Adeliina, 18, kidutettiin kuoliaaksi
Tuntuu pahalta tytön puolesta. Kaiken maailman sadisteja maailma pullollaan.
Kommentit (909)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄnen äitinsä varjeli pitkään nimen ja kuvien leviämistä mutta nyt tulee itse kuvien kanssa julkisuuteen
Hyvä, että tuli. Jos se pelastaa yhdenkään nuoren samalta kohtalolta, niin se oli sen arvoista.
Just näin, katsoi varmaan paremmaksi avata asiaa itse koska tytön henkilöllisyys tuli kuitenkin julki jo monella netin juorualustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset miehet kiduttivat monta päivää pienikokoisen, 40kg painavan 18-v naisen kuoliaaksi. Sellaisia "miehiä". Oulussa 10kk sitten. Pikkuvelkojen takia.
Miten liittyy sukupuoleen? Kyseessä oli nistejä, ei ihmisiä. Noille veloille olisi helppo ratkaisu: pysyy poissa niistä piireistä joissa päätyy velalliseksi.
Nistit ovat ihmisiä. Sanotko noin omalle pikkusiskollesi?
Sanon pikkusiskolleni etteivät nistit ole ihmisiä.
Se vaatisi ihmisyyttä, nistit luopuvat siitä. Ihmiset eivät kidutusmurhaa ja keksi velkoja päästään. Ihmisiä ohjaa tietyt periaatteet.
Entä kun se nisti on jonkun sisko ja samalla uhri? Eikö hän ole ihminen?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin todella surullista nähdä täälläkin, miten taas tyttölapsen kohdalla kohdellaan häntä, kuin hänen olisi pitänyt ja kyetä jo 14v ikäisenä käyttäytymään ja olemaan kuin aikuinen, vaikka aivot eivät ole kehittyneet edes lähellekkään tuota.
Tyttölapsilta odotetaan Suomessa ihan liikaa verrattuna poikalapsiin. Pitäisi osata, ajatella, ymmärtää ja tietää kuin aikuinen ja täällä olevat kommentit sen jo todistavat.
Miehet nuo kommentit kirjoittavat. Me emme ajattele miesten kanssa samalla tavalla.
Väärin. Olen nainen ja 14 -vuotiaana olin kyllin fiksu olemaan lähtemättä epämääräisten känniääliöiden mukaan. Odotan, että kaikki nuoret ovat kykeneväisiä samaan.
Saat odottaa sitten koko maailman siivun, mutta mitali sulle hei!
Varoittava esimerkki mitä käy jos käyttää huumeita.
Tästä sopisi tekevän pätevää materiaalia ylä-asteen huumevalistus oppitunteihin.
Vierailija kirjoitti:
Olipas tytöllä varsinainen wt-nimi. Kertoo jo perhetaustasta jotain.
Samoin se, että vanhemmat olivat eronneet tytön ollessa taaperoikäinen. Älkää hyvät ihmiset erotko turhan takia. Kovimman hinnan siitä maksavat aina lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset miehet kiduttivat monta päivää pienikokoisen, 40kg painavan 18-v naisen kuoliaaksi. Sellaisia "miehiä". Oulussa 10kk sitten. Pikkuvelkojen takia.
Miten liittyy sukupuoleen? Kyseessä oli nistejä, ei ihmisiä. Noille veloille olisi helppo ratkaisu: pysyy poissa niistä piireistä joissa päätyy velalliseksi.
Nistit ovat ihmisiä. Sanotko noin omalle pikkusiskollesi?
Sanon pikkusiskolleni etteivät nistit ole ihmisiä.
Se vaatisi ihmisyyttä, nistit luopuvat siitä. Ihmiset eivät kidutusmurhaa ja keksi velkoja päästään. Ihmisiä ohjaa tietyt periaatteet.
Entä kun se nisti on jonkun sisko ja samalla uhri? Eikö hän ole ihminen?
-eri
Ei ole. Narkkaaminen poistaa ihmisyyden.
-myös eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin todella surullista nähdä täälläkin, miten taas tyttölapsen kohdalla kohdellaan häntä, kuin hänen olisi pitänyt ja kyetä jo 14v ikäisenä käyttäytymään ja olemaan kuin aikuinen, vaikka aivot eivät ole kehittyneet edes lähellekkään tuota.
Tyttölapsilta odotetaan Suomessa ihan liikaa verrattuna poikalapsiin. Pitäisi osata, ajatella, ymmärtää ja tietää kuin aikuinen ja täällä olevat kommentit sen jo todistavat.
Miehet nuo kommentit kirjoittavat. Me emme ajattele miesten kanssa samalla tavalla.
Väärin. Olen nainen ja 14 -vuotiaana olin kyllin fiksu olemaan lähtemättä epämääräisten känniääliöiden mukaan. Odotan, että kaikki nuoret ovat kykeneväisiä samaan.
Saat odottaa sitten koko maailman siivun, mutta mitali sulle hei!
Ei tarvitse odottaa, koska he ovat jo kykeneväisiä. He vain haluavat valita väärin ja jatkavat valitsemista väärin, vaikka tietävät sen olevan väärin.
Oppiipahan olemaan narkkaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei edes ollut kellekkään mitään velkaa, piripäät vain etsivät syytä surmata. Ja nyt sitten syyttelevät kaikki kilpaa toisiaan.
Ihan lehdessäoli kuva hänen omasta velkalistastaan jossa luki kaikki kelle oli velkaa. Ja olihan sitä jonkin verran. Velat kannattaa aina hoitaa tai olla alun perin ottamatta.
Mitäs tykkäisit jos ulosottomies tulisi pieksemään sinut velkojen maksamattomuuden vuoksi? Takuulla uhriutuisit 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin se, että vanhemmat olivat eronneet tytön ollessa taaperoikäinen. Älkää hyvät ihmiset erotko turhan takia. Kovimman hinnan siitä maksavat aina lapset.
Meidän väkivaltaisen alkoholistiperheen paras ratkaisu oli ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin syylliset ovat 40v miehiä.
Eli vanhat miehet manipuloi nuoret käyttämään huumeita ja sitten pakottavat heidät maksamaan.
Noinhan se aina menee. Miten muuten nämä huumepskat saavat elantonsa, kuin nimenomaan manipuloimalla nuoret käyttämään ja jäämään koukkuun?
Nuori on hyvä ja keksii toisen harrastuksen ja etsii parempaa seuraa. Eri asia he, jotka ovat omien vanhempiensa piikittämänä koukussa jo omassa lapsuuden perheessään.
Sun kannattaa hakea apua tuohon empatian ja ymmärryksen puutteeseesi.
Jos asiat olisivat noin yksinkertaisia, meillä ei olisi minkäänlaisia ongelmia minkään riippuvuuksien kanssa.
Minulla on kumminkin itselläni riippuvuutta aiheuttava väkivaltainen rähinägeeni. Se ei tarkoita, että on sille alisteinen. Ne on ne omat valinnat ja teot, joiden seurauksena ei aloita tai antautuu geeninsä orjaksi. Parasta empatiaa on sanoa kaltaisilleen, että ei ole pakko tarttua sitä ensimmäistä kertaa. Parasta empatiaa on sanoa, että jokainen ihminen itse - ei kukaan muu, päättää, tunkeeko omaan elimistöönsä myrkkyjä vai ei.
Se ON oma valinta. Oma, ei kenenkään muun. Jokainen itse päättää mitä itselleen antaa ja valitsee. Empaattisena ihmisenä toivon, että nuori valitsee sanoa EI.
On oma valinta jäädä itkemään yksin kippurassa kodin lattialle ja täristä vierotusoireista ja valita kuolevansa mieluummin siihen kuin nauttivansa vielä kerran myrkkyä. Se on oma valinta ja oma päätös. Kukaan muu ei voi näitä päätöksiä tehdä puolesta, kukaan muu ei voi niitä oloja kärsiä puolesta. Ne kaikki tehdään itse.
Päihteet ja väkivalta on ihan omassa kädessä. Joko antaa omille aivoilleen käskyn ottaa päihdettä ja kuljettaa sen elimistöönsä omin lihasvoimin, samoin kun antaa käskyn omille lihaksilleen lyödä tai potkia. Se on omien aivojen antama käsky omalle lihaksistolle. Ilman käskyjä keho ei liiku. Ilman itse itselleen antamaa käskyä ei voi juoda, piikittää itseään tai potkia toista. Se on tietoinen valinta, joka on oman harkinnan alla.
Sori, en tiennyt että sulla on vakavia mielenterveyshäiriöitä mitkä vaikuttavat selkeästi kykyysi ymmärtää, sekä empatiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei edes ollut kellekkään mitään velkaa, piripäät vain etsivät syytä surmata. Ja nyt sitten syyttelevät kaikki kilpaa toisiaan.
Ihan lehdessäoli kuva hänen omasta velkalistastaan jossa luki kaikki kelle oli velkaa. Ja olihan sitä jonkin verran. Velat kannattaa aina hoitaa tai olla alun perin ottamatta.
Voin minäkin kirjoittaa paperilapulle että anonyymi on minulle velkaa 3000€. Maksatko vai tulenko pesarin kanssa hakemaan?
Tuo lista oli siis tämän Adeliinan kotona, ei siellä asunnossa jossa hänet tapettiin. Ja siinä listassa Adeliina oli luetellut ne tahot, joille hän itse oli velkaa.
Tämän tekijät ovat olleet siinäkin asunnossa.
Oletko yksi heistä, vai mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vanhat miehet manipuloi nuoret käyttämään huumeita ja sitten pakottavat heidät maksamaan.
Noinhan se aina menee. Miten muuten nämä huumepskat saavat elantonsa, kuin nimenomaan manipuloimalla nuoret käyttämään ja jäämään koukkuun?
Nuori on hyvä ja keksii toisen harrastuksen ja etsii parempaa seuraa. Eri asia he, jotka ovat omien vanhempiensa piikittämänä koukussa jo omassa lapsuuden perheessään.
Jos asiat olisivat noin yksinkertaisia, meillä ei olisi minkäänlaisia ongelmia minkään riippuvuuksien kanssa.
Minulla on kumminkin itselläni riippuvuutta aiheuttava väkivaltainen rähinägeeni. Se ei tarkoita, että on sille alisteinen. Ne on ne omat valinnat ja teot, joiden seurauksena ei aloita tai antautuu geeninsä orjaksi. Parasta empatiaa on sanoa kaltaisilleen, että ei ole pakko tarttua sitä ensimmäistä kertaa. Parasta empatiaa on sanoa, että jokainen ihminen itse - ei kukaan muu, päättää, tunkeeko omaan elimistöönsä myrkkyjä vai ei.
Se ON oma valinta. Oma, ei kenenkään muun. Jokainen itse päättää mitä itselleen antaa ja valitsee. Empaattisena ihmisenä toivon, että nuori valitsee sanoa EI.
On oma valinta jäädä itkemään yksin kippurassa kodin lattialle ja täristä vierotusoireista ja valita kuolevansa mieluummin siihen kuin nauttivansa vielä kerran myrkkyä. Se on oma valinta ja oma päätös. Kukaan muu ei voi näitä päätöksiä tehdä puolesta, kukaan muu ei voi niitä oloja kärsiä puolesta. Ne kaikki tehdään itse.
Päihteet ja väkivalta on ihan omassa kädessä. Joko antaa omille aivoilleen käskyn ottaa päihdettä ja kuljettaa sen elimistöönsä omin lihasvoimin, samoin kun antaa käskyn omille lihaksilleen lyödä tai potkia. Se on omien aivojen antama käsky omalle lihaksistolle. Ilman käskyjä keho ei liiku. Ilman itse itselleen antamaa käskyä ei voi juoda, piikittää itseään tai potkia toista. Se on tietoinen valinta, joka on oman harkinnan alla.
Miksi sitten valitset käyttäytyä paskamaisesti netissä muita herjaten ja stalkaten? Olet näköjään geeniesi uhri. Muuten hakisit hoitoa luonnehäiriöösi ja muihin mt-ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, en tiennyt että sulla on vakavia mielenterveyshäiriöitä mitkä vaikuttavat selkeästi kykyysi ymmärtää, sekä empatiaan.
Ottamatta kantaa tuon henkilön mielenterveyteen, se mitä hän kirjoittaa on 100% totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin minäkin kirjoittaa paperilapulle että anonyymi on minulle velkaa 3000€. Maksatko vai tulenko pesarin kanssa hakemaan?
Tuo lista oli siis tämän Adeliinan kotona, ei siellä asunnossa jossa hänet tapettiin. Ja siinä listassa Adeliina oli luetellut ne tahot, joille hän itse oli velkaa.
Tämän tekijät ovat olleet siinäkin asunnossa.
Oletko yksi heistä, vai mistä tiedät?
No vattu opettele lukemaan! Lehdissähän lukee että rääkätty ensin kotonaan ja sitten siirretty lopulliseen surma-asuntoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa tuon henkilön mielenterveyteen, se mitä hän kirjoittaa on 100% totta.
Ei ole hörhön, eli sun, mielipiteet totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän väkivaltaisen alkoholistiperheen paras ratkaisu oli ero.
Ja ei se ero ole se syyllinen lasten pahoinvointiin, vaan miten ne vanhemmat kohtelevat lapsia eron jälkeen.
Liian monesti niistä lapsista tulee pelinappuloita tai se isä katoaa kokonaan lapsien elämästä, ja näkee ehkä kerran kuukaudessa jos sitäkään. Ja Suomessa on todella paljon tunnekylmiä koteja, jossa vanhemmat eivät kerro että rakastavat lapsiaan, saatikka halaa heitä.
Jos lapsi ei koe, että hänestä välitetään ja rakastetaan oikeasti, he alkavat hakemaan sitä rakkautta ja välittämistä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäisit jos ulosottomies tulisi pieksemään sinut velkojen maksamattomuuden vuoksi? Takuulla uhriutuisit 😂
Tässähän ei ollut kyse pieksämisestä, vaan siitä, oliko velkoja ylipäänsä vai ei. Ja ainakin Adeliinan omasta mielestä oli.
Rohkea äiti kun tuli esille kaiken kanssa. Toivon että jaksat puolustaa lastasi. Kenenkään ei kuuluisi elää tai kuolla noin. Haluaisin viimein enemmän tekoja huumehelvetin suitsimiseen. Niitä tuodaan tänne ja myydään ihan liikaa ja ne pilaavat todella monen elämän peruuttamattomasti.
Rauha Adeliinalle.