Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monet tuntemani nuoret miehet (n. alle 35v) viettävät mielummin aikaa kavereiden kanssa hauskaa pitäen, naiset ei edes kiinnosta

Vierailija
30.09.2023 |

Kyllä ne elämäntyylit myös on sellaisia ettei monikaan nainen jaksaisi edes katsella. Toisaalta hyvä etteivät edes yritä naiskuviota. Tarkemmin kuin miettii niin mitä se naisystävä edes tuo näille miehille, enemmänkin rajoittaa. Olen itse 30v nainen ja ymmärrän noita miehiä jotenkin. Ne suhteet, mitä minullakin on takana niin ei mies koskaan aidosti vaikuttanut iloiselta tai "hauskaa viettävältä" minun kanssa reissuilla tai matkoilla. Harmi sinänsä. Toisaalta olen alkanut itsekin miettiä että mihin itsekään miestä tarvitsisin jos minulla olisi oikein hyvä nais kaveri/kavereita, joiden kanssa viettää aikaa tiiviisti ja tehdä meitä kiinnostavia juttuja. Halut minulla lopahtaa aina ensihuuman jälkeen, joten tähänkään en miestä "tarvitse" ja vauvakuumettakaan ei ole kuulunut, joten miksi yrittää edes pariutua.

Kommentit (775)

Vierailija
121/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakohtainen kokemus on se, että naiset jotka minusta on kiinnostuneet en ole kiinnostunut heistä. Joten päätin olla sinkkuna, mitä pidempään on mennyt sitä vähemmän naisten seuraa edes kaipaa. Näin se varmasti menee monilla, voi keskittyä muihin asioihin. 

Kaveri kun otti eron vaimostaan, niin kysyin miksi näin kävi. Hän sanoi ettei jaksa sitä aikatauluttamista ja tyhjistä asioista riitelyä, kun niihin ei ole edes mitään syytä. Koko aika saa ajatella toista ja toisen tarpeita, jos jotain haluaa tehdä tai mennä. Seksielämä alkoi olla sellaista, että seksi on palkinto. Lopulta ei edes kiinnostanut koko touhu.

Vaikka kaikki asiat oli tip top, niin mikään ei oikeastaan riitä. Kun vaimonsa tuli kotiin jostain kaverin luota, joka oli kertonut miehestään jotain, niin se riita alkoi kotona, vaikka heidän suhteessa ei olis sellasia ongelmia, niin siitä tehtiin väkisin ongelma.

Kaveri oli sanonut sille, että luetko liikaa naistenlehtiä, pyöritkö liikaa netissä missä kerrotaan minkälaista elämä on tai seuraatko jotain kalastajan vaimoa kenellä on ns kaikki ok ja ihanaa ja nyt tuot sen paskan tänne mun eteen, kun meillä on kaikki ja kaikkea ja meillä olis tämä omakin elämä.

Sitten otti eron ja muutti omaan kotiin eikä ikinä enää muta yhteen kenenkään kanssa eikä hän pitkään aikaa tapaillut ketään. Sanoi, että loppujen lopuksi naisella ei tee mitään muuta kuin käy tuuppaamassa. Hän löysi sellaisen naisen, joka ei halua miestä missään muussa muodossa kuin sänkyhommiin ja heippa painu kotiis. Hän kertoi, että menee ovesta sisään ja hoitaa hommat ja vetää housut jalkaan lähtee kotiin. Ton verran se nainen katselee miestä ja se käy kaverille hyvin.

Vierailija
122/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen pitää saada esim. Thaimaasta ihania kauniita(laihoja) naisia suomalaisille miehille niin johan alkaa pariutuminen taas kiinnostaa. Suomalaiset naisvalaat saavat olla ihan rauhassa.

Oletko nähnyt miltä keskimääräinen thainainen näyttää? 🤭 vai odotatko että tänne roudataan viimevuosien miss thailand finalistit rahtikoneella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vielä nyt paljon thainaisia, kyllä niitä löytää ihan metsästä ja paikallisesta Prismasta.

Vierailija
124/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalina viisikymppisenä naiset kyllä kiinnostavat minua joissain määrin, vaikka eivät seksimielessä.

Olen se tylsä tyyppi joka tykkää keskustella eikä ymmärrä panna.

Vierailija
125/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni viettäisin aikaa naisten kanssa, mutten oikein uskalla lähestyä heitä. En tosin vietä miestenkään kanssa hirveästi aikaa.

Tämä oli viestinä kiva, rehellinen ja ketään syyttelemätön panos tähän keskusteluun. Kiitos siitä. Toivottavasti tulee pian sopiva ja luonteva tilanne lähestyä mukavaa naista.

Vierailija
126/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on vielä nyt paljon thainaisia, kyllä niitä löytää ihan metsästä ja paikallisesta Prismasta.

Naapurissa asuu sinkkuthai. Sen sukunimi on Järvinen ja se on laitoshuoltaja.

Vierailija
127/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalina viisikymppisenä naiset kyllä kiinnostavat minua joissain määrin, vaikka eivät seksimielessä.

Olen se tylsä tyyppi joka tykkää keskustella eikä ymmärrä panna.

Seksin pitää olla todella hyvää, että se voittaa hyvän älyllisen keskustelun.

Vierailija
128/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on huomattava mies enemmistö alle 60 vuotiaissa. Naiset en kaikki parisuhteessa ja kaikille miehille ei vaan riitä naisia.

Suomeen on tuotu ulkomailta lähinnä vain miehiä joten miksi tasa-arvo ei toteudu ja naisia tuoda yhtä paljon suomeen kuin miehiäkin?

Vierailija
129/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni viettäisin aikaa naisten kanssa, mutten oikein uskalla lähestyä heitä. En tosin vietä miestenkään kanssa hirveästi aikaa.

Tämä oli viestinä kiva, rehellinen ja ketään syyttelemätön panos tähän keskusteluun. Kiitos siitä. Toivottavasti tulee pian sopiva ja luonteva tilanne lähestyä mukavaa naista.

Syysloma Thaimaassa.

Vierailija
130/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on huomattava mies enemmistö alle 60 vuotiaissa. Naiset en kaikki parisuhteessa ja kaikille miehille ei vaan riitä naisia.

Suomeen on tuotu ulkomailta lähinnä vain miehiä joten miksi tasa-arvo ei toteudu ja naisia tuoda yhtä paljon suomeen kuin miehiäkin?

naiset ei tee niin ahkerasti töitä kuin miehet

Vierailija
131/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaivan ja murheen arvoista. Elämä muutenkin niin tiukoille väännettyä että hyvä kun jaksaa itsensä kanssa olla.

Vierailija
132/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi se ainoa hyvä asia mitä nainen tuo miehen elämään ja naiset vaativat aivan järkyttävästi että suostuu seksiin niin se seksi on menettänyt arvonsa kun se ei todellakaan ole kaiken sen vaivan ja kulujen arvoista mitä se seksin saaminen vaatii

Tuon takia miehet haluavat aasialaisen naisen, koska he tekevät mitä mies sanoo eivätkä vaadi mieheltä mitään.

Vierailija
133/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä naista edes tarvitsee?

T: ikisinkkuM32

Vierailija
134/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi se ainoa hyvä asia mitä nainen tuo miehen elämään ja naiset vaativat aivan järkyttävästi että suostuu seksiin niin se seksi on menettänyt arvonsa kun se ei todellakaan ole kaiken sen vaivan ja kulujen arvoista mitä se seksin saaminen vaatii

Tuon takia miehet haluavat aasialaisen naisen, koska he tekevät mitä mies sanoo eivätkä vaadi mieheltä mitään.

Kyllä ne sitä elintasoa ja vakautta vaativat.

Tosin se on suominaisille kuten mainitsit "ei mitään".

Vierailija
135/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen pitää saada esim. Thaimaasta ihania kauniita(laihoja) naisia suomalaisille miehille niin johan alkaa pariutuminen taas kiinnostaa. Suomalaiset naisvalaat saavat olla ihan rauhassa.

Laihoja thaimaalaisnaisia innostaa ajatus tukehtumisesta suomalaisen miesvalaan alle?

Tämä on ihmiskauppaa. Naisparat...

Vierailija
136/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ne suhteet, mitä minullakin on takana niin ei mies koskaan aidosti vaikuttanut iloiselta tai "hauskaa viettävältä" minun kanssa reissuilla tai matkoilla."

Olen vähän nuorempi kuin sinä ja sama kokemus :( Tajusin vasta myöhemmin että hän suostui ehdottamiini tekemisiin lähinnä minun mielikseni ja siksi piilovittuili ja pyöritteli silmiään kun oltiin jossain, ikäänkuin olis ollut täyttämässä jotain velvollisuutta että pysyisin tyytyväisenä

Minulla oli samanlainen kokemus nuorena. Kavereidensa kanssa oli aina valmis illanistuijaisiin ja yleensä halusi minut mukaan, mutta dumppasi jonnekin nurkkaan heti alkuillasta.

Omien sanojensa mukaan oli tosi sponttaani ja rakasti seikkailua, esimerkiksi että lähdetään vaan viikonlopppuna kävelemään kaupungille ja katsotaan mitä keksitään. Kun sitten tehtiin näin, niin marisi pitkin matkaa sitä, kun ei ole suunnitelmaa ja ollaan spontaanisti liikkeellä :D Ilmeisesti tämä spontaanius tarkoitti selkosuomeksi sitä, että kun kaveri ex tempore pyytää jonnekin, niin lähtee ilomielin Pertsa-Jartsulin luokse pää kolmantena jalkana.

