Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valehteli, onkin rikas, mitä tehdä?

Petetty
01.10.2023 |

Tapasin kesällä ihanan miehen ja olemme nyt seurustelleet muutaman kuukauden. Hän on tavallinen, niukasti, mutta silti omillaan toimeen tuleva ja mukava, hyväkäytöksinen, ihana tyyppi. Luulin, että olimme toisillemme rehellisiä ja meillä synkkasi hyvin. Taustamme ja arvomme olivat hyvin samanlaisia. Koin, että olen löytänyt sen elämäni miehen. Olen ollut hyvin onnellinen.
Ja sinisilmäinen.
Minulle on nimittäin valehdeltu päin naamaa.
Osottautui, että mies on erittäin rikkaasta suvusta ja itsekin miljonääri. En tajua!
Hän siis on valehdellut ja esittänyt "köyhää" minulle koko tämän ajan!!! Halusi kuulemma varmistua, että en ole rahojen perässä. En tiedä mitä ajatella. Lähdin suutuksissani kotiin ja sanoin, että haluan käsitellä tätä rauhassa. En koe saaneeni mitään lottovoittoa, vaan tunnen itseni petetyksi. Olen raivoissani, näinkö vähän hän luotti minuun? En tiedä mitä tehdä, vielä eilen suunnittelumme yhteen muuttoa ja yhteistä elämää, jopa avioliittoa ja lapsia. Nyt on kaikelta pohja pois!! Rehellisyys!

En tiedä miksi tänne avauduin. Tuskin kenellekään on käynyt vastaavaa. Ehkä halusin kirjoittamalla purkaa tunteitani. Ehkä haluan jotain ulkopuolista näkemystä. Älkää nyt kuitenkaan tulko kilpaa huutamaan, että olen saanut lottovoiton ja pitäisi olla onnellinen. Ei todellakaan siltä tunnu!
Missä moraali? Minun arvostus?
Voinko enää ikinä luottaa häneen?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista itte.

Vierailija
22/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat, kun sanot, että "taustamme ja arvomme ovat hyvin samanlaisia"? Miten miehen taustat ja arvot ilmenivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle runsaasti hyvää ja monipuolista seksiä niin saat sinäkin nauttia niistä rahoista.

Ei ap saa kuin kotipiian roolin vastineena 0 e avioehdosta.

Vierailija
24/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

keksittyä roskaa

Ihan sama. Palstalla on tärkeintä päästä haukkumaan miehiä.

Eihän se haittaa, ku ei täällä enää ole miehiä. Ne on ilmoittaneet kovaan ääneen, ja lukemattomat kerrat, että MGTOW, eivätkä aio takaisin tulla. Muutama inceli jäi kyydistä, mutta niitä ei lasketa.

Vierailija
25/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mää oisin rikas niin todellakin varmistaisin että kukaan ei olisi mun kaa rahojeni takia.

Vierailija
26/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mää oisin rikas niin todellakin varmistaisin että kukaan ei olisi mun kaa rahojeni takia.

Totta kai. Mutta ei se vaadi valehtelua.

Vierailija
27/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vastaava kokemus. Mies kertoi olevansa koulutukseltaan humanisti ja tekevänsä töitä mitä FM nyt tekeekään. Ajattelin, että hän on opettaja tmv ja hyväksyin asian.

Myöhemmin kävi ilmi, että hän olikin asianajaja. Olihan se ihan jännä yllätys.

Nykyään häntä tuntuu häiritsevän, että valitsi näin vähän rahan ja statuksen perään olevan naisen, kun en vieläkään rehvastele hänen koulutukseltaan...

Vierailija
28/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat, kun sanot, että "taustamme ja arvomme ovat hyvin samanlaisia"? Miten miehen taustat ja arvot ilmenivät?

Eli itsekin olet rikkaasta suvusta. Onhan se ongelma, jos rahaa on niin paljon, ettei tiedä mitä sillä tekee.

Jätä se sika.

Vierailija
29/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit tiennyt hänen olevan miljonääri, miten mies tietäisi oletko rahan vai miehen perään?

Jos mies olisikin vararikossa oleva työtön, ja kertoisi sinulle olevan miljonääri, olisitko silloin tyytyväinen?

Vierailija
30/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Rikkaus voi olla taakka. Mieluummin sopivasti kuin liikaa tai liian vähän. Teillä oli juuri se sopivasti näköpiirissäsi. Nyt moni asia muuttui.

Vierailija
31/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui.

Vierailija
32/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, miten suhtautumisesi mieheen olisi muuttunut, jos hän olisi heti kertonut olevansa varakas. Kun itse tapasin puolisoni, oltiin molemmat pa olevia opiskelijoita. Hän opiskeli alaa, jossa ei ura- tai palkkakehitys näyttäneet kovin kummoisilta, itsestäni oli tulossa samanlainen duunari. No mä olin kahdessa eri työssä, siinä johon olin opiskellut ja lisäksi joka 3. vkl tein osa-aikatöitä pe-la ja la-su yöt. Kaikki oli hyvin, vaikka taloudesta oli tiukkaa. Pari vuotta häidenme jälkeen toinen meistä sai yllättäen huomattavan perinnön. Eipä ollut mitään hätää tulevaisuuden suhteen, joka oli täydellinen vastakohta siihen, mihin olimme tottuneet.

Ajattele ap, että muuttaako tuo tieto jotenkin sun suhdetta mieheen ja onko muutos positiivinen vai negatiivinen. Jos epäilet kokoajan, että mitäköhän muusta mies on valehdellut, kannattaa ottaa ero heti.

Vierailija
33/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin ei voi luottaa. Nainen haluaa tuhlata miehen rahoja sitten parisuhteessa. Minäkin olen varakas mutta esitän köyhää.

Vierailija
34/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle runsaasti hyvää ja monipuolista seksiä niin saat sinäkin nauttia niistä rahoista.

Ei ap saa kuin kotipiian roolin vastineena 0 e avioehdosta.

Validi huoli. Halutaan se vaatimaton demari tekemään kotihommat ja ollaan itse se oikeistolainen menestyjä. Hirveän kustannustehokasta ja kylmää, siis miehen puolelta.

Nämä suhteet ei muuten montaa vuotta kestä, ellei nainen kehity pintaliitovaimoksi (nimenomaan vaimoksi, ja ilman avioehtoa) tai mies opi rakastamaan.

Vierailija
35/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lesota voi vaatimattomallakin tavalla. "Halusin vain varmistua että haluat minut etkä sukuni jättiomaisuutta"

Vierailija
36/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Miksi loukkaannut noin hurjasti?

Jos vaikka se olisi ollut asiaa että on jokin sairaus. Olisi vaikka sen salannut. Ja kertonut sitten myöhemmin, niin olisitko lähtenyt lätkimään ovet paukkuen, että miksei sinuun luoteta?

Tai jos hän olisi jättänyt kertomatta pahan sukuhistorian tapahtuman tai perinnöllisen sairauden?

Niin. Toki ne yleensä kerrotaan siinä alussa. Tuo taloudellinen varallisuus, on kyllä sellainen herkkä asia, että se voi myös vaihdella. Valehtelik sinulle ihan suoraan, että on köyhä? Vai eikö hän kertonut sinulle että on varakas?

Mulla oli kerran yksi kaveri, joka ei kertonut että oli saanut lottovoiton. Siitä tiesi vaan hänen omat paikkakuntalaiset ihmiset, mutta ei hän kertonut siitä meille muille täällä toisella opiskelupaikkakunnalla oleville. Oli se minusta kummallista. Tuli sellainen olo, ettei luoteta. Vahingossa kuulin asian junassa, kun kohtasi tuttavansa, joka alkoi kysellä siitä asiasta. Nukuin siinä vieressä - en koskaan puhunut siitä hänelle.

Mutta ihmisillä on syynsä.

Vierailija
37/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli trolli tai ei. Tottahan se on että koko suhde tutustumisesta lähtien lähtee ihan omille poluilleen jos mies on rikas ja nainen tietää sen. Raha on vaan sellaista.

Ei siinä voi olla oikein varma mistään miehenä.

Ikävä tilanne vaikka tuntuukin äkkiseltään varmaan hauskalta.

Vierailija
38/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli ja on varakas ja rikkaasta perheestä. Hän kuitenkin elää vaatimatonta elämää paitsi osti kyllä miljoonan euron asunnon. Ei me mistään raha-asioista koskaan puhuttu vaikka useita vuosia oltiin yhdessä. 

Vierailija
39/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo loukkaavaa ja nöyryyttävää, mies olisi kuitenkin sisäisesti naureskellut kaikille mun jutuille. Ei kiinnosta joku miljonääri mun kämpässä arvioimassa surkeissa puitteissa elän.

Vierailija
40/75 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että löydät sieltä Porvoosta rehellisen ja yhtä köyhän miehen kuin olet itsekin ja elätte onnellisina elämänne loppuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme