Mies valehteli, onkin rikas, mitä tehdä?
Tapasin kesällä ihanan miehen ja olemme nyt seurustelleet muutaman kuukauden. Hän on tavallinen, niukasti, mutta silti omillaan toimeen tuleva ja mukava, hyväkäytöksinen, ihana tyyppi. Luulin, että olimme toisillemme rehellisiä ja meillä synkkasi hyvin. Taustamme ja arvomme olivat hyvin samanlaisia. Koin, että olen löytänyt sen elämäni miehen. Olen ollut hyvin onnellinen.
Ja sinisilmäinen.
Minulle on nimittäin valehdeltu päin naamaa.
Osottautui, että mies on erittäin rikkaasta suvusta ja itsekin miljonääri. En tajua!
Hän siis on valehdellut ja esittänyt "köyhää" minulle koko tämän ajan!!! Halusi kuulemma varmistua, että en ole rahojen perässä. En tiedä mitä ajatella. Lähdin suutuksissani kotiin ja sanoin, että haluan käsitellä tätä rauhassa. En koe saaneeni mitään lottovoittoa, vaan tunnen itseni petetyksi. Olen raivoissani, näinkö vähän hän luotti minuun? En tiedä mitä tehdä, vielä eilen suunnittelumme yhteen muuttoa ja yhteistä elämää, jopa avioliittoa ja lapsia. Nyt on kaikelta pohja pois!! Rehellisyys!
En tiedä miksi tänne avauduin. Tuskin kenellekään on käynyt vastaavaa. Ehkä halusin kirjoittamalla purkaa tunteitani. Ehkä haluan jotain ulkopuolista näkemystä. Älkää nyt kuitenkaan tulko kilpaa huutamaan, että olen saanut lottovoiton ja pitäisi olla onnellinen. Ei todellakaan siltä tunnu!
Missä moraali? Minun arvostus?
Voinko enää ikinä luottaa häneen?
Kommentit (75)
Mahdatko Ap tietää miten rikkaat oikeasti elävät Suomessa ja miksi he juuri niiden elämäntapojensa vuoksi ovat rikkaita? Ökyelämää elävät? Oikeasti? Suomessako?
Vierailija kirjoitti:
Tosi tarina Turusta; nainen otti eron miehestään joskus alkukeväästä. Ei siinä mitään, syyt olivat olemassa ja asia virallistettiin.
Tuli syksy, ja iltalehdissä julkaistiin lista jostain Nokian osakkeilla rikastuneista ai jotain sellaista.
Suureksi hämmästykseksi olikin ex-miehen nimi listan kärjessä!? Kunnan ykkönen! Kuuleman mukaan tätä , joka eron halusi ja laittoi sen käyntiin oli kyllä ittuuntunut. Kun ei liiton aikana asia tullut mitenkään esille eikä edes puuheeksi.
Voi vaan miettiä, miten omahyväiseksi tällainen äkkirikastunut mies äityi, jos vaimo mieluummin erosi kuin jäi odottamaan selitystä.
On kerran tapahtunut näin. Törmäsin Lontoon kadulla tyyppiin, jolla oli huppari tiukasti silmien yli. Olin eksyksissä ja kysyin tietä tuolta tyypiltä. Lähti sitten saattamaan minut kotiin. Juteltiin paljon ja sovimme uuden tapaamisen. Oli amerikkailainen ja opiskeli kirjallisuutta kesän Lontoossa. Pyysi minua serkkunsa luo kylään. Tuli hakemaan minua jollakin vuokratulla autonkotterolla.
En ajatellut sen enempää. Auto oli varmaan sen takia, koska paremmat autot pöllitään.
Tosi hieno talo oli serkullansa, oikein arvoalueella. Olivat persialaista sukujuurta. Esi-isänsä oli ollut Persian kuningas aikoinaan. Googletin, niin siellä on ollut paljon kuninkaita, isoja valtataisteiluita. Tapailimme muutamia kertoja. Sitten hän lähti takaisin Amerikkaan. Hänen kauttaan tapasin myös miehen, joka oli oikeasta miljardöörisuvusta. Tämä miljardööri oli tämän persialaisen kaveri. Oli kysellyt yhteystietojani vielä 3 kk myöhemmin. Mutta en sitten enää ollut kiinnostunut. Kirjoittelin noin vuoden tämän persialaisen miehen kanssa. Hänen perheensä vaati, että hän menee persilaisen / intialaisen naisen kanssa naimisiin. Sitten yhteytemme katkesi. Myöhemmin olen googlettanut hänet ja on pankkiirina New Yorkissa. Ilmeisesti naimisissa intialaistaustaisen naisen kanssa. Hän kuitenkin sopeutui sukunsa vaatimuksiin.
Olen tavannut muitakin tällaisia rikkaita ihmisiä ihan sattumalta. Kerran tapasin italialaisen kreivin Tiger-yökerhossa. Hänellä oli sukulinna ja sitten kaupunkiasunto Milanossa.
Lontoossa tapasin myös tummaihoisen miehen, joka tuli kadulla juttelemaan. Ihan pöllöä, kommentoi ensin reisiäni, että hyvännäköiset. Pysähdyimme juttelemaan ja sovimme treffit. Mies oli ihan ok näköinen. Opiskeli yliopistossa ja teki musiikkia. Minua ärsytti reisikommentit, joten suhtauduin ensin tympeästi. Menimme katsomaan Apinoiden Planeettaa leffateatteriin, joka on todellakin rotujen tasa-arvoa käsittelevä elokuva. En voinut olla nauramatta koko aikana.
Sovimme uudet treffit, menimme Wu Tang Klanin keikalle johonkin teollisuushalliin. Sain tuta, mitä on olla valkoinen nainen tummien keskellä. Lähdimme pois kesken keikan.
Tuolla miehellä oli omakotitalo Lontoon ulkopuolella. Oli jonkun syrjäytetyn Afrikkalaisen valtion kuninkaan poika. Niillä tosin voi olla 200 sisarrusta, joten se ei takaa rikkauksia.
Elaripulla uuniin sasassiin. Et tietenkään kerro aikeistasi miehelle.
Ap:
En voi olla ajattelematta, että olisit hyvä kumppani tälle miehelle.
Ilmeisesti. Miehen olisi pitänyt aloittaa tutustuminen
Hei! Olen miljonääri, pikkurahasta ei todellakaan ole pulaa ja vielä valtava perintö tulossa.
Sitten ap olisi ollut tyytyväinen.
Ne on nuo Porvoon rikkaat miehet tuollaisia että mokaavat ja peittelevät sitä rikkauttaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kirjoitella vastauksia. Ilmiannoin jo läpinäkyvän sunnuntaiprovon.
Suorastaan oksettaa nämä - ilmiannettu - ilmiannoin jo- tyypit. Mikä vttu noita vàjâkkeja vaivaa?
Oli provo tai ei mutta joillakin ihmisillä jotka ovat itse keskituloisia, asuvat in keskiluokkisesti, ajavet keskiluokkaisten 10v vanhalla autolla voi hyvinkin ola varakas suku / vanehemmat mutta perinnöt tulossa ehkä vasta 20v kuluttua. Jollakin voi olla miljoonaomaisuus mutta kiinni esim firmassa ja/tai jossain sijoituksissa.
Ei varakkuus välttämättä näy arkipäivän elämässä kaikilla ja tyhmähän kuka tahansa olisi jos alkaisi heti suhteen alussa leveillä rahoillaan.
Sitäpaitsi ne rahat ei ole sinun eikä sinun käytössäsi, miksi niistä pitäisi sinulle kertoa heti?
Valehteliko mies levansa vähävarainen tai edes keskituloinen tai sanoiko hän ettei hänellä ole mitään omaisuutta ja tulee köyhästä suvusta. Jos niin teki, niin se on valehtelua. Jos ei siis valehdellut suoraan, niin olet itse kehittänyt ongelman itsellesi joten älä syytä miestä. Jos mies ei kelpaa sulle enää niin vapauta hänet ja etsi köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kirjoitella vastauksia. Ilmiannoin jo läpinäkyvän sunnuntaiprovon.
Tää oli täsmälleen samana aloituksena jokunen aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Menisi maku tuollaiseen peluriin. Ties mitä pelejä pelaisi suhteen aikana ja harrastaisi mielen sekoittamista. Poistoon.
Omituinen ongelma
Aloittaja taisi tuossa jo itse hyvin perustella sen, miksi mies ei ole kertonut. On ikävää, kun tulee lokeroiduksi; niinhän ap totesi, että olisi varallisuudesta tiedettyään jättänyt tutustumatta, koska ovat niin erilaisia. Ymmärrän myös hyvin, kun joku mainitsi, että asianajaja ei kertonut ammatistaan. Olen myös itse ja ihmisillä on aika vahvat ennakkokäsitykset ko. ammatin ihmisistä, vaikka tottakai tämän ammatin sisällä on ihan erilaisia ihmisiä niinkuin kaikissa muissakin ammateissa.
Golddiggeri oot