On ihan syystäkin ex, luojan kiitos.

Vierailija
137/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksirobotit kun yleistyy ja kehittyy niin silloin naiset muuttuvat täysin turhiksi miehille, silloin juuri kukaan ei pariudu paitsi ne miehet jolla ei ole varaa seksirobottiin.

Vierailija
138/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ne suhteet, mitä minullakin on takana niin ei mies koskaan aidosti vaikuttanut iloiselta tai "hauskaa viettävältä" minun kanssa reissuilla tai matkoilla."

Olen vähän nuorempi kuin sinä ja sama kokemus :( Tajusin vasta myöhemmin että hän suostui ehdottamiini tekemisiin lähinnä minun mielikseni ja siksi piilovittuili ja pyöritteli silmiään kun oltiin jossain, ikäänkuin olis ollut täyttämässä jotain velvollisuutta että pysyisin tyytyväisenä

Joo just tuollaista. Toki sitäkin välillä tarvitaan puolintoisin että tekee jotakin toisen mieliksi, ei kukaan näistä miehistäni kuitenkaan koskaan ehdottanut mitään. Tehtiin sitten minun ideoimia juttuja ja jotenkin kuvittelin että ne olisi molemmille mieluisia. Ap

On miehiä, jotka parisuhteessa heittäytyvät perässä vedettävän teinin rooliin, jolle nainen (lue; äiti) järjestää tekemistä, rajoja ja puuhaa vapaa-ajalle. Jättävät koko parisuhteen henkisen puolen, sen kehityksen ja ylläpidon naisen hommaksi. Itse ovat sitä mieltä, että parisuhteen panokseksi riittää, että he ovat olemassa.

Tällaisten kanssa ei pidä vaivautua ensimetriä pidemmäs, jos ei halua teinipojan hoitoprojektia aikuisen miehen ruumiissa parisuhteekseen.

Vierailija
139/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pliis yritä pariutua.

Tollanen "halut loppuu ensihuuman jälkeen nainen" ehtii elämänsä aikana tuhota useammankin miehen elämänlaadun.

Ota se mielialalääke, vedä lonkeroa päälle, pistä rakkaus on lumivalkoinen soimaan ja itke ripsarit poskelle.

Eihän AP kai (enää) yritäkään?

AP ja miestuttavansa kuulostavat siltä, että eivät vaan ole kovin ns. sex driven, vaan seksittömiä olentoja eivätkä tosiaan sovi parisuhteeseen.

Ei kaikkien tarvitse pariutua tai olla kiinnostuneita aiheesta, se on aivan täysin ok.

Itse olen myös 30v nainen, ja omassa elinpiirissäni ei ole yhtään tuollaista kuin AP:n elinpiirissä.

En taida tietää ketään 16-35v miestä, jota ei kiinnostaisi naiset, jolla ei olisi ollut naisjuttuja tai joka ei olisi parisuhteessa.

Parikymppisissä on jonkin verran vielä sinkkuja jäljellä, 30+ miehissä ei taida olla yhtäkään. Ei tule ainakaan äkkiseltään mieleen.

Vierailija
140/775 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli samanlainen kokemus nuorena. Kavereidensa kanssa oli aina valmis illanistuijaisiin ja yleensä halusi minut mukaan, mutta dumppasi jonnekin nurkkaan heti alkuillasta.

Omien sanojensa mukaan oli tosi sponttaani ja rakasti seikkailua, esimerkiksi että lähdetään vaan viikonlopppuna kävelemään kaupungille ja katsotaan mitä keksitään. Kun sitten tehtiin näin, niin marisi pitkin matkaa sitä, kun ei ole suunnitelmaa ja ollaan spontaanisti liikkeellä :D Ilmeisesti tämä spontaanius tarkoitti selkosuomeksi sitä, että kun kaveri ex tempore pyytää jonnekin, niin lähtee ilomielin Pertsa-Jartsulin luokse pää kolmantena jalkana.

On ihan syystäkin ex, luojan kiitos.

Hei hitto. Mulla on yksi poikaystävä joka oli kanssa tuollainen. Kysyi aina mitä tehdään ja minun piti aina keskiä mitä tehdään. Jos se oli jotain sellaista mistä hän ei tykännyt (mutta minä vaikka tykkäsin), niin inisi, huokaili, valitti ja ruikutti. Olin aina tosi ahdistunut tekemään mitään sellaista mistä minä tykkäsin, joten sitten lopulta suhteen lopussa aina tehtiin vain mitä mies tahtoi ja MINUN piti olla se, joka päätti että nyt tehdään sitä asiaa mitä mies tahtoo. Erohan siitä lopulta tuli.