Jäikö sinulta jotakin isoa väliin koronan vuoksi ja harmittaako?
Minulta jäi väliin hääjuhla, jonka piti olla 2020. Mentiin sitten vain maistraatissa virallisesti naimisiin ilman juhlia. Juhlat jäivät sitten loppujen lopuksi kokonaan väliin, kun tuntui jotenkin hölmöltä jälkikäteen juhlia pari vuotta aiemmin tapahtunutta asiaa.
Kyllä se välillä harmittaa, vaikka oli ihan mukava päivä näinkin.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ei jäänyt mitään väliin, päinvastoin nautin suuresti, kun oli rauhallista ja mukavaa kaikkialla.
N48
Kiva, että sullakin oli elämässä pari vuotta, kun pystyit käymään erinäisissä paikoissa ja kiva juttu nyt muille ihmisille, että pysyttelet taas poissa.
Vierailija kirjoitti:
Jäi. Kolme vuotta elämästä meni ihan pieleen ja hukkaan ja jäi syvä suru ja pettymys tähän yhteiskuntaan ja suomalaisiin.
Mulla oli niin paljon toiveikkaita ja iloisia suunnitelmia vuodelle 2020 ja siitä eteenpäin eikä ne sitten koronan ja niiden sulkujen yms takia toteutuneetkaan.
En millään tunnu pääsevän siitä yli vaan olen yhä ihan hirveän vihainen ja katkera. En pysty enää aloittamaan uudelleen tai jatkamaan siitä mihin jäin.
6 miljoonaa ihmistä menetti siinä taudissa henkensä, ehkä jotain hyvää oli suomalaisenkin yhteiskunnan toimenpiteissä.
Ja lukuisat ihmiset kärsivät jälkikoronan oireista ikuisena uupumisena ja taudin sairastaneilla on suuria henkisiä ongelmia, koska se vaikutti aivoihin.
Ja sen huomaa näinä päivinä varsinkin nuorista ympäri maailmaa.
Sinun unelmiesi särkymiset ovat hyttysen leikkiä siihen verattuna mitä monelle tapahtui ja tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Sinun unelmiesi särkymiset ovat hyttysen leikkiä siihen verattuna mitä monelle tapahtui ja tapahtuu.
Jokaisella saa olla omat murheet.
Olin varannut matkan Armeniaan, ja matka peruuntui koronan takia.
Mielenkiintoinen työharjoittelu meni ohi ja hieman myöhemmin samainen työpaikka meni konkurssiin. Opiskeluaika jäi kokemuksena jotenkin vajaaksi.