kerrankin saan olla pari-kolme tuntia päivässä rauhassa.

Pyykin pesu. Mukavaa puuhaa.

Tietokoneongelmien ratkaisu. Mielenkiintoista ja yleensä lopulta keksin mikä on vika.

Vierailija
24/25 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu. Koko ajan opettelen vapaaehtousesti jotain uutta, nykyään ihan omalla kustannuksella. Olen kyllä käyttänyt omaisuuden ihan kaupallisiin kursseihin ja kirjoihin. Mulla on kaikenmaailman kortit vaikka suurinta osaa en koskaan tarvitse ja todistuksia kymmeniä.

Vessan pesu on lempikotityöni.

Tykkään junamatkoista ja varsinkin pitkät aamulla aikaisin lähtevät on mukavia. Se on minun kirjanlukuhetkeni.

Vierailija
25/25 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaiden pyykkien laittaminen kaappiin. Miten se joille edes voi olla vaikeeta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä