Mikä on kovin kiputila jonka olet tuntenut?
Itselläni oli kerran nestehukasta johtuva hirveä päänsärky. Vasta päivystyksessä annettu tramadoli ja nesteytys auttoi.
Kommentit (215)
Moposta loppui bensa ja jouduin työntämään melkein kilometrin.
Synnytys vaikka sain jotain kivun poistoon.
Sellasta kympin luokkaa oli kyllä sappikivikipu ja adenomyoosikipu.
Murtunut ja vääntynyt rannekaan ei ollut niin paha kipu, se oli ehkä 4-5, kun pysyin vielä vuorokauden kotona tapaturman jälkeen.
Käynnistetty synnytys ja tulehtunut sappirakko.
Myyräkuumeen aiheuttama munuaisten särky.
Minulta poistettiin sappirakko syksyllä 2020. Sängystä ylösnouseminen ensimmäisen viikon ajan oli pahinta, mitä minulla on ollut. Tuntui että taju menee ja vatsanseutu repeää, kun yritti saada itsensä ylös sängystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Piriformis -lihaksen tulehdus
2. Mononukleoosi, eli pusutauti
3. Juurihoito ilman puudutusta kahteen molaariin, eli poskihampaisiin
Juurihoitoa ei tehdä koskaan ilman puudutusta ,eka avausta siis.
Jos ei jolllakulla puudu täysin,niin sitten on pistäjässä vikaa, ei se ole vaikeaa puuduttaa.
T.HL
Minulla hampaan juuri oli niin tulehtunut että puudutus ei tehonnut. Ensin hoidettiin antibiootilla ja sitten juurihoito. Hammaslääkäri sanoi että juurten rassaaminen ilman puutumista on sellainen jota ihminen ei voi toiselle tehdä. Siinä olikin oikea HL
Jep, moni lekuri kesittyy siihen että just ko. hammas ei puudu, sillon puudutetaankin ne ympärillä olevat ,ja kas kummaa,se keskellä olevakin puutuu.
(toki pitää pistää oikeaan paikkaan ne puudutteet),
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei jolllakulla puudu täysin,niin sitten on pistäjässä vikaa, ei se ole vaikeaa puuduttaa.
T.HL
Kyllä minulle on tehty kahteen hampaaseen juurihoito ilman puudutusta. Hampaat olivat kuolleet, ei tuntunut yhtään miltään. Ainoa haaste siinä operaatiossa oli jaksaa pitää suuta auki tunti.
Avausta siis ei tehdä ilman puudutusta, seuraavat rassaukset voi tehdä sitte,silloin hampaassa ei ole edes hermoa enään.
Muijalla oli hammasraudat...
Uros
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.HL
Kyllä minulle on tehty kahteen hampaaseen juurihoito ilman puudutusta. Hampaat olivat kuolleet, ei tuntunut yhtään miltään. Ainoa haaste siinä operaatiossa oli jaksaa pitää suuta auki tunti.
Avausta siis ei tehdä ilman puudutusta, seuraavat rassaukset voi tehdä sitte,silloin hampaassa ei ole edes hermoa enään.
Miksi sulle ei laitettu purutukea, joka pitää suun auki?
Suun avaukseen voi laittaa semmosen jutskan, mutta hampaan avauksessa laitetaan eka kunnon puudutus,aina.
Plantaarifaskiittiin kannattaa kokeilla kinesioteippausta. Itse sain siitä apua.