Teattereissa ulosmarsseja 5.10 klo 13.00
Suomen teatteri- ja mediatyöntekijöiden liitto (Teme) osallistuu torstaina puolesta tunnista tuntiin kestäviin ulosmarsseihin. Myös näyttelijäliitto osallistuu niihin. Näin tiedotti media.
Miten tämä mielenilmaisu vaikuttaa arkeenne?
Kommentit (25)
Voi kyynel. Pitäisikö sitä alkaa omalla työpaikalla puuhaamaan tukilakkoa 🤔
Ei saisi nauraa, mutta mä en voi itselleni mitään 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi nauraa, mutta mä en voi itselleni mitään 😂😂😂
En ymmärrä.
Taputan kaikille mesimäyränvastaisille mielenilmauksille ja toimenpiteille.
Voisivat marssia ulos kokonaan. Aivan turhaa väkeä muutenkin.
Onpas sitten ehkä maailman turhin ulosmarssi.. ei vaikuta yhtään mihinkään :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymyksestä ei vaikuta. Voivat marssia ulkona vaikka koko loppuvuoden.
Voivat marssia vaikka koko loppuelämänsä, mutta minua se marssiteatteri ei kiinnosta pötkääkään. En ole koskaan käynyt teatterissa enkä ole koskaan ollut teatteri-ihmisiä joita sellaisen töllöttäminen kiinostaisi.
Aika huvittavaa tuo aika klo 13 , montako näytöstä perutaan. Ei yhtään.
"Mutta ollaan kuitenkin vihaisia, niin ootte ,mutta mitä sitten."
Teatterit on valtion omalsuutta, jonka hyvin voisi yksktyistää ja myydä. Vaikka Indokiinaan jos muualta ei löydy ostajaa.
Mitä nämä yliopistojen aulojen valtaukset vaikuttavat, ei mitään, paitsi näille opiskelijoille itselleen, ketkä siellä istuvat? Menisivät eduskuntatalon rappusille mieltään osoittamaan!
Yhteiskunnan pitäisi jakaa rahaa tärkeisiin kohteisiin kuten syömiseen, asumiseen, lääkkeisiin, sairaalahoitoihin yms. Turhat luksukset pois kuten teatterit, taiteet, urheilu yms.
Olisin juuri tuolloin mennyt elämäni ensimmäistä kertaa teatteriin, mutta eipä näemmä tarvitse.
Kourallinen yhteiskunnan varoilla teatterissa käyviä kulttuuripiirejä on kovin närkästyneitä tästä lakosta. Muut tuskin huomaa koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin juuri tuolloin mennyt elämäni ensimmäistä kertaa teatteriin, mutta eipä näemmä tarvitse.
Kylläpä sattuikin ajoitus.
Yksityistetään teatterit, yhteiskunta säästää 100 milj.
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Kiitos kysymyksestä ei vaikuta. Voivat marssia ulkona vaikka koko loppuvuoden